C198 - Tek ve Tek

710 56 7
                                    

Tatata!

Hızlı adımların ardından ormandan sonsuz şekiller belirmeye başladı.

İlk gelenler üç genç erkek ve iki kadındı. Hepsinin altın kaplamalı cübbeleri vardı ve alınlarında alev alev yanan kırmızı bir 'Xi' kelimesi vardı ve bu onların Xi Klanının dahileri olduklarını gösteriyordu.

Bu beş kişi arasında başı çeken kişi nispeten dikkat çekiciydi.

Dikenli kısa kızıl saçlı bir kafası, bir çift kalın kaşı ve kaba yüz hatları vardı. Oldukça iri olması beklenebilirdi, ama aksine, vücudu aşırı derecede sıskaydı ve ona garip bir görünüm veriyordu.

Ancak bu kişinin girişi Dong Yuehao ve Dong Klanının öğrencilerinin şaşkına dönmesine neden oldu.

Bunun nedeni, bu kişinin Xi Fengxiao olarak adlandırılması ve Xi Klanının en üst dehası olması, dokuzuncu sınıf Huang Dövüş Ruhu derecesine sahip olması ve onu Dong Shaoxu ile aynı seviyeye getirmesiydi.

Genel olarak konuşursak, Xi Fengxiao'nun girişi Dong Yuehao'yu şaşırtmak için yeterli değildi, ama kafası karışmıştı; Xi Fengxiao, Bin Mil Ses İletim Rünü'nü ateşledikten sonra neden bu kadar kısa sürede ortaya çıktı?

Xi Fengxiao geldiğinde, doğrudan Qin Nan'a baktı ve "Yani Longhu Sıradağlarına izinsiz giren sen misin?" dedi.

Xi Klanının diğer öğrencileri, Qin Nan'a bakışları öldürücü bir aura ile dolu olduğundan Xi Fengxiao kadar sakin değildi.

"Neden umurunda?"

Qin Nan ona baktı.

Xi Fengxiao şaşırmıştı. Bu şartlar altında, önündeki bu genç adam hala çok kibirli davranıyordu.

Xi Fengxiao öfkelenmeden önce ormandan gelen hoş bir kahkaha duyuldu, "Hehe, bu ilginç. Dong Shaoxu ve Xi Fengxiao'ya saygı göstermeyen, bu kadar küçümseyici bir insanla ilk kez karşılaşıyorum.”

Gülüşün ardından, yavaş yavaş ormandan bir bayan belirdi.

Bayan, yüzünde güzel bir gülümsemeyle kıvrımlarını sergileyen uzun pembe bir elbise giymişti - gerçekten de nadir bir güzellik.

Hanımefendi göründükten kısa bir süre sonra, on altı genç adam, gümüş zırhlar giymiş ve sırtlarında gümüş mızraklar taşıyarak ormandan çıktılar, çünkü ayak sesleri yeri titreterek korkutucu bir manzara yarattı.

Dong Yuehao ve Dong Klanının öğrencileri hayretler içinde kaldılar.

Ne oluyor?

Bei Klanından Bei Rou bile burada mı?

Bei Rou, Xi Fengxiao ve Dong Shaoxu ile eşit derecede ünlüydü ve Bei Klanının en büyük dehası olarak biliniyordu.

Xi Fengxiao'nun girişi tek başına yeterince şaşırtıcıysa, Bei Rou'nun görünüşü son derece nadir görülen bir manzara olarak kabul edildi.

Bunun nedeni, bu Bei Rou'nun normalde inzivada kalması ve klanının törenlerinde görünmemesiydi. Bir keresinde sadece bazı süper dahiler onu ziyaret ettiğinde görüneceğini söylemişti.

Nasıl oluyor da bu sefer bir süper dahi gelmeden Xi Fengxiao ve Dong Shaoxu ile birlikte ortaya çıktı, neler oluyor?

Dong Yuehao ve Dong Klanının müritleri, ormandan gelen ayak seslerini bir kez daha duyduklarında tepki vereceklerdi ve içgüdüsel olarak aynı düşünceye sahip olmalarına neden oldular.

Nan Klanının en büyük dehası Nan Chen de geliyor olabilir mi?

Bu düşünce hepsini şok etti.

Nan Chen ortaya çıkarsa, bu, Dört Büyük Klanın Dört Büyük Dahisinin burada toplandığı anlamına gelir!

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin