Bölüm 266: Eski Düşmanlarla çevrili

288 38 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

“Qin Nan!”

Xiao Leng, Chu Yun ve diğerleri tamamen şok oldular. Vücutları içgüdüsel olarak ileri fırladı ama Ouyang Ba'nın klonunun Dövüş Ataları Alemi aurası bir bariyer gibi yaklaşmalarını engelledi.

Kalabalık, yalnızca Qin Nan'in etinin, ateşin dağılmasından sonra ciddi şekilde hasar gördüğünü görebiliyordu.

Elleri, göğsü ve dizleri tanınmayacak şekilde parçalanmıştı. Vücudunun diğer kısımları yangın nedeniyle yanmıştı ve derisi yırtılarak yoğunlaşmış kan topakları oluşturmuştu.

Qin Nan'in sağlam figürü, sanki küçücük bir rüzgar onu havaya uçurmaya yetecekmiş gibi şiddetle titremeye başladı.

Ama… henüz yere düşmemişti!

Göğsü, kolları ve dizleri fena halde sakatlandığında, vücudu ağır hasar gördüğünde bile, bu şartlar altında başı sabit, beli dik, bacakları sımsıkı dimdik ayakta dururdu.

Sanki vücudunda onu destekleyen görünmez bir güç vardı.

Savaşçı Ata Alemi klonu bile onunla başa çıkamazdı.

"Bu…"

Salon Liderleri ve öğrenciler şaşırmıştı.

Bir insanın böylesine sakatlanmış bir eti sürdürmek için iradesinin ne kadar güçlü olması gerekiyordu?

“Qin Nan!”

Ouyang Ba bunu gördükten sonra çileden çıktı.

Onuncu seviye Huang Seviye Dövüş Ruhu olan yarı Dövüş İmparatoru Alemi öğrencisinin böyle korkunç bir iradeye sahip olmasını beklemiyordu!

"Tarikat Lideri, yardım etmek için buradayım!" Bir bağırışın ardından önlerinde Hazine Kasası Lideri olduğu ortaya çıkan ve yüzünde ürkütücü bir gülümseme olan bir figür belirdi, “Tarikat Lideri, burada 'Kalp Yiyen Vetulicolia' adında nadir bir hazinem var. . Bir kez serbest bırakıldığında, kalbine nüfuz edecek ve kalbini parçalayacak ve hayal edilemez bir acıya neden olacak!”

"Ey?"

Ouyang Ba kaşını kaldırdı. Bununla birlikte, bilinmeyen nedenlerden dolayı, Kalp Yiyen Vetulicolia'nın Qin Nan'ın mücadelesinden vazgeçmesi için yeterli olup olmadığı konusunda şaşırtıcı derecede şüpheliydi.

"Tarikat Lideri, Qin Nan oğlumu öldürdü, bu yüzden onu kendi ellerimle cezalandırmak istiyorum!" O anda, Disiplin Salonu Lideri öne çıktı ve bir kükreme çıkardı, “Disiplin Salonunda Kan Cezası olarak bilinen atavistik bir ceza var. Qin Nan'ın bile bu iki yöntemin bir araya geldiği işkenceye karşı koyamayacağına inanıyorum. O zaman emirlerimize itaat etmeye ve malını teslim etmeye razı olur!”

"Hmm? İyi bir plana benziyor. Acele edin ve onları idam edin!”

Ouyang Ba, Qin Nan'a bakarken ellerini arkasına koyarak durdu. Yüzünde soğuk bir gülümseme görülüyordu.

"Olumlu!"

Hazine Kasası Lideri ve Disiplin Salonu Lideri'nin yüzleri heyecanla doldu. Yaşam ve Ölüm Salonunda Qin Nan ve Prenses Miao Miao'dan daha önce yaşadıkları utancı asla unutamazlardı. Artık gidişat değiştiğine göre, şüphesiz Qin Nan ile uğraşmaya istekli olacaklardı!

Şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş"

Hazine Kasası Lideri ve Disiplin Salonu Lideri'nin figürleri göz açıp kapayıncaya kadar Qin Nan'ın önüne geldi.

Qin Nan ikisine bir çift kızarmış gözle baktı, dudakları boğuk bir ses duyulduğunda hafifçe kıpırdadı, "...Ha....ha..."

Hazine Kasası Lideri ve Disiplin Salonu Lideri, öfke alevleri tarafından tüketilmeden önce sersemletildi.

Bu koşullar altında, bu Qin Nan hala çok küçümseyici olmaya cüret etti!

"Kalp Yiyen Vetulicolia'nın tadına bakmana izin vereceğim!"

Hazine Kasasının Lideri, avuç içi büyüklüğünde simsiyah bir solucan içeren eski bir kutuyu çıkarmadan önce öfkesini bastırdı ve sırıttı. Solucan, başında iki dokunaç ve kırmızı noktalar gibi gözleri olan sekiz çift küçük dişe sahipti. Vücudundan aşındırıcı bir aura hissedilebiliyordu.

"Isır onu!"

Hazine Kasasının Lideri bir emir verdi. Bunu takiben, Kalp Yiyen Vetulicolia heyecanlı bir vızıltı çıkardı ve Qin Nan'ın omzuna doğru uçtu. Delici bir sesin ardından, Qin Nan'ın omzunda bir delik açtı ve vücuduna girdi.

Kalabalık sadece Qin Nan'in sol omzunda, kalbinin bulunduğu yere doğru ilerlemeye başlayan ve kalplerinin buz gibi bir soğukla dolmasına neden olan yuvarlak bir yumru görebiliyordu.

Üç nefeslik bir süreden sonra, Qin Nan'ın öğrencileri şiddetle kasıldı.

AH!

Qin Nan'in yüzü tamamen kanla kaplıyken, gökyüzüne mutlak bir acı çığlığı yayıldı. Bedeni büyük acıdan titremeye başladı.

Sanki acının çığlığı kalabalığın kalbine nüfuz edebiliyor ve göğüslerinde bir ürperti hissetmelerine neden oluyordu.

“Kan Cezası!”

Disiplin Salonu Lideri, aniden elinde uzun bir kılıç belirdiğinde korkunç bir gülümseme bıraktı. Kılıç, tırtıklı bir kenarı olan son derece keskindi. Bunu takiben, Disiplin Salonu Lideri, Qin Nan'in vücuduna yoğun bir şekilde paketlenmiş bir dizi Saber Niyeti ile elini yıldırım hızında salladı.

Eğik çizgi!

Qin Nan'in vücudundaki sayısız atardamar kesilerek açılırken, kanının bir sel gibi fışkırmasına neden olduğu için bir dizi delici ses duyulabiliyordu. Etrafındaki zemin anında kırmızıya boyandı.

Kan Cezası, ölüm yavaş bir şekilde yaklaşırken korku yaşarken, hedefin damarlarının parçalanarak kan kaybından ölmesine izin verilerek gerçekleştirildi.

Özellikle Qin Nan, güçlü bir ete sahipti. Kanının tamamen tükenmesi için bir tütsünün yanması için en az yarım süre geçmesi gerekirdi.

Başka bir deyişle, Qin Nan, bir tütsü yakmak için gereken sürenin yarısında ölüm korkusunu yaşıyor olacaktı!

Kalabalık tamamen afallamıştı, yüzleri inanılmaz derecede solgundu. Sahneyi uzaktan izliyor olmalarına rağmen kalplerinin sıkıştığını ve nefeslerinin hızlanmasına neden olduğunu hissedebiliyorlardı.

Cezayı çekenler onlar olsaydı ne olurdu?

“HAHAHA, ikiniz harika bir iş çıkardınız!” Ouyang Ba bunu gördükten sonra kahkahayı patlattı, "Qin Nan, bana karşı çıktığın için böyle oluyor! Kendini beğenmiş biri değil misin, kendinle dolu değil misin, önümde diz çökmek istemiyor musun? Şimdi diz çöküp bana yalvarırsan, dururum…”

Ouyang Ba kahkahayı patlatırken, hem Hazine Kasası Lideri hem de Disiplin Salonu Lideri, Qin Nan'in dizlerinin üzerine çöktüğü ve hayatını bağışlamaları için onlara yalvardığı sahneyi görebiliyormuş gibi, şeytani kahkahalar atmaktan kendilerini alamadılar. yüzü onların hayal gücünde dehşetle doldu.

Ancak bir sonraki anda Ouyang Ba'nın kahkahası kesildi, Hazine Kasası Lideri ve Disiplin Salonu Lideri'nin yüzleri sertleşti.

Qin Nan'in sadece hafif çarpık bir yüzle onlara baktığını görebiliyorlardı. Vücudundan akmaya devam eden kana rağmen, dudakları yavaşça hareket ederken, kelimeleri ağzından çıkmaya zorlarken, bunun farkında değilmiş gibi görünüyordu: “...Yapma...beni...yapma. ..güler...O...o!"

Vücudu dik durmaya devam etti.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin