Bölüm 252: Dahilerin Yardımı

288 47 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Bu…"

Qin Nan'in yüzünde boş bir ifade belirdi.

Dövüş İmparatoru Çekirdeğinin bu kadar önemli bir zamanda Sıkıntıyı tetiklemesini beklemiyordu.

"Şimdi anlıyorum, büyük ihtimalle şu anki baskı çok fazlaydı, bu da Dövüş İmparatoru Çekirdeğinin tehlike nedeniyle denemeye ve atılım yapmasına neden oldu ve bu da Tribulation'a yol açtı!" Qin Nan'in kalbi titredi, gözleri bir sevinç belirtisi gösterdi, "Pekala, Dövüş İmparatoru Çekirdeğini geliştirmek ve Atavistik Gelişimimin sınırlarının üstesinden gelmek için iki dahinin Dövüş Ruhlarının baskısını kullanacağım!"

Qin Nan düşüncelerini hızla temizledi ve alevler denizinde kapsüllenirken Dövüş İmparatoru Çekirdeğini tükürdü.

Bunu takiben, Dövüş İmparatoru Çekirdeği, doğrudan alev denizine direnerek ve Qin Nan'ın figürünün etrafında koruyucu bir bariyer oluşturarak güçlü bir ateş gücü yaydı.

Aynı zamanda Göklerin ve Yerin gücü birikmeye başladı.

Şiddetli rüzgar esintileri aniden çevreyi süpürdü, sızlanan bir ses çıkardı ve altmış fit içindeki sıcaklığın hızla yükselmesine neden oldu.

"Bu…"

Cao Fan ve Li Qingyu hayrete düştü.

Dahi öğrencilerin hepsi de şaşkına dönmüştü.

Tarikat Liderleri, Salon Liderleri ve Tarikat Lideri Salonundaki yetkililer şaşkın ifadeler giydi. Qinglong Kutsal Bölgesi ve Ouyang Ba'nın elçisinin gözleri bile bir şaşkınlıkla doluydu.

Hayatı tehlikedeyken Qin Nan'in Sıkıntıyı tetiklemesini kimse beklemiyordu!

“Bir ay, sadece bir ay oldu!”

"Ne lanet olsun, bir ay içinde ekimi ikinci katman Xiantian Aleminden şimdi Dövüş İmparatoru Aleminin Sıkıntısı ile yüzleşmek için geliştirildi!"

“Nasıl bir şansı var! Çekirdek öğrenci bile onun yeteneğiyle boy ölçüşemez!"

“……”

Salon Liderleri ve diğerleri, yüzlerinde boş ifadeler bırakarak hızla tepki verdiler.

Kararlı iradelerine rağmen, bu şok edici haberi duyduktan sonra sakin kalamadılar.

"Ne? Sadece bir ayda mı?" Zhao Fang'ın ifadesi tamamen değişti. Qin Nan'in, gelişiminin büyük ölçüde gelişmesine izin veren bir tür şanslı karşılaşma yaşadığı söylenmesine rağmen, bunun bu kadar korkunç olmasını beklemiyordu.

Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisi ve Ouyang Ba, bu sözleri duyduktan sonra irkildi. Beyaz Yeşim Dojo'ya bakarken şaşkınlıklarından habersiz görünen Yaşlı Shan'a içgüdüsel olarak baktılar. Bunu takiben ikisi bakışlarını geri çekti ve birbirleriyle bakıştılar.

BANG! BANG! BANG!

Bir dizi patlama sesi duyuldu.

Göklerin ve Yerin gücü, Qin Nan'in üzerinde toplandı ve iki yüz fit yarıçaplı bir alanı kaplayan bir fırtınalı bulut kümesi oluşturdu. Fırtınalı bulutların içinde gök gürültüsü ile birlikte şimşek çakmaları görülebiliyordu ve kalabalığın yüzlerinin solmasına neden olan bir bastırma yaydı.

Öğrenci kalabalığı son derece şaşkındı.

"İki yüz metre! İki yüz fit!"

Ouyang Jun, kalabalığın arasında çığlıklar atarak dışarı çıktı.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin