Sarayın içindeki şiddetli kükreme görece sağır ediciydi ve hemen kalabalığın dikkatini çekti.
Şaşırtıcı bir şekilde, öfkeli kükremeyi yapan, çekici gözleri önündeki genç adama bakarken solgun yüzü öfkeden dolayı tamamen kızarmış olan Lin Xiaoyu'ydu.
Genç adam ona lüks bir görünüm veren altın rengi bir cübbe giymişti ama bir çift minik gözü inanılmaz derecede sapkındı.
"Hmm? Bu beşinci prens değil mi?”
"Şimdi ne yapıyor?"
“……”
Saraydaki birçok kişi kendi aralarında tartışmaya başladı.
Akçaağaç İmparator ve mavi saçlı yaşlı adam olayın olduğu yöne baktılar, ancak yüz ifadeleri değişmeden şaraplarının tadını çıkarmaya devam ettiler.
"Yo, küçük kız, bana defolup gitmemi söyleyecek kadar cüretkarsın, değil mi?" Beşinci prens korkutulma belirtisi göstermedi. Bunun yerine gülümseyerek, "Ateşli biri, ne sevimli;" dedi. Qinglong Kutsal Alanındaki bir öğrenciden beklendiği gibi! Şimdi seninle oldukça ilgileniyorum! Yani ne diyorsun? Benimle biraz eğlenmek ister misin, gökyüzüne yükseleceğini garanti ederim!”
"Sen…"
Lin Xiaoyu'nun vücudu titremeye başladı. Qinglong Kutsal Bölgesine katıldığından beri ona hiç böyle davranılmamıştı.
"Ne yapıyorsun?"
O anda Liang Kai ve diğerleri, yüzlerinde öfkeli bir ifadeyle koltuklarından kalktı.
Bu beşinci prens ne kadar cesur!
Halkın önünde Lin Xiaoyu'ya zorbalık yapmaya cüret etti!
"Ha?" Beşinci prensin yüzü soğudu ve “Şu anda nerede olduğuna bir bak. Qinglong Kutsal Bölgesinden olduğunuz için gurur duymuyor musunuz? Size söyleyeyim, en büyük ağabeyim artık Slaughter City'nin Şehir Lordunun öğrencisi ve o burada, sarayda! Aptalca bir şey yapmaya cüret edersen, sonuçlarına katlanmaya hazır ol!”
"Ne? İlk prens geri mi döndü?”
“Tsk tsk, ilk prens geri döndü. Bu ilginç olacak!”
“……”
Kalabalığın gözleri bir anda parladı. Sadece bir dakika önce, bu beşinci prensin Qinglong Kutsal Bölgesi öğrencilerine meydan okuma cesaretini gösterecek kadar güvenini nereden aldığı konusunda kafaları karışmıştı.
Slaughter Şehri Şehir Lordunun öğrencisi mi?
Liang Kai, Zhang Fei ve diğerleri hayretler içinde kaldı.
Aşağı mahallede üç antik kent vardı. Jianghuang Şehri onlardan biriydi ve geri kalan ikisi Kumar Şehri ve Katliam Şehri idi.
Bu üç antik kent, birkaç yüz yıl öncesinden beri var olmuştur ve bir şekilde iki Kutsal Bölge ile ilişkiliydi. Sıradan yetiştiriciler onları rahatsız etmeye cesaret edemezdi.
En önemlisi, Slaughter Şehri Şehir Lordunun birkaç gün önce Dövüş Ekselansları Alemine yükseldiği söylendi!
Dövüş Majesteleri Alemi ne kadar önemliydi?
İki Kutsal Bölgede bile, bir Dövüş Ekselansları, alt bölgede ve hatta yukarı bölgede serbestçe dolaşabilme yetenekleriyle Zirve Lideri olarak atanırdı!
“HAHA! Şimdi korkuyor musun? Pooh, Qinglong Kutsal Alanının gerçekten o kadar etkileyici olduğunu düşünüyor musun? Beşinci prens, yüzlerindeki ifadeyi gördükten sonra kibirli bir ifade takındı, "Akıllı ol ve siktir git önümden. Benim büyük zevkimi bozma. Aksi takdirde, sonuçlarına katlanmaya hazır olun!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...