Bölüm 261: İlk Dört Tarikatı Huşu içinde Bırakan Kesik

292 44 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Öğrenci kalabalığı sadece Qin Nan'in parmağını uzattığını görebiliyordu. Görünmez bir emici güç parmağının ucunda patladı ve vücudundan da olağanüstü bir güç toplandığı için Qi'yi yirmi fit yakınında tamamen tüketti.

BANG!

Qin Nan'ın parmağının ucunda parıldayan beyaz bir nokta oluştu ve çevresindeki yirmi fitlik alanın sayısız ateş topunun patlamasıyla yok olmasına neden oldu.

Sanki çevredeki alan dev canavar sürüleri tarafından çiğneniyor ve vızıldayan bir ses çıkarıyor gibiydi. Parlayan beyaz noktadan yayılan korkunç enerji öğrencileri, yetkilileri, Salon Liderlerini ve Tarikat Liderlerini şaşırttı.

"Bu…"

Qinglong Kutsal Bölgesi ve Ouyang Ba'nın elçisinin ifadeleri tamamen değişti. İlk kez yüzlerinde bu kadar dikkate değer bir duygu değişikliği gösteriyorlardı.

“Ne kadar korkunç bir güç!”

"Bu ne Allah aşkına?"

"Tanrım, Qin Nan ne zamandan beri böyle gizli bir teknikte ustalaştı, bu efsanevi Tian Seviyeli Gizli Teknik olabilir mi?"

“……”

Yetkililer ve Salon Liderleri suskun kaldı.

Öğrenci kalabalığı bedenlerinin titrediğini hissedebiliyordu ve gelişimi Dövüş İmparatoru Alemine ulaşan iç öğrenciler bile kalplerinde bir ürperti hissedebiliyordu.

Prenses Miao Miao ve Longhu Atası Canavar sersemlemiş ifadeler giydi. Bu kadar korkunç bir yeteneğe de ilk kez tanık oluyorlardı!

Havada süzülerek öldürücü darbesi için güç biriktirirken, Ouyang Jun'un ifadesi, sanki ayaklarından yükselen buz gibi bir his hissediliyormuş gibi kaskatı kesildi ve kalbinde bir korku duygusu doğurdu.

Ölümü hissetti, gelen saldırının nihai yıkıcı gücünü hissetti!

“İmkansız, imkansız, nasıl böyle korkunç bir yeteneğe hakim oldun——”

O anda, Ouyang Jun çığlık attı.

Ancak, bitiremeden solgun yüzlü Qin Nan parmağını salladı ve beyaz parlak noktayı düşmanına doğru fırlattı.

Sanki çevredeki uzayın zamanı şimdi ağır çekimdeydi.

Beyaz parlak nokta havada yavaşça ilerlerken, öğrenciler, yetkililer ve Tarikat Liderleri gözleri faltaşı gibi açılmış halde baktılar.

“Xiantian Silahları!”

“Yükselen Ejderha Füzesi!”

"Yılanın Gözleri Dövüş Ruhu!"

“Atavistik Dev Vücut Tekniği!”

Ouyang Jun'un yoğun ölüm hissi, Zalim Ejderha Kılıcını, Yıldızların Kalkanını, Cennetsel Ateş Yedi Kükreyen Topu ve diğer iki Xiantian Silahını, Yükselen Ejderha Füzesi ile birlikte çekerken çıldırmasına neden oldu. Ouyang Jun'un önünde bir bariyer oluşturan muazzam bir aura ile kör edici bir parıltıya dönüştü.

Ouyang Jun'un vücudu anında genişleyerek savunmasını daha da artırdı. Aynı zamanda, Yılanın Gözleri Dövüş Ruhu, figürünün etrafına sayısız katmanlar halinde dolanan yüzden fazla bulanık dev yılan figürü çağırırken, arkasında on altın ışın belirdi.

Sonunda, parlak beyaz nokta Xiantian Silahları yığınının üzerine indi.

BANG!

O anda korkunç bir patlama oldu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin