96. BÖLÜM (KINA GECESİ)

12 3 3
                                    

kızlar sabah erken saatlerde kalkıp etrafı toparlamaya başlamış gelecek olan kuaförlere yer açıyorlardı. çok geçmeden kapı çalmış kuaförler içeri girmişti. çiğdem yurt dışına çıkmadan düğün çekimi de yapacağından bugün fotoğraf çekimi vardı. kızlar her biriyle ilgilenen kuaförlerin ve makyözlerin önüne kurulurken her biri heyecanlı bir şekilde bekliyordu. 

saatler sonunda işleri biten kızlar aryanın kıyafetlerini üstlerine geçirirken çiğdem kendini ayna yansımasından bakıp gözlerinin dolmasını umursamadan yaşadığı zorlukları anımsadı. en başından beri ailesinden robertoya onay vermemesine rağmen nasıl olurda bu raddeye gelmeyi başarmıştı bilmiordu. başarmıştı çiğdem. sevdiği adamla nihayet evelenecekti. arya çiğdemin bu halini görmesiyle çiğdeme sarıldı. "dur kız ağlama. makyajın bozulacak bak"derken çiğdem buruk bir gülümseme sundu. "sonunda sevdiğim adamla evleniyorum arya. ne yapayım... bu anı çok beklemiştim"dedi. arya çiğdeme sıkıca sarılırken "bak sonunda gerçekleşiyor. ağlama. onun yerine çok mutlu ol"diyerek çiğdemin sırtını sıvazladı. çiğdem akmaya hazırlanan göz yaşlarını zaptetmeye çalışarak aryadan ayrıldı. "haklısın"demişti. sıla kızlara katılırken çiğdeme bakıp ıslık öttürdü. "kız bu ne güzellik"derken çiğdem küçük bir kız gibi etrafında döndü. "olmuş mu?" dedi. sılaya yaptığı kura karşı arya gülmeye başlarken sıla "hemde çok güzel olmuşsun" demişti. çiğdem sılaya sarılırken "sana çok teşekkür ederim" dedi. sıla çiğdeme kollarını dolarken "rica ederim de ne için?" çiğdem sıladan ayrılıp ellerini tuttu. " en başında tanışma hikayemiz hiç iyi olmadığı halde bile beni yanlız bırakmadığın için. beni aranıza kabul edip bana yardımcı oldun. çok sağol"derken sıla dolan gözlerini başka bir yere çevirerek gizlemeye çalıştı. "sus kız ağlatacaksın beni. "demişti. çiğdem buruk bir gülümseme sunarken sıla derin bir nefes alarak "eskiyi boşver şimdi. sen bugüne odaklan. hadi. benim gibi bir duygusal prensesi üzme. mutlu ol" derken çiğdem kahkaha atarak sılanın ilerlettiği yolda ilerledi. 

kızlar evden tek sıra halinde çıkarken onları bekleyen varisin devasa minibüsüne ilerlediler. kaan kızları alıp fotoğrafçıya götürecekti. kaan kızları görürken "vaaaaayy "demişti. kızların her biri kasılırken kaan "valla hepiniz çok güzel olmuşsunuz. buyrunuz" diyerek arabanın kapısını açarak kızların binmesini sağladı. sıla kaana teşekkür ederek arabaya bindi. 

kaan arabaya binip kızları fotoğrafçıyla buluşulacak mekana sürmeye başlarken asel çiğdeme dönüp "önce bizimle fotoğraflar çekinde anı kalsın" demişti. çiğdem hızla başını sallarken "bakın" dedi çiğdem. kızlarda gözünü gezdirmiş ve titreyen sesine engel olamadan devam etmişti. "ben yurt dılşına gidiyorum diye beni unutmayın. "arya çiğdemin omzuna vururken "saçmalama be. ne unutacağız seni. ben şimdiden alparslana senin yanına gideceğimi söylüyorum. senin dediğine bak. hem asıl sen bizi unutma" demişti. çiğdem dolan gözlerinden akan yaşı tutamayıp buruk bir gülümsemeyle silerken "ben sizi asla unutmam" demişti. tuana "bir zahmet unutma."demiş ve gülerek çiğdemin bacağını tutmuştu. "biz artık biriz çiğdem. kimse kimseyi untumuyor. emin ol" derken çiğdem tuananın elini tuttu. "hepinize teşekkür ederim"diyen çiğdeme karşı arya sıkıca çiğdeme sarıldı. 

arabanın durmasıyla çiğdem kendine çeki düzen verdi. sıla çiğdemle birlikte ağladığını gizlemeye çalışırken "of çiğdem ya. senin yüzünden makyajım bozuldu"diyerek sitem etmiş ve arabadan inmişti. çiğdem sılaya gülerek arabadan inerken kızlarla birlikte açık hava da fotoğraf çekilecek noktaya doğru ilerledi. fotoğrafçıların hazır konumda kızları beklediğini görmesiyle çiğdem gülümseyerek "makyajım hala güzel mi?"" demişti. herkes çiğdemi onaylarken fotoğraf çekimi başlamıştı. 

iki saat sonunda erkeklerde kızlara katılmış topluca fotoğraf çekilmişti. tabi berrin buse arslan ve aybarsta gelmiş kocaman aile pozu vermeye hazırlanıyordu. buse ve aybars çiğdemin yanına dizilirken berrin arslan arya ve alparslan diğer tarafa dizilmişti. başta diğerleri onlara katılmasa da sonra onlarda katılmış ve kadro arttıkça artmıştı.  arslan çiğdemle robertoyu yanlız çekilmeleri için yanlarından ayrılırken oğlunu kolunun altına almış "darısı senin başına"demişti. alparslan babasının kolunun altında ezilirken "olacak yakında "demişti. alparslanın gözü aryaya kaydı. arslan başıyla onaylarken alparslan tebessümle babasının kolunun altından çıkıp sevgilisinin yanına ilerledi. berrin kocasının elini tutarken oğlunu izledi. "ne çabuk büyüdü"diyen berrine hak verdi arslan. "yakında o da kendi ailesini kuracak"demişti. berrin başını olumsuz anlamda salladı. gözü kalabalık arkadaş grubunda gezerken "o zaten ailesini kurmuş"demişti. arslan karısının dediğine hak verdi. 

berrin aryanın gülerek alparslana sarılmasını izlerken gözlerinin dolduğunu hissetti. oğlu ne kadar mutluydu. arya ne kadar mutluydu. berrin gözünü diğer kişilerde gezdirirken sılanın varisin kolunun altına girmiş onla gülerek muhabbet ettiğine takılmıştı. oğlunun bu denlii arkadaşlıkları olması berrini çok gururlandırıyordu. 

sıla kalabalığa seslenip selfie çekeceğini söyleyip herkesin arkasında sıralanmasını isterken grup yavaş bir şekilde sılanın arkasına dizilmişti. arya bu sırada berrinin duygu yüklü bakışlarını fark ederken alparslandan ayrılmış ve arslan ile berrinin yanına ilerlemişti. "lütfen bize katılın" diyen aryaya tebessümle baktı berrin. ardından aryanın uzattığı elini tutarken arslana döndü. "hadi hayatım. gençlerden farkımızın olmadığını kanıtlayalım"derken arya gülümsemiş ve berrin ve arslanla kadraja doğru ilerlemişti. sıla berrin ve arslanı görmmesiyle "hadi bir kez daha poz veriyoruz. kimse kıpırdamasın. "diyerek gülümsemiş ve fotoğrafı çekmişti. 

fotoğraf çekimi sonrası herkes personaya ilerlerken arya alparslana baktı. bir gün onunda bu olayları alparslanla yaşayacağını bilmek aryayı çok mutlu ediyordu. alparslan aryanın bakışlarını fark ederken aryaya döndü. arya tebessümle alparslana gülümserken alparslan aryaya doğru atak yapıp yanağını öptü. "yanlzı bana böyle bakarsanız araba süremem"derken arya gülerek önüne döndü. 

çok geçmeden personaya varan grup yeni başlayan gecenin farkında eğlenmeye hazır bir şekilde personaya girmişti. kızlar ortaya geçmiş deli gibi eğlenirken buse ağlamamak için kendini zor tutuyordu. küçük kızının büyüyüp evleneceğinin farkına olmak çok zor gelmişti. berin busenin bu halini görüp destek olmaya çalışırken çalan favori şarkılarıyla berrin buseyi kızların arasına çekmiş ve dans etmesini sağlamıştı. buse göz yaşlarını daha silmeden kendini deli gibi dans ederken buldu. çiğdem annesiyle birlikte dans etmeye başlarken aybars ikilinin yanına varmış "haydi... bir iki"diyerek danslarına ortak olmuştu. herkes onların bu halini gülerek izlerken aybars nefes nefese kalınca kenara çekildi. arslan aybarsı dürterken "ne o gene mosmor oldun"demesiyle aybars arslana dönmüş "dans ettim canım. seninde kızın evlenseydi sende dans ederdin" arslan aybarsın tavrına gülmeye başlarken "yok ben oğlum evlendiğinde ağlıcam"demişti. aybars gözlerini devirirken arslan gülmesini büyüttü. 

romantik bir müziğin çalmasını fırsat bilen arya hızla alparslanı kendine çekerken çiğdemle robertonun yanında yerini aldı. bunun üzerine  variste sılayı kendine çekti. sahneye grup üyelerinden kalanlar da eşlik etti. sırayla asel mertan ve borayla tuanada sahneye çıkarken arslan berrine döndü. "bana bu dansı lütfeder misin?" diyerek berrine bakan arslana karşı berrin başıyla onaylamış ve birlikte sahneye çıkmıştı. aybars ve buse de peşlerinden sahneye ilerlerken bütün herkes bu gecenin tadını çıkartmaya özen gösteriyordu. sonuçta bir daha ne ara bir araya gelirlerdi kimse bilmiyordu ve bu anların kıymetinin bilincinde hareket edip mutlu bir şekilde eğlenmeyi seçmişlerdi. 


52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin