70. BÖLÜM (BURDA AŞK VAR)

56 9 5
                                    

arya bilmem kaçıncı alparslanla barışma hikayesini kızlara anlatıyordu. bütün kızların içi şişmeye başlasada her defasında aryaya aynı heyecanla tepki veriyorlar onun heyecanına ortak oluyorlardı. 

kızların evine asel ve çiğdem de katılmıştı. tam bir grup olmayı başarmışlardı. arya cümlesinin bitmesiyle "ay hep benden konuştuk. ee sizin aşk hayatlarınız nasıl?"dedi. tuana derin bir nefes aldı. "aşk hayatın bitmeyecek sandım"derken asel tuananın koluna vurmuş, sıla da aryanın tuanaya laf yetiştirmeye hazırLanan halini durdurmayı başarmıştı. çiğdem aryanın yönelttiği soruya oluşan sessizliğe karşı söz aldı. "benim ki annemin aksine çok iyi ilerliyor. sanırım robertoyla evlenmeyi düşünüyorum"kızlar şok yaşarken sıla merakla "annenin aksine derken?"dedi. çiğdem gülmeye başlamıştı.

"annem,  teyzemin görümcesine, zamanın da çok mana bulmuş. uyuşturucu mafyası alfred ile ilişkisi yüzünden teyzem çok zor zamanlar geçirmiş. bu yüzden annem, oldum olası teyzemin görümcesine haz etmezdi. tam da annemin o kınayan sevmediği görümce oldum. alfredin yerini alan robertom var. " kızlar gülmeye başlamıştı. 

arya "peki niye işler kızışmış?"derken çiğdem öne eğildi. sır verir gibi "alfred takıntılı bir psikopatın tekiymiş. alparslanın halasına, kör kütük tutulmuş. alparslanın halası onu sevmediği halde onu yanına tutsak etmiş. işte sonra teyzeme mesaj atıp beni kurtar falan demiş. teyzem onu kurtarıcam diye neredeyse ölüyormuş." kızlar derin bir sessizlik içerisinde çiğdemi dinliyorlardı. çiğdem bunun üzerine devam etti. "bu ilkte değil. asıl bomba, teyzem onu kurtardıktan sonra gerçekleşmiş. bu yine başını belaya sokmuş. daha sonra teyzem ve eniştem bunu kurtarmak için bir araya geldikleri zaman teyzeme defalarca kurşun gelmesiyle teyzem baya yoğun bakıma girmiş. hatta ilkte onu herkes öldü biliyormuş. kıvanç amcam teyzemin nefes aldığını anlayına onu iyileştirmiş ve sonra da aileye süpriz yapmışlar" 

tuana şaşkınlıkla "oldukça ilginç bir aile geçmişiniz var"derken arya "harbi bu ne."dedi.  asel düşünceli şekilde "annenin istememesi belli. kardeşini zora sokan kadını nasıl kınadıysa kızı aynısını yapıyor"dedi. çiğdem elini kaldırdı. "hayır bir kere "dedi. açıklama yapar gibi sesli bir şekilde "benim sevgilim bana öyle psikopatça takıntılı değil. beni gerçek anlamda seviyor ve bende onu çok seviyorum"sıla başını salladı.

"tabi bu önemli bir detay "derken arya" yazık annene. onu teselli etmek isterim. en azından hayırlı gelinleri olucak "çiğdem gözlerini devirdi. "bu, her zaman işleri kendi lehine çevirir mi?"dedi, şaşkınlıkla. tuana hemen lafa atladı. "her zaman bunu yapar"derken çiğdem başını salladı. aryayı yeni çözmeye başlıyor gibiydi. yeniden gerçekleşen sessizlikte tuana yorgun bir şekilde "sanırım bora da bana aşık." dedi. şikayetçi olduğu yüzünden belli olurken arya "ne güzel işte. seni sevecek birini bulmuşsun. Allah muhafaza, başımıza kalıcaksın diye korkuyordum"dedi. tuana bayık gözlerle aryaya bakarken "komiksin ha"dedi. arya omuzlarını silkti. "gerçekçiyim diyelim"derken sıla "bora, eli yüzü düzgün biri işte tuana. seni her türlü desteklemedi mi? duruşmada bile yanındaydı." tuana başını salladı.

"iyi güzelde ben ilişki insanı mıyım sıla?"dedi. kendini detaylıca gösteriyordu. asel "tı" diyerek başını geriye atarken arya "ben ne'yim demeyeceksin. ne olucam diyeceksin tuana. bak bana. gururumu hiçe sayıp nasılda alparslanın peşinden gittim. bir gram bile pişman değilim" tuana gözlerini kısmıştı. "oluru var mı diyorsun?"dedi. çiğdem onayladı. "seviyorsan kaçırma diyor kısaca" derken arya evet diyerek çiğdeme onaylama işareti yaptı. "beni çözüyorsun ha"diyerek sırıtan aryaya, çiğdem göz kırparak yanıt verdi.

asel tuananın konuşmasından sonra "tuana, sen oluru var diye düşünüyorsan, bende mertanı kabul ediyorum"dedi. tuana gözlerini dehşetle açtı. "benimle ne işin var olum senin"derken asel başını eğdi. "hayal kırıklığı yaşadığım eski sevgilimden sonra cesaretim kırıldı. mertanın bana hayran bakışları, beni el üstünde tutması iyi hoşta.. ne bileyim. korkar oldum ilişkiden" çiğdem elini omzuna koydu." roberto benim ikinci deneyimim ve oldukça memnunum. kötü bazı şeyler illa hayatımızda olucak. sonunda oluşabilecek güzelliklere odaklanmalıyız" asel gözlerini kıstı. "güzel tavsiye"derken çiğdem e yani der gibi başını eğmiş gururla gülümserken, arya çiğdemin omzuna vurdu. "ayh bu bana benzemeye başladı"diyerek gülmeye başlarken çiğdem sılaya dehşetle döndü. "bu iyi bir şey mi?" derken sıla başıyla onaylayıp "evet. kesinlikle iyi bir şey"demiş ve çiğdemin gönlünü rahatlatmıştı.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin