Bölüm 395: Üçlü Kapı

271 37 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

...Caomu Zirvesi, ıssız bir yerde...

Qin Nan, Qinglong Parşömeni'nde yeni yayınlanan onurlu görevi okumakla meşgulken, yüzündeki şaşkınlık dağılma belirtisi göstermedi.

On Altı Dağın Büyük Yarışması, üç ay içinde Qinglong Kutsal Bölgesinde gerçekleşen Dövüş Hakimiyeti Alemi altındaki tüm yetiştiricilere açıktı.

Yarışmanın detayları henüz açıklanmasa da ödüllerin çok büyük olduğu söylendi.

Birinci sırada yer alan bin Birincil Taş ve üç Dominator Silah ile ödüllendirilecekti. İkinci sıradakilere sekiz yüz Birincil Taş ve bir Hakimiyet Silahı verilecekti. Üçüncü için altı yüz Birincil Taş vb.... Rütbe düştükçe iki yüz Birincil Taşlık bir fark. Başka bir deyişle, onuncu sıradakiler bile iki yüz Birincil Taş alacaktı!

İki yüz Birincil Taş ne kadar önemliydi?

Qin Nan'ın onlarla takas etmek için en az iki yüz Yue dereceli hapı rafine etmesi gerekecekti!

Ödüller kesinlikle harikaydı!

"Yarışmada bin Birincil Taşla ve üç Hakimiyet Sağlayıcı Silahı sattıktan sonra fazladan olanlarla birinci olursam, İlahi Savaş Ruhunu Di mertebesine yükseltmem çok olasıdır!"

Qin Nan gözleri alev alev yanarken derin bir nefes aldı.

Eğer onuncu sınıf Xuan Seviyeli bir Dövüş Ruhu onu dahiler arasında alt bölgenin en tepesine yerleştirebiliyorsa, Di-dereceli bir Dövüş Ruhu kesinlikle onun alt bölgenin en üst dehası olmasına izin verirdi!

Di-dereceli bir Dövüş Ruhuna karşı kimin şansı olabilir?

“Bu yarışmaya katılmalıyım!”

Qin Nan anında karar verdi ve görevi kabul etmeye başladı.

Ancak o anda zihninde bir ses belirdi ve bunun Zirve Lideri Duanmu'nun ciddi bir tonda konuştuğu ortaya çıktı, "Qin Nan, şimdi durum değiştiğine göre, korkarım birinin gözü senin üzerinde! Yaklaşan On Altı Dağ Büyük Müsabakasına katılmasan daha iyi olur. Birisi bunu sana zarar vermek için bir şans olarak kullanabilir!"

"Birisi bana zarar vermeye mi çalışıyor? Bu kim olurdu?

Qin Nan şaşırmıştı.

Zirve Lideri Duanmu'nun ses tonu bir miktar öfkeyle doluydu, "Hala kim olduklarına dair hiçbir fikrimiz yok, şu anda sadece birkaç şüpheli var. Tang Qingshan ve biz şu anda onu araştırıyoruz. Ancak, sizin seçtiğimiz kişi olduğunuzu bir şekilde öğrendiklerine eminiz. Bu nedenle planımızı durdurmak için sizi hedef alacaklar.”

"Anlıyorum…"

Qin Nan başını salladı.

O zamanlar Ölüm Okyanusu'nda ne olduğu hakkında hiçbir fikri olmasa da, belli belirsiz tahmin edebileceği bir şey, Ölüm Okyanusu'nda büyük bir komplo içeren bir tür sır olduğuydu.

Aksi takdirde, birdenbire hedef alınmazdı.

"Hatırlatma için teşekkürler, kıdemli, ama endişelenme. On Altı Dağ'ın bu Büyük Müsabakasına katılacağım ve canlı döneceğim!"

Qin Nan sakin bir şekilde söyledi.

İlahi Savaş Ruhunun taşıyıcısı olduğu için tehlikeden veya ölümden korkmuyordu.

Bununla birlikte, Qin Nan, İlahi Savaş Ruhunun rütbesini yükseltmek için Zirve Lideri Duanmu ve diğerlerinden kolayca Birincil Taşlar isteyebilir. Ancak Qin Nan, Dövüş Dünyasında kendine güvenmenin son derece önemli olduğuna inandığı için bunu yapmaya istekli değildi.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin