...Bu arada, Duanmu Zirvesi'nde...
Dövüş Ataları Alemi uzmanları, içinde birbirleriyle savaşırken, tüm dojo devasa bir bariyerle çevrelenmişti.
Bariyerin dışında, iki Kutsal Bölgenin elçileri oldukları ortaya çıkan güçlü auralı figürler duruyordu.
Ek olarak, Duanmu Zirvesi'nin tepesinde altı güçlü varlık vardı ve Zirve Lideri Duanmu lider konumdaydı. Yanında Qinglong Kutsal Bölgesinin iki Zirve Lideri ve Feiyang Kutsal Bölgesinin üç Zirve Lideri duruyordu.
Hem elçiler hem de Zirve Liderleri, bariyerde meydana gelen savaşlarla ilgili düşüncelerini paylaşırken bir gevezeliğe dalmışlardı.
"Hmm? Bu adam oldukça etkileyici; kılıcı inanılmaz derecede vahşi!"
"O küçük kızın nesi var? Ben bile onun gelişimini göremiyorum!"
“Daha önce de dikkatimi çekmişti; çekici yüz hatları, asil bir aura, kesinlikle müthiş bir geçmişe sahip!”
“……"
Elçinin dikkati Prenses Miao Miao'nun figüründe toplandı, çünkü yüzlerinde sakin ifadeler olmasına rağmen gözlerinde bir miktar şaşkınlık vardı.
Bunun nedeni, iki Kutsal Bölgedeki insanların müritler, koruyucular, elçiler ve Zirve Liderleri olarak sınıflandırılmasıydı. Prenses Miao Miao gibi bir Dövüş Ataları Alemi uzmanına, iki Kutsal Bölgeden birinde muhafız rolü atanacaktı. Bu nedenle, elçiler olarak, birini vasi olarak görevlendirme hakları yoktu. Sadece Zirve Liderleri bunu yapma hakkına sahipti.
Elçiler, yalnızca Zirve Liderleri tarafından seçilmeyenleri seçebilirdi.
KÜKREME!
O anda, elçilerin irkilmesine neden olan, ejderhaların ve kaplanların şok edici bir çığlığı duyuldu.
Savaşında gerçek şeklini ortaya çıkaran Longhu Ata Canavarından gibi görünüyordu. Ejderha kafası ve kaplan gövdesinin birleşimi, buyurgan bir manzarayla sonuçlandı.
"Fena değil, soyu oldukça atavistik geliyor ve gerçek ejderha soyuna ait." Zirve Lideri Duanmu'nun gözleri heyecanla parladı. Longhu Ata Canavarının sıradan bir varlık olmadığının farkındaydı ama onun bu kadar olağanüstü olmasını beklemiyordu, "Qinglong Kutsal Bölgesi onun kaderinde, Duanmu Zirvesine katılmasına izin vereceğim."
Feiyang Kutsal Alanının üç Zirve Lideri içinden bir şeyler söylemek geldi. Longhu Ata Canavarının ne kadar olağanüstü olduğuna tanık olduktan sonra ilk düşünceleri onu Feiyang Kutsal Bölgesine almak oldu. Ancak seçim Duanmu Zirvesi'nde yapıldığı için pes etmekten başka çareleri yoktu.
“O küçük kız da fena değil; Duanmu Zirvesi'ne katılacak!” Zirve Lideri Duanmu bir kez daha konuştu.
"Mümkün değil! Kabul etmeyeceğim! Feiyang Kutsal Bölgemize katılmalı!" Feiyang Kutsal Bölgesinin Zirve Liderlerinden biri, onun düşüncesine karşı çıkmak için daha fazla bekleyemedi.
"Bu doğru; Feiyang Kutsal Bölgesine katılmalı!” Diğer iki Zirve Lideri düşüncelerini dile getirdi.
Benimle dalga mı geçiyorsun; bu küçük kızın, Longhu Ata Canavarından daha zayıf olmayan veya aslında daha güçlü olabilecek olağanüstü bir geçmişe sahip olduğunu kolayca söyleyebilirlerdi. Artık Longhu Ata Canavarı alındığına göre, Prenses Miao Miao'dan vazgeçmeyeceklerdi.
“Hehe! Şu anda Qinglong Kutsal Bölgesinde olduğunuzu unutmayın!" Qinglong Kutsal Bölgesinin diğer iki Zirve Lideri kahkahayı patlattı.
"Yeterli!" Zirve Lideri Duanmu'nun gözleri parlayarak elini salladı ve "Artık aramızda kavga etmenin bir anlamı yok. Yollarını kendileri seçsinler!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...