EŞSİZ SAVAŞ RUHUQin Nan, ciddi yaralanma nedeniyle tam gücünün sadece onda üçünü gösterebilse de, sol gözü tamamen etkilenmemişti. Ayrıca, İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözünün gözlemi altında, Qin Nan, Ouyang Jun'un Atavistik Dev Vücut Tekniğinin bedeninin saldırı ve savunma yeteneklerini muazzam bir şekilde artırabilmesine rağmen, kafasının hala nispeten zayıf olduğunu keşfetti. tekniğin zayıf noktası olarak
Sonuç olarak, Qin Nan, İlahi Savaş Tanrısının Bastırılmasını serbest bıraktığında, Ouyang Jun hemen yere yığıldı.
"Çin Nan..."
Öğrenci kalabalığı enerjik hale geldi.
Ouyang Jun, sinsi saldırınla gurur duymadın mı?
Sen, Ouyang Jun, Qin Nan'ın yarasını kötüye kullanmaya ve ona meydan okumaya çalışmıyor muydun?
Ne yani, ciddi bir düello söz konusu olduğunda, savaşın başlangıcında hemen toprak tadımı yapan Qin Nan ile yüzleşmeye hala layık değilsiniz!
Qinglong Kutsal Alanının elçisi ve Ouyang Ba'nın ikisi de çarpık ifadeler giydi. Ouyang Jun'un Qin Nan'a karşı bu kadar zayıf olmasını beklemiyorlardı, bu da düello kaybedildikten sonra orijinal planı uygulayıp uygulamamayı düşünmelerine neden oldu.
“HAHAHA!” Longhu Ata Canavarı hoş bir şekilde kahkahayı patlattı. O orospu çocuğu Ouyang Jun'dan hiç hoşlanmazdı.
"Yırtmaç!"
Savaşın ortasında, Ouyang Jun bastırılır bastırılmaz, Qin Nan hemen antik Superbia kılıcını çıkardı ve her iki kılıcı da eline fırlattı, Ouyang Jun'un kafasına yönelik bir haç oluşturan iki korkunç Kılıç Niyeti yaydı.
"Kahretsin, bir şekilde zayıflığımı biliyor!"
Bunu takiben Ouyang Jun, "Xiantian Silahı, beni koru!" diye kükrerken kafa derisinin uyuştuğunu hissedebiliyordu.
Ouyang Jun elini salladı ve galaksinin manzarasına benzer şekilde yanıp sönen noktalarla çevrili dev bir kalkanın önünde görünmesine neden oldu. Daha sonra mistik bir parıltı yayarak iki eğik çizgiden gelen hasarı geçersiz kıldı.
"Zalim Ejderha Kılıcı!"
Ouyang Jun, üç fit uzunluğunda başka bir Xiantian Silahı çıkardı. Kılıcı buz gibi bir parıltı ve ejderhaların belli belirsiz çığlıkları sarmıştı. Daha sonra, şaşırtıcı bir şekilde İlahi Savaş Tanrısının Bastırılmasını engelleyen ve yerden yükselmesine izin veren bir darbe indirdi.
Savaşın gidişatının değişmesi, çevredeki dahilerin donuk ifadeler giymelerine neden oldu, çünkü onlar yardım edemeden küfürler yağdırdı.
"Utanmaz! Sonuna kadar utanmaz! Qin Nan, tam gücünün sadece onda üçünü teşvik edebiliyor ve hala Xiantian Silahlarını kullanmaya cüret ediyor!"
"Bu haksızlık değil mi? Hatta aynı anda iki Xiantian Silahı kullandı!”
"Yani daha sonra Gizem Aleminin Büyük Başarı Aşamasını kötüye kullanacak mı?"
“Adil savaş! Adil savaş kıçım, bu Ouyang Jun gerçekten bir rezalet!”
“……”
Ouyang Jun'un Qin Nan'ı pusuya düşürmesinden, elçinin Eski Shan'a baskı yapmasına, ardından Ouyang Jun'un Qin Nan'a meydan okumasına kadar bir dizi olaya tanık olduktan sonra, öğrenci kalabalığı zaten öfkeliydi. Ancak fikirlerini ifade etmeye cesaret edemediler. Bu nedenle, Ouyang Jun'un utanmaz hareketini gördükten sonra öfkelerini daha fazla tutamadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...