C224 - Zenginlik

296 40 0
                                    

"Lider Yardımcısı Zhang, o Lider Yardımcısı Zhang!"

"O, dokuz başkan yardımcısı arasında lider, geleceğin Hazine Kasası Lideri!"

"Neden o burda? Qin Nan ile ilgilenmek için mi burada?”

“……”

İlk şaşkınlıklarından sonra öğrenciler arasında büyük bir gevezelik patlak verdi.

Qin Nan ona doğru baktı.

Bu Başkan Yardımcısı Zhang, kare yüzlü, orta yaşlı bir adamdı. Yetiştirmesi yedinci katman Dövüş İmparatoru Alemi'ne ulaşmış ve her adımda görünmez bir patlama gücü yaymasına izin vererek etrafındakilerin gözünü korkutmasına neden olmuştu.

Başkan Yardımcısı Zhang şu anda hoş olmayan bir yüz giydi.

Ouyang Jun'dan emri aldıktan sonra, mevcut durumu nedeniyle kendini göstermekte tereddüt etti, bu nedenle ast diyakozlarına Qin Nan'ı idare etmelerini söyledi.

Ancak, bu Qin Nan'in bu kadar kanunsuz olmasını ve tüm Hazine Kasasının bilinmeyen bir yetenekle itibarını kaybetmesine neden olmasını beklemiyordu.

Lider Yardımcısı Zhang olduğu yerde durdu ve şu anda diz çökmüş olan Zhou Yang'a ve diğerlerine baktı ve anında durumu gördü ve "Henüz kalkmayı planlamıyor musunuz?" diye bağırdı.

Bağırmasına, 'Arındırıcı Ses Tekniği' olarak bilinen eski bir gizli teknik eşlik etti. Bununla, sözlerinin her biri, birinin ruhunu uyandırabilir, onu diğer herhangi bir zayıflıktan arındırabilirdi.

Lider Yardımcısı Zhang'ın görüşüne göre, Qin Nan zihinlerini kontrol etmek için bir tür teknik uyguladıktan sonra Zhou Yang ve diğerleri dizlerinin üzerine çöktü.

Ancak, Zhou Yang ve diğer dokuz öğrenci, çığlıktan kurtulma belirtisi olmadan, vücutları titriyor ve yüzleri korkuyla dolmuş halde dizlerinin üzerinde kaldılar.

Qin Nan sakin bir şekilde gülümsedi, "Lider Yardımcısı Zhang, değil mi? Kendi iradeleri ile diz çöktüklerinden haberiniz yok gibi. Onlara ne kadar bağırırsanız bağırın ayağa kalkmak istemezler.”

Lider Yardımcısı Zhang'ın ifadesi anında inanılmaz derecede tatsızlaştı.

Çevredeki öğrenciler dudaklarının seğirdiğini hissedebiliyordu.

Kendi iradesiyle diz çökmek mi? Yükselmek istemiyor musun?

Sözlerine sadece hayaletler inanır!

"Bu Qin Nan kendini beğenmiş tavrına rağmen bir şekilde olağanüstü. Kısa bir süre önce Xiantian Alemi'nin ikinci katmanında bir gelişimciydi ama o zamandan beri gelişimi büyük ölçüde gelişti." Lider Yardımcısı Zhang'ın ifadesi donuk kalsa da, kendi kendine mırıldanırken zihni durumu analiz etmeye başladı, "Çok yazık, sınırsız potansiyele sahip bir süper dahi olsan bile, her şeye rağmen Ouyang Jun'u gücendirmeye mahkumsun. Büyük Yaşlı'nın korumasını alıyor!"

Lider Yardımcısı Zhang, zihninde haykırdıktan sonra soğuk bir tonda konuştu, “Qin Nan, Mistik Ruh Tarikatının bir öğrencisi olarak, Hazine Kasasını eşyalarını almaya zorlayarak kuralları çiğnediğini bilmiyor musun? ”

"Tüzük?"

Qin Nan'ın yüzü anında soğudu, "Lider Yardımcısı Zhang, korkarım Ouyang Jun'un emri altındasınız değil mi? Beni rahatsız etmek istiyorsan, getir. Saçma sapan konuşmayı ve sözlerinle beni kandırmaya çalışmayı bırak!"

Öğrenci kalabalığı yüzlerinin kaskatı kesildiğini hissetti. Bu Qin Nan'in bu kadar küçümseyici olmasını, Lider Yardımcısı Zhang'ı doğrudan yüzüne karşı azarlamaya cesaret etmesini beklemiyorlardı!

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin