115. BÖLÜM (AXEL TANSU)

13 1 0
                                    

herkes içkilerini mutlulukla yudumlarken çiğdemin bağırışı bütün dikkati üzerine topladı. çiğdem eli karnında dehşetle açtığı gözleriyle etrafa baktı. sıla hızla çiğdemin yanına ilerlerken "noldu"dedi. endişeli sesine karşı çiğdem elini kaldırdı eli ıslaktı. "suyum geldi"dedi. sıla büyüttüğü gözleriyle "hastaneye gidiyoruz"dedi. sesi otoriter çıkmıştı. roberto karısını kucaklarken her şey o an çok hızlı ilerlemeye başlamıştı. roberto endişeli ve gergin bir şekilde arabasına ilerlerken diğerleri arabalarına dağılmış robertonun gideceği hastaneye sürmeye başlamıştı.  sıla ve varis robertonun arabasına binmişlerdi. robetonun endişeli ruh haliyle araba sürmesine izin vermek istememişlerdi. sılada çiğdeme destek olmak istemişti. çiğdem korkusuna yenik düşüp ağlamaya başlarken "erken geliyor"dedi. sıla "bunu düşünme şimdi çiğdem. oğluna kavuşacağın anı düşün. bu akşam oğlun doğacak" çiğdem başını sallarken acıyla bağırdı. eş zamanlı olarak roberto da endişeli bir şekilde "hızlı sür"diye bağırmıştı. varis aynadan roberto ve çiğdemi kontrol etmiş ardından hızlanmıştı. 

çok geçmeden vardıkları hastaneye karşı onları kapıda bekleyen hazır sedyeye yatırılan çiğdem ve başında hem doktoru hem ebesiyle hastanenin içine getiriliyordu. doktor "kaç dakika da bir sancın var " dedi. sıla hızla yanıtladı.  beş dakika da bir geliyor."dedi. doktor başını sallayarak çiğdemi odaya alırken "gerekli kontrolleri yapıcam."dedi. herkes gergin bir bekleyiş için koridorlara dökülmüştü. arya berrin ve arslanı haber vermiş onlarda yüksek ihtimalle buse ve aybarsa vermişti. çok geçmeden onlarda gelirdi. 

on dakika hızla geçip giderken berrin ve buse hastaneye varmıştı. buse kızının durumunu sorarken arya durumu açıklıyordu. o sırada odadan çıkan doktor "doğum başladı. bu yüzden çiğdem hanımı doğumhaneye alacağız" doktor bilgilendirmeyi yapmasıyla sedyede taşınan çiğdem ağlıyordu. çiğdem ağlamaklı bir sesle onu bekleyen insanlara baktı. buse kızının yanına yaklaşırken "korkma annem burdayız "dedi. çiğdem dolu gözleriyle başını sallarken elini tutan robertoyla birlikte doğumhaneye girdi. sıla bundan epey etkilenmişe benziyordu. varisin koluna kendisine sararken berrin aryanın elindeki yüzükle "evet demişsin"dedi. yüzü mutlulukla  aydınlanmış hevesle sormuştu. arya başta anlamasa da elindeki yüzüğü hatırlayarak başını salladı. "çok ısrar etti"diyerek ekledi. alparslan gülmeye başlarken berrin de gülümsemiş ve " ailemize hoş geldin "dedi. arya tebessüm ederken "teşekkür ederim"diyerek yanıtladı. alparslan sevgilisini öperken istediklerini elde etmenin verdiği heyecanla mutlu çocuklar gibi aryayı sımsıkı sarmış aklına geldikçe de aryayı öpüp duruyordu. 

aryanın bu durumdan şikayet ettiği yoktu. aslında epey hoşuna gidiyordu.  saatler birbirini kovalamış ve en nihayetinde gece yarısı saat 3. 35 te axel dünyaya gözünü açmıştı. doğumhaneden robertoyla çıkan axele bütün ilgi giderken çok geçmeden onlara çiğdem de katılarak eşlik etmişti. çiğdem oldukça yorgun gözüküyordu. doğum yapmak kolay değildi tabi. herkes çiğdemin çıkmasıyla odağını çiğdeme yönlendirirken çiğdemin bu yoğun ilgi dolu bakışlara karşı gülümsedi. doktor çiğdemi odasına götürürken kalabalık odaya girmişti. 

roberto axeli çiğdeme uzatırken çiğdem çocuğunu  kucakladı. sıla ve arya hızla telefonunu çıkartıp fotoğraflarını çekerken çiğdem "güzel değilim şuan"dedi. arya hızla "inan hiç önemli değil"derken çiğdem dudaklarını büzdü. bunun üzerine arya çiğdeme yaklaşıp saçını ve kıyafetine çeki düzen vermişti. çiğdeme de kendisini göstererek onay almasıyla çekimlere kaldıkları yerden devam etmişlerdi. 

buse torununu kucağına almasıyla gözleri dolmuştu. aybarsla ikisi axeli severken sıla "nasılsın. aç mısın?"dedi. roberto çiğdemin yanında oturmuş ona destek oluyordu. çiğdem belli belirsiz başını salladı. içeriye çiğdemin ebesi gelirken çiğdeme gerekli şeyleri söylemişti. sıla bu sürede buseye yaklaştı. axeli kucağına almak istiyordu ama buseyle konuşmakta istemiyordu. bu ikilemde kalmışken berrin durumu fark edip buseden bebeği almış ve sılaya uzatmıştı. sıla berrinin bunu yapmasını beklemediğinden şaşırsa da mutlulukla teşekkür etmişti. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin