Yaşam ve Ölüm Salonunun on mil yakınında, yaşlılar ve öğrencilerden oluşan kalabalık bir ölüm sessizliğine gömüldü.
Salon Liderleri de sessizlik içindeydi.
Qin Nan'ın arkasında duran iki Dövüş Atası Alemi uzmanıyla, hepsinin güçlerini birleştirmesi bile güçlerini karşılamaya yetmedi.
Öte yandan, Qin Nan'ın ekimi yarı Dövüş İmparatoru Alemine ulaşmıştı ve onun Dövüş Ruhu onuncu seviye Huang'dı. Mistik Ruh Tarikatı'ndan kim ona karşı savaşmaya cesaret edebilirdi?
Gong Yang ve diğerleri bunu gördüklerinde kanlarının kaynadığını hissedebiliyorlardı.
Bir süre önce, Dövüşçü Dominator seviyesine yükselme sürecinde olan Tarikat Lideri ile ilgili haberler çıktığında, Ulu Yaşlı'nın tarafında olanlar sürekli olarak seçiliyordu.
Şimdi Qin Nan geri döndüğüne göre, emsalsiz bir dahi olarak tutumunu sıkı bir şekilde korumuştu; Jun Alliance gibi zorlu bir varlık bile bastırılıyordu!
“Korkarım ki kimse Qin Nan ile savaşmaya cesaret edemediği için savaş yakında sona erecek! Sadece Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Liderinin Dövüş Dominatörü olup olmayacağını bekleyip görebiliriz…” Aynı düşünce birçok yaşlının aklına geldi.
Ancak o anda, aniden boş bir kahkaha belirdi, "Senin gibi mağlup bir düşman Jun İttifakına meydan okumaya cesaret edebilir, gerçekten Jun İttifakından kimsenin senin gücünle boy ölçüşemeyeceğine mi inanıyorsun?"
Gülmeyi duyan herkes hemen sesin geldiği yöne baktı.
Sadece, yüzünde soğuk bir ifade olan, siyah bir kıyafet giymiş genç bir adamın onlara yaklaştığını görebiliyorlardı.
Bu kişinin Leng Feng olduğu ortaya çıktı!
Sessiz Yaşam ve Ölüm Salonu, anında büyük bir gevezeliğe dönüştü.
"Leng Feng, bu o. O burada!"
"Önemli mi? Şimdi Qin Nan'ın ekimi yarı Dövüş İmparatoru Alemine ulaştığına göre, o bile gücüne karşı uyumsuz olacak!"
"Leng Feng'in aurasına bakılırsa, yarı Dövüş İmparatoru Aleminden sadece bir adım uzakta, onuncu katman Xiantian Alemine ulaşmış gibi görünüyor. Gücü hafife alınmamalı, değil mi?”
“……”
Tarikat Liderinin yanında yer alan yaşlıların gözleri parlıyordu.
Qin Nan, Leng Feng'in ortaya çıkmasını beklemiyordu. Bir bakışla, hemen ekimini keşfetti ve sakin bir tonda, "Leng Feng, değil mi? Tek başına rakibim olmaya layık değilsin!"
Leng Feng'in ağzı seğirmeye başladı.
Kendini hoş hissetmese de, bunu çürütecek bir kelime bulamıyordu.
"Ya onunla güçlerimizi birleştirirsem!"
O anda bir çığlık duyuldu.
Beyaz bir gömlek giymiş ve uzun bir kılıç taşıyan genç bir adam, sanki gözlerinde hiçbir şey dikkate değer değilmiş gibi vahşi bir bakışla birden ortaya çıktı.
Onun girişi, Tarikat Lideri'nin yanında yer alan yaşlıların şaşkın bir bakış atmasına neden oldu!
“Tan Jian!”
“Tan Jian burada, HAHA. Ouyang Jun, Dövüş İmparatoru olduktan sonra, iç alanın ilk yerini onun aldı!”
"Tsk, tsk, ekimi Yarı Dövüş İmparatoru Alemine ulaştı ve onun Dövüş Ruhu onuncu seviye Huang, onu Qin Nan ile aynı seviyeye getiriyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...