İki Kutsal Bölgenin ve Zirve Liderlerinin elçileri nefeslerini tuttu. Ünlü Zirve Lideri Luo'nun vücudundan korkunç bir öldürme niyeti yayarak alçalmasını beklemiyorlardı ve ilk sözleri onlardan Qin Nan'ı teslim etmelerini talep etmek oldu!
Zirve Lideri Duanmu, Qin Nan için dört dahiden vazgeçti!
Zirve Lideri Luo, Qin Nan için öfkeyle burada on bin liden fazla seyahat etti!
Ne oluyor be?
Bu iki güçlü Zirve Lideri neden Qin Nan'a bu kadar düşkündü?
Qin Nan aslında son derece olağanüstü bir dahi olabilir miydi?
Kalabalık bu sorunun anında farkına vardı. Qin Nan'ın inanılmaz bir yeteneğe sahip olması muhtemeldi. Aksi takdirde iki büyük makam ona bu kadar ciddi bir tavırla muamele etmezdi.
Feiyang Kutsal Bölgesinin Zirve Liderleri hızla düşüncelerini topladılar ve ağzından kaçırdılar, "Zirve Lideri Luo, bilgin olsun, Jiang Bilan az önce yapılan duruşmada altı yüz altmış beş Dao Arayan Balığı kendine çekti!"
Üç Zirve Liderinin gözünde, sonuçtan haberdar olmadığı için Zirve Lideri Luo'nun bu kadar deli olması mümkündü.
Qin Nan'ın dahi olmasında yanlış bir şey yoktu ama Jiang Bilan'ın yeteneklerini aşabilecek miydi?
Kesinlikle olmaz!
"Altı yüz altmış beş mi?" Öfkeli Zirve Lideri Luo biraz irkildi ve ardından bir kükreme yaptı, "Altı yüz altmış beş, hatta yedi yüz Dao Arayan Balığı tetiklemiş olması umrumda değil! Qin Nan dışında, biz Feiyang Kutsal Bölgesi başka kimseyi istemiyoruz!”
Feiyang Kutsal Alanının üç Zirve Lideri şaşkına dönmüştü.
Zirve Lideri Luo'nun nesi vardı?
Neden bir anda aklını kaçırmıştı?
Qin Nan gerçekten o kadar önemli miydi?
"Hmm?"
Zirve Lideri Luo bakışlarını Qin Nan'ın büyük bir hızla Tao Arayan Balığa doğru koşar gibi görünen figürüne çevirdi ve neşelendi, "HAHAHA, Tanrı beni henüz hayal kırıklığına uğratmadı. En Büyük Kardeş, Üçüncü Kardeş, komplona rağmen, Qin Nan henüz duruşmaya katılmadı! Saçmalamayı kes, onu şimdi alacağım!”
Tereddüt etmeden, Qin Nan'ı tutmak için elini uzatırken figürü öne çıktı ve onu yerden uzaklaştırmayı planladı.
Qin Nan'ın duruşmaya katılmasına izin veremezdi. Duruşmayı bitirdiğinde, büyük bir karmaşaya dönüşecekti. En iyi seçenek onu şimdi elde etmekti!
"Dördüncü Kardeş, bunu yapmanın doğru yolu olduğunu düşünmüyorum, onu gözümüzün önünde kaçırmak! Bilgin olsun, Feiyang Kutsal Bölgesinin üç Zirve Lideri ile zaten bir anlaşma yaptım; Qin Nan, Qinglong Kutsal Bölgesine katılacak!"
Zirve Lideri Duanmu kaşlarını kaldırdı ve bir yumruk savurarak Yerin ve Göklerin şiddetle titremesine neden olmadan önce koltuğundan kalktı.
“Ne oluyor! En Büyük Kardeş, Feiyang Kutsal Bölgemizi kandırmaya cüret ediyorsun! Hangi anlaşma üzerinde anlaştığınız umrumda değil, Qin Nan bugün beni takip etmeli!
Zirve Lideri Luo'nun figürü, bedeni korkunç bir güç yaymaya başlayan öfkesi nedeniyle şiddetli bir şekilde titredi.
Zirve Lideri Duanmu fazla utanmazdı; Üçüncü Kardeşi yolumu kesmesi için göndermekle kalmadı, üç Zirve Liderini önceden bir anlaşmaya varmaları için kandırdı!
Qin Nan için adil bir şekilde rekabet edemezler miydi?
"HAHA, Üçüncü Kardeş, burası Qinglong Kutsal Bölgesi. Burada her istediğini yapmana izin yok!"
Parçalanmış alanın boşluğundan, aurası Zirve Lideri Luo'nun figürüne çarpan ağır bir kaya gibi hissedilen başka bir figür titreşerek belirdi ve kişinin Zirve Lideri Zhang'dan başkası olmadığı anlaşıldı.
O anda, birbiriyle kardeş olan üç Zirve Lideri, Duanmu Zirvesinde birbirlerine karşı bir savaş başlattı. Korkunç güçleri, Göklerin ve Yerin şiddetli bir şekilde sarsılmasına neden olarak tüm Qinglong Kutsal Bölgesini sallayan bir dizi patlamayla sonuçlandı.
Buna bakan herkes hayrete düştü.
Bunun anlamı neydi?
Bu üç büyük yetkili neden Jiang Bilan'ı bir kenara bırakıp Qin Nan'ın mülkünü talep etmek için birbirleriyle savaşmaya başladı?
Qin Nan gerçekten o kadar önemli miydi?
Dahiler ağızları bir karış açık bakakaldı, ama kelimeler için kayboldular. Olayın gelişme şekli, beklentilerinin dışındaydı.
"Bu nasıl mümkün olabilir; Böyle olağanüstü bir sonuç elde ettim ve üç Büyük Otorite benim için savaşmakla ilgilenmemekle kalmayıp, bunun yerine Qin Nan'ın mülkünü talep etmek için birbirleriyle mi savaşıyorlardı? Bunun arkasındaki sebep tam olarak nedir? Bu, Qin Nan'ın sonucumu geçebileceği anlamına mı geliyor? Bu mümkün değil; Şimdi sıkıntıyı tetiklediğine göre, Tao Arayan Balığı korkutup kaçıracaktı, bahsetmiyorum bile…” Jiang Bilan bunu gördükten sonra şok oldu ve içgüdüsel olarak sebebini anlamaya çalıştı. Ancak düşüncelerine daldıkça, kalbindeki huzursuzluk duygusu güçlendi.
Beklendiği gibi, düşüncelerini anında durduran nadir bir olay gerçekleşti.
Bununla birlikte, Qin Nan'ın atılgan figürü nihayet Dao Arayan Balık okulunun önüne geldi; nadir görülen olaydan etkilenmedi.
O anda, dojoya doğru baktıklarında üç Zirve Lideri arasındaki savaş durdu.
Zirve Liderleri ve iki Kutsal Bölgenin elçileri, duruşmanın katılımcıları ile birlikte dojoya baktılar.
Bu Qin Nan'ın kaç tane Dao Arayan Balık çekeceğini görmek için can atıyorlardı!
O anda tüm Duanmu Zirvesi ölü bir sessizliğe büründü.
Qinglong Kutsal Bölgesinin sayısız öğrencisi, koruyucusu ve elçisinin kafası karışmıştı.
Duanmu Zirvesi neden birdenbire sessizleşti?
Neden Göklerden ve Yerden hafif bir gümbürtü geliyordu?
O anda, Duanmu Zirvesi'nde, tüm kalabalık şok edici bir sahneye tanık oldu.
Qin Nan'ın figürü Dao Arayan Balık okuluna yaklaşırken, dokuz yüz doksan dokuz balığın her biri aynı anda hareketlerini gecikmeden durdurdu. Bunu takiben, vücutlarındaki kıpkırmızı parıltı son derece parlak hale gelirken, Qin Nan'ın yönüne bakarak döndüler. Sanki Qin Nan'ın gelişi onların tamamen heyecanlanmasına neden olmuş gibi, balıkların her biri parlak bir parıltı yayan küçük bir fırına dönüşmüş gibiydi.
Şşşt! Şşşt! Şşşt!
Qin Nan'ın figürüne baktıktan sonra, Tao Arayan Balığın gözlerindeki mavi parıltı şiddetli bir şekilde titremeden önce neredeyse sıfır gecikme vardı, her biri çılgın bir hızla Qin Nan'a doğru yüzerken kurtlar gibi vücutlarını sallıyordu. taze kan kokusu. Göz açıp kapayıncaya kadar, dokuz yüz doksan dokuz Dao Arayan Balık, Qin Nan'ın figürünü tamamen yutmuştu.
BANG!
O anda, bir Kılıç Niyeti akışı gibi kıpkırmızı bir ışık doğrudan gökyüzüne ateşlendi, bulutları ve gökleri delip geçti. Sanki on bin kişi şarkı söylemeye başlamış gibi sayısız çığlık atıldı. Bu buyurgan ses, Qinglong Kutsal Bölgesinin tamamına kabaran bir sel gibi yayıldı ve sayısız insanın kalbinde büyük bir şoka neden oldu.
Yüzleri boş ifadelerle dolan Zirve Lideri Duanmu, Zirve Lideri Luo ve Zirve Lideri Zhang afalladı.
Diğer Zirve Liderlerinin öğrencileri, elçiler ve öğrenciler, sanki ruhlarının derinliklerinde bir bomba patlamış gibi, bir iğne şekline büründüler.
Nasıl--
Nasıl--
Bu nasıl mümkün oldu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...