Bölüm 380: Hap Simyası Sınavı

219 32 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Ürkütücü sesin ardından, korkunç bir ifadeye sahip bir adam onlara yaklaştı.

Qin Nan'ın dikkatini kıyafetleri çekti - göğsüne iki altın rün oyulmuş uzun beyaz bir cüppe. Başka bir deyişle, bu kişi Xing Dereceli bir Hap Simyacısıydı.

"Güneş Dong!" Lin Xiaoyu'nun ifadesi konuşurken biraz tatsızlaştı, "Bu benim kendi işim. Kıdemli Birader ile nasıl bir ilgisi olabilir?”

"Ah?" Sun Dong boş bir kahkaha attı, "Lin Xiaoyu, cidden güzel bir pazarın olduğunu mu düşünüyorsun, ha? Kıdemli Biraderin sizinle ilgilenmesi sizin için onurdur. Kıdemli Kardeş şimdi dördüncü sınıf Xing Dereceli Hap Simyacısı sınavına katılıyor ve şahsen sizden hemen oraya gitmenizi istedi. Aksi takdirde, Kıdemli Kardeş sinirlenirse hiç eğlenceli olmaz!”

Sun Dong konuşurken Qin Nan'a baktı. Bu adam biraz tanıdık geliyor ama kim olduğunu hatırlayamıyorum. Ancak, fazla düşünmedi.

Sonuçta, Caomu Peak'te kaç kişi Kıdemli Kardeşinin yetenekleriyle boy ölçüşebildi?

"Dördüncü sınıf Xing dereceli mi?"

Lin Xiaoyu'nun ifadesi sertleşti.

Bir Hap Simyacısının rütbesi Caomu Zirvesinde son derece önemliydi - bir Hap Simyacısının rütbesi ne kadar yüksekse, kişinin sahip olacağı otorite o kadar büyüktü.

O Kıdemli Kardeş, Lin Xiaoyu'ya her zaman düşkündü, ama o bu konuda oldukça dirençliydi, bu yüzden onunla temasa geçmekten kaçınmaya çalıştı. Ancak, o yalnızca birinci sınıf bir Xing Dereceli Hap Simyacısıydı. Kıdemli Kardeş başarılı bir şekilde dördüncü sınıf Xing rütbesine yükselirse, onu Hap Hizmetçisi olarak atayabilecekti.

Bu Hap Hizmetkarlarının rolü, hapları rafine etme sürecinde efendilerine yardım etmek olsa da, zorbalığa uğramaları alışılmadık bir durum değildi.

Tecavüze uğrayacak olsalar bile, Caomu Peak onlara ciddi cezalar vermek yerine sadece hafif disiplin uygulayacaktı.

Qinglong Kutsal Bölgesi'nin tamamında böyle bir yozlaşmaya nadiren rastlansa da, Kutsal Bölge on altı farklı dağa bölünmüş olduğundan, her dağın kendi kuralları vardı.

Örneğin, Caomu Peak'in Zirve Lideri, müritlerini mükemmellik için çabalamaya motive edebilecek tek şeyin gerçekliğin acımasızlığı olduğunda ısrar etti.

Sun Dong'un yüzündeki boş kahkaha, Lin Xiaoyu'nun tepkisini gördükten sonra daha da yoğunlaştı, “Derhal benimle gel. Kıdemli Birader, iyi davranırsan, onun Hap Hizmetçisi olarak atandığında sana özenle davranacağını söyledi. Aksi takdirde, hehe, sonuçlarını kendin biliyorsun.”

Bunu söyledikten sonra, Lin Xiaoyu'yu tutmak için elini uzattı.

"Bir saniye bekle!"

O anda, büyük bir elin aniden uzandığı ve Sun Dong'un kolunu sıkıca tuttuğu görüldü.

"Ne istiyorsun?"

Sun Dong'un yüzü bembeyaz oldu. Hemen elinden kurtulmaya çalıştı ama onu tutan kol, hiç kımıldamayan kocaman bir dağ gibi hissetti ve gözlerinin şaşkınlıkla dolmasına neden oldu.

Kendisi zaten en yüksek Dövüş İmparatoru Alemi gelişimcisi olduğundan, ondan önceki genç adamın gelişimi büyük olasılıkla Dövüş Ataları Alemi'ndeydi!

Dövüş Ataları Alemine bu kadar genç yaşta ulaştığına göre bir dahi olmalı.

“Kıdemli Kardeş…”

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin