Longhu Ata Canavarı yerde yatan Qin Nan'a ve sonra durmadan mırıldanan Prenses Miao Miao'ya baktı. Acı dolu bir sesle, "Sana sormak istediğim bir şey var."
"Bu ne?"
Prenses Miao Miao'nun ses tonu biraz sabırsızlıkla zayıflamıştı.
Bu Longhu Ata Canavarı bir moron mu, onun Qin Nan'ı uyandırmaya çalıştığını göremiyor muydu?
Longhu Ata Canavarı acılı bir tonda konuştu, "Bana karşı dürüst ol, bu çocuğa aşık mısın?"
"Aşk?" Prenses Miao Miao, "Aşk da neyin nesi?" diye sorarken kafası karışmış bir ifade takındı.
"Sen aşkı bilmiyor musun?" Longhu Ata Canavarı ona tuhaf bir bakışla baktı, "Onun için birincil gücünü feda etmeye hazırsın, ona olan sevgin olmasaydı başka ne olabilirdi ki..."
Prenses Miao Miao cevap veremeden Qin Nan'in vücudu aniden şiddetle titredi. Başlangıçta artan canlılık anında yok oldu ve onu cansız bir duruma getirdi.
“Qin Nan!”
Qin Nan'ı tutmak için elini uzatırken Prenses Miao Miao'nun ifadesi tamamen değişti.
"İç çekmek." Longhu Ata Canavarı hafifçe içini çekti ve dedi ki, "Az önce söylediğim gibi, diriltilmiş olsa bile, yine de yutmaktan kaçamazdı, onu yutmaya çalışan tanrısal bir nesne olduğundan, Silah Ruhlarının bile var olduğu bir varlık olduğundan bahsetmiyorum bile. Dokuz Sembolik Kelimeden itaat etmek zorunda kaldılar…”
Ancak, o anda, nadir bir olay gerçekleşti!
Qin Nan'in cansız bedeninden havaya parlak yeşil bir ışık ateşlendi.
Sanki yerde yatan beden, yerden yavaşça yükselen ve havada süzülen ve korkunç bir aura yayan görünmez bir güç tarafından yönlendiriliyor gibiydi.
"Bu…"
Prenses Miao Miao ve Longhu Ata Canavarı nefeslerini kesti.
Yutkunma başarılı oldu mu?
BANG!
Qin Nan'ın vücudundan gelen yüksek bir patlama duyulabilirdi. Kalan Longhu Orb ve Dokuz Ruhlu Yükselmiş Ginseng'in birincil gücü vücudunu temizlemeye başladı, etini saran ışığın daha parlak ve daha güçlü olmasına neden olarak Dokuz Ruhlu Yükselmiş Ginseng'in ve Longhu Ata Canavarı'nınkine benzer auralar yaydı.
"Mümkün değil!"
Longhu Ata Canavarı gözleri faltaşı gibi açılmış baktı ve bir kükreme çıkardı, "Yiyemedi, tanrısal nesneyle birleşiyor, bu da hayal edilemez bir değişimle sonuçlanıyor!"
Prenses Miao Miao irkildi, gözleri büyük bir sevinçle doldu.
Qin Nan yaşıyor.
Qin Nan hayatta kaldı, diriliyor!
Yumruk! Yumruk! Yumruk!
O anda, Qin Nan'ın yüzen vücudundan bir dizi kalp atışı duyuldu. Kalp atışının sesi çevrede yankılandı, sanki devasa bir dağ yankılanıyordu.
“Ne korkunç bir vücut! Kahretsin, bu beden tek başına Dövüş İmparatoru Aleminin altındaki her şeyi ezebilir!" Longhu Ata Canavarı yardım edemedi ama bir küfür savurdu.
Sadece bu değil, Qin Nan'ın vücudu temizlendikten sonra, vücudunda gizemli bir güç uyandığında, bir okyanusun gürleyen dalgaları gibi hissettiren Qin Nan'ın vücudundan gelen bir gürleme sesi duyulabilirdi.
Bu onun gürleyen kanının sesiydi!
“Ne s*keyim!”
Zayıflamış bir halde olmasına rağmen, Longhu Ata Canavarı şaşkınlıkla hemen yerden sıçradı, "Ne oluyor, kanını çoğaltıyor, kendi kanını çoğaltıyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...