Bölüm 337: Altı Yüz Altmış Altı Zhang

260 39 0
                                    




"Herkesin dikkatine, bazılarınız bunu bilmiyor olabilir." Zirve Lideri Duanmu derin bir nefes aldı ve ciddi bir ses tonuyla, "Atasal Gelişimciler için, İç Çekirdekleri, farklı seviyelerin sınıflandırılmasıyla Altın Çekirdekler olarak da bilinir. İlk seviye üç altın çizgidir. İkincisi altı altın çizgi ve üçüncüsü dokuz altın çizgi! Kadim kayıtlara göre, Dokuz Çizgili Altın Çekirdek oluşturmayı başaranlara Yüce İmparatorlar deniyordu! Başka bir deyişle, Dövüş Ataları Alemi'nin altında, Dokuz Çizgili Altın Çekirdeğe sahip olan kişi en güçlüsü olur!"

Elçilerden oluşan kalabalık tamamen şok olmuştu.

Aynı figür aynı anda zihinlerinde belirdi: İmparatorluk Yok Edici Tang Qingshan!

İmparatorluk Yok Edici Tang Qingshan, aynı diyardaki gelişimcilere hükmetmesine izin veren ünlü İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazılarında ustalaşmıştı! Bununla birlikte, şu anki Qin Nan, İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazılarını uygulamadan aynı diyarın yetiştiricileri arasında en güçlüsü olarak kabul ediliyordu!

Yüce İmparator; bu ne kadar buyurgan!

"Etkileyici! Etkileyici!"

"Qin Nan'ın yükselişi kesinlikle aşağı bölgeye liderlik edecek!"

“Bu nasıl yeterli? Bence, kesinlikle İmparatorluk Yok Edici'nin başarılarını geride bırakacak!"

“……”

Elçiler haykırdı.

Bu arada, elçiler ve Zirve Liderleri bir çift ateşli göz takmışlardı.

Onun gibi eşsiz bir dahi, onu Kutsal Alanımıza almalıyız!

Qin Nan'ı ele geçirebilselerdi, Kutsal Bölgelerinin geleceği hakkında endişelenmelerine gerek kalmayacaktı. Qin Nan güçlendiğinde, tüm mezhebi parlak bir geleceğe taşıyacaktı!

BANG! BANG! BANG!

Göklerin ve Yerin gücü şiddetlenirken, kalın, fırtınalı bir bulut hızla toplandı. Bulutun ortasında, artık mavi gürleyen bir şimşek değil, mor şimşek ışınlarıydı ve şok edici bir manzara oluşturuyordu.

Bunu gören elçiler kalabalığı şok oldu.

"Bu Dokuz Çizgili Altın Çekirdek, Sıkıntının fırtınalı bulutu kaç zhang olacak?"

"Kayıtlara göre, İmparatorluk Yok Edici'nin Dövüş İmparatoru Alemi'ne yükselirken beş yüz zhang fırtınalı bir bulutu tetiklediğini hatırlıyorum; İki Kutsal Bölge bile bunu duyunca şaşkına döndü!"

"Kutsal Bölgemizin Azizlerine veya Müstakbel Azizlere veya efsanevi otoritelere baktığımızda, tetikledikleri fırtınalı bulutlar üç yüz ila dört yüz zhang civarındaydı!"

"Qin Nan kesinlikle hepsini geçecek!"

“……”

Elçiler dışında, iki Kutsal Bölgenin otuz iki Zirve Liderinin gözleri büyük bir beklentiyle doldu.

Qin Nan, Dao Arayan Balık denemesinde İmparatorluk Yok Edici'nin efsanevi rekorunu kırdı!

Artık Sıkıntı tetiklendiğine göre, Imperial Exterminator'ın efsanevi rekorunu bir kez daha yenebilecek mi?

BANG! BANG! BANG!

Gökyüzünde biriken fırtınalı bulutlar, etrafa ürkütücü bir aura yayılırken etrafa yayıldı.

Yüz zhang!

İki yüz zhang!

Üç yüz zhang!

Dört yüz zhang!

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin