Bölüm 393: Hoş Bir Kıkırdama

232 40 4
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Şarkı önermeye karar verdim bu bölümün şarkısı (Kordhell Murder Plot baştan aşağı dinleyin efenim}

Tie Mu ve Chen Ying de konuşmuştu. Bu nedenle, hapı rafine eden kişinin gerçekten Qin Nan olduğuna şüphe yoktu!

"Cidden...cidden mi?"

Elçi Zhu buna hâlâ inanamıyordu.

"Bu... bu gerçek."

Ne kadar çok soru sorarsa, Chen Ying'in kafası neredeyse beline inerken o kadar utandığını hissetti.

BANG!

Elçi Zhu, zihninde bir patlamanın meydana geldiğini hissedebiliyordu.

Ona ek olarak, bekçiler de zihinlerinin patladığını hissedebiliyorlardı!

Hapı hazırlayanın mekandaki başka biri olduğu ortaya çıksa bu kadar şaşırmazlardı, ama Qin Nan tamamen farklı bir durumdu!

Qin Nan kimdi?

İki Kutsal Bölgenin uğruna yarıştığı Dövüş Sanatları dehası!

Ve sen bana onun bir hapı nasıl rafine edeceğini bildiğini ve Pill Alchemy'deki yeteneğinin bu kadar korkunç olduğunu mu söylüyorsun?

Hâlâ insan mıydı?

"Qin...Qin Nan..."

Bir anlık şaşkınlıktan sonra Elçi Zhu, Qin Nan'a baktı ve bir şey söylemek niyetindeydi, ancak hiçbir kelime bulamadığını fark etti.

"Selamlar, yaşlılar!"

Qin Nan yumruklarını bir araya getirdi ve samimi bir tonda konuştu.

Elçi Zhu ve gardiyanlar onun varlığını tamamen görmezden geldiklerinde dili tutulmuş olmasına rağmen, herhangi bir sinirlenme belirtisi göstermedi. Sonuçta bunu bilerek yapmadılar.

"Selamlar."

Elçi Zhu hemen başını salladı. O anda, artık sekizinci sınıf bir Xing Dereceli Hap Simyacısı değil de, zemini tamamen kaybetmiş ve paniğe kapılmış sıradan bir öğrenciymiş gibi hissetti.

Yüzlerinde boş ifadelerle yerinde duran bekçilerden bahsetmiyorum bile.

"Öhö...Öhö..." Tie Mu konuşarak garip durumu kırmaya çalıştı, "Elçi Zhu, kurallara göre, Qin Nan böylesine olağanüstü bir hapı rafine ettiğine göre, normalde onu ödüllendirirdik ama o değil. Caomu Zirvesi'nin bir öğrencisi...”

"Önemi var? Ödüllendirilmelidir!”

Elçi Zhu hemen sözünü kesti ve sert bir tonda, "Onu sadece dördüncü sınıf Xing Hap Simyacısı olarak sıralamakla kalmayacak, aynı zamanda onu Caomu Zirvemize de alacağız. Genç delikanlı Qin Nan, ne düşünüyorsun?”

Bunu duyduktan sonra, Qin Nan sadece ürkmekle kalmadı, öğrenci kalabalığı da şaşkına döndü.

Qin Nan'ı Caomu Zirvesine mi Alacaksınız?

Bu Elçi Zhu ciddi miydi?

Qin Nan gibi bir Dövüş Sanatları dehası neden Duanmu Tepesi'nden ayrılsın ki?

Elçi Zhu hızla iki kez öksürdü. Büyük sevinci içinde kaybolduğundan bunu tamamen unutmuştu. Ancak Coamu Zirvesi'ndeki mevcut iki grupla ilgili mevcut durumu kendisine hatırlattığı için hemen kararını verdi ve konuşurken dişlerini sıktı, "Genç delikanlı Qin Nan, eğer seçmezsen yeteneklerin kesinlikle boşa gider. Caomu Zirvesi'nde Pill Alchemy yolunu takip etmek için! Bunu bir düşünün, neden Caomu Zirvemizin özel olarak seçilmiş bir öğrencisi olmuyorsunuz? Bu nedenle, Caomu Zirvesinde kalmanıza gerek kalmayacak, bu nedenle Duanmu Zirvesindeki gelişiminiz etkilenmeyecektir…”

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin