77. BÖLÜM ( ÖZÜR DİLE)

37 6 1
                                    

 sıla sabah ayıldığı gibi arya ve tuanayı uğurlamıştı. onların gitmesiyle sılada bulduğu adamı araştırmayı detaylandırmıştı. kimdi neyin nesiydi nerelere giderdi hepsini buluyordu. böylelikle kızlar daha detaylı bilgi sahibi olabileceklerdi. sıla araştırmasında detaylara inerken arya da ilkerin ofisine gidiyordu. en son birlikte iş yapmışlar ve bunun geç gerçekleşecek galası hakkında konuşmaya gidiyordu. 

altunsoy holdinge girerken duygulandı. asistan olarak girdiği bu holdingten kendi markasını oluşturan ve fransa da tutulan bir tasarımcı olmayı beklemiyordu. aslında bekliyordu ama bu kadar hızlı olması aryayı da şaşırtmıştı. arya ilkerin kapısını çalıp içeri girerken ilkerin o buz gibi bakışlarıyla karşılaştı. ilker aryayı uzunca süzerken arya rahat bir şekilde ilkerin karşısına oturdu. "lansman için geldim."dedi. ilker masada dikleşip kollarını masanın üzerinde birleştirirken arya devam etti. "kendi markamın hürlüğünü tanıtmak ve resmi bir çıkış yaptığımı göstermek için iyi bir fırsat. " ilker başını kaldırıp aryanın gözlerine dikkatle baktı. "zekisin öykü. başarılısında. ne yapmak istiyorsan yap. ne planlıyorsan yap. yanındayım" arya dikleşmişti. ilkerin ilk defa bu kadar uzun konuştuğuna mı yoksa zamanında onu kovan birine göre yanındayım demesine mi şaşırsa bilemedi. 

şaşkınlığını belli ederken "audric lansmana gelecek mi?"dedi. ilker başını salladı. "evet."kısa ve net çıkan sesine karşı arya başını salladı. telefonuna bildirim gelmesiyle telefonu eline alan arya alparslan dan gelen mesajı açtı. "eski şirketini özledin sanırım" arya sırıtmaya başlarken "yok yine yanlış haberlere mahal vermek için burdayım" yazıp gönderdiği mesaj alparslanı kışkırtan öğelerden oluşuyordu. 

"bu sefer böyle bir duruma izin vermeyeceğim.  haberciler ağlayabilir"arya okuduğu mesaja daha da sırıtarak yanıtlarken "bundan eminim"demiş ve telefonunu kapatıp başını kaldırmıştı. ona dikkatle bakan ilkere karşı "bir sorun mu var"dedi. ilker ayağa kalkarken "lansmana sevgilinle mi geleceksin" arya, odada bulunan tasarım masasına doğru ilerleyen ilkeri izleyerek yanıtladı. "evet.bir daha yanlış haberlerin yayılmasına da izin vermeyiz" ilker kumaşları ellerken düşünceli bir şekilde "sevgilin olduğunu bilmiyordum"dedi. arya duyduğu şeye karşı "oysaki emin bir şekilde sevgilinle mi geleceksin diye sordun"ilker başını aryaya çevirdi. "telefona sırıtarak baktığından yola çıkmıştım. gerçi röportajda söylediklerinde var."arya başını salladı. "dikkatlisin ve bu konuyla alaklı hiç bir şeyi unutmamışsın" sorgular bir şekilde ilkere bakıyordu. ilkerin ondan hoşlandığını gram düşünmüyordu. ilker bencil biriydi. kendi dışında birini sevebileceğine inanmıyordu. 

ilker aryadan gözlerini çekmezken omuzlarını silkti. " sadece merak ettim"diyerek konuyu kestirip atarken arya gülümsedi. oda böyle düşünüyordu zaten. arya ayağa kalkarken "istersen lansman öncesinde de tanıştırabilirim. " ilker aryaya döndü. "buna gerek yok"demesiyle arya peki der gibi başını salladı. "o zaman lansmandan görüşürüz."diyerek kapıya doğru ilerlerken ilker  aryanın arkasından girmesini izledi. arya ilkerin hayatında kısa bir süre yer alsa da ilkeri tanımlayan ve tamamlayan biri olmuştu. bu kişinin temelli ondan ayrıldığını gösteren bir şeydi. aryanın sevgili yapması. bu ilkerin nedense yüreğine bir boşluk yaratmış içini sıkıntıyla doldurmuştu. arya oldukça rahat bir şekilde ilkerin duygularıından habersiz bir şekilde şirketten çıktı. 

tuana kendi şirketine gelmiş inşaat alanlarını kontrol etmiş yapılması gerekenleri yaparak molaya ayrılmıştı. tam o sırada aryanın "savcının evine geçeceğim bir saate"yazısını görmesiyle alel acele toparlanıp aseli aramıştı. bugün savıyla görüşmesi olduğu tamamen aklından çıkmıştı. apar topar arabasına binip cezaevine sürerken  aynı zamanda asele durum bilgisi veriyordu. aselin onu beklediğini söylemesiyle kendine kızdı. nasıl olurda bunu unuturdu. tuana cezaevine varmasıyla aryayı aradı. cezaevine geldiğini söylerken arya da eve varmak üzere olduğunu bildirdi. tuana zamanında vardığını anlamasıyla rahatlamış ve bütün kontrollerden geçerek içeri girdi. savcıyla görüşme yapacağı alana gelirken camın önüne geçti. sırada savcıyı beklemek vardı.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin