...Bu arada, Kara Eller Şehri'nde...
Bir konutun içinde, Qin Nan'ın gözleri şiddetle titredi.
Artık İlahi Hissi dokuz yüz doksan dokuz zhang boyutuna ulaştığına ve ona keskin bir his verdiğine göre, hemen birinin tüm Kara Eller Şehri'ni İlahi His ile taradığını ve bu süreçte kendi figüründe bir an duraksadığını tespit etti. .
"Bu aptallar grubunun yakında harekete geçeceklerine inanıyorum."
Qin Nan'ın yüzünde soğuk bir sırıtış belirdi.
Kocaman sopayı satın almak için yüz Katkı Puanı harcamaya değdiğine inanıyorum.
……
……
"Duan Qing'in nerede olduğuna dair bilgimiz var!"
Zhao Fang'ın yüzünde bir gülümseme vardı.
"Yu Luosha'dan beklendiği gibi, Duan Qing'in yerini bulmak bile senin için sorun olmadı!" Bai Shao, Zhao Fang ile Zheng Kuo arasındaki ticaretin farkındaydı, ancak daha fazla yorum yapmadı. Sonra bir kükredi, “Kardeşler, şimdi bilgi aldığımıza göre neyi bekliyoruz?”
"Hadi gidelim! Duan Qing'in bokunu yenelim!"
"HAHA, Duan Qing bu kadar çok insanı gördükten sonra büyük ihtimalle altına sıçacak!"
"Hehe, bırakın Duan Qing'i, bir Xiantian Bölgesi uygulayıcısı bile hemen bizimle yüzleşerek kaçar!"
“……”
Kültivatörler haykırırken heyecanlandılar.
"Dışarı çık!"
Zhao Fang, üç bin Katkı Puanı harcadıktan sonra hala acıyı hissedebiliyordu. O vahşi küçük ata bir ders vermek ve tüm Katkı Puanlarını uygun bir şekilde çalmak için daha fazla bekleyemedi.
Bunu takiben, Zhao Fang ve Bai Shao'nun önderlik etmesiyle, büyük bir yetiştirici birliği Kara Eller Şehri'nde bir ejderha gibi ilerleyerek muhteşem bir sahne ortaya çıkardı.
Kalan üç yüzden fazla uygulayıcı bunu görünce hayrete düştü. Kara Eller Şehri, Hırsızlığın Kralı Yarışmasını sayısız kez düzenlemişti, ancak bu, ilk kez bu kadar büyük bir katılımcı grubunun tek bir kişiyle uğraşmak için bir araya gelmesiydi.
"Hadi gidelim!"
“Hızlan! Duan Qing'in alarma geçmesine izin verme, bu sefer kaçmasına izin veremeyiz!"
"Daha hızlı, çabuk ol! Hızı yakalayın!”
“……”
Zhao Fang ve Bai Shao, uygulayıcılara bağırırken grubun önünde durdu.
Böylesine büyük bir birliğe liderlik ettikleri için, birliğin hareketleri şok edici olabilirdi. Bu nedenle, Duan Qing'in uyarılıp hemen kaçmasını göze alamadılar.
"O konutta!"
On nefesten daha kısa bir süre içinde, Zhao Fang sonunda öğrencinin daha önce bahsettiği konutu gördü. Hoş sesiyle "Duan Qing, bu sefer kaçmaya cüret etme. Kaçabileceğin hiçbir yer yok. Derhal teslim ol ve cezanı çek!”
Binden fazla yetişimciden oluşan kalabalık da bağırarak patladı ve patlayan bir kargaşaya neden oldu. Zhao Fang ve Bai Shao henüz harekete geçmemiş olsalardı, büyük olasılıkla ileri atılır ve konutu ezerlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...