Bölüm 311: Her Zaman İlgi Alanı

279 41 0
                                    




Kare şeklindeki dojoda Jianghuang önde, Fang Jian ise solunda oturuyordu. Sağında, Feiyang Kutsal Bölgesi'nin elçisi olduğu ortaya çıkan, zehirli bir yılana benzeyen koyu bir ifadeyle orta yaşlı bir adam oturuyordu!

Arkalarında Jianghuang Şehri yetkilileri oturuyordu.

Dojo'nun merkezinde, aşağı mahalledeki çeşitli krallıklardan ve mezheplerden gelen binlerce öğrenci duruyordu. Her biri, süper dahi olarak anılmaya değer olağanüstü bir güce ve auraya sahipti.

Qin Nan aralarında durdu ve İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözüyle hızla kalabalığı taradı. Bunu takiben ifadesi heyecanlı bir hal aldı.

"İlginç, Xuan dereceli Dövüş Ruhlarına sahip on üç kişi var. Bunun yanı sıra, birçoğu Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirvesine ulaştı!"

İki Kutsal Bölgenin seçimi, kişinin uygulaması üzerinde herhangi bir kısıtlamaya sahip değildi. Dövüş Ataları Alemi ve Martial Dominator Realm uzmanlarının bile buna katılmasına izin verildi. Ancak, bu uzmanlar farklı denemelere katılacaktı.

Başlangıçta, Leng Jianxiong ve Hong Fu ile görüştükten sonra seçim konusunda büyük umutları yoktu. Ancak olay yerindeki dahileri gördükten sonra kanının sabırsızlandığını hissedebiliyordu.

Bu onun savaşan kanının heyecanla dönmesiydi!

Farklı yerlerden dahilere karşı rekabet etme ve sonunda galip gelme şansı!

"İlk tur bir güç testi olacak ve ikincisi Dövüşçü Ruhlarınıza odaklanacak. Üçüncü raunt, kılıç çekme testidir.” Jianghuang net bir tonda, "Aşağı bölgenin dahileri, iki Kutsal Bölge burada yirmi değerlendirme görevlisi görevlendirdi; herhangi bir polis memuru seçip davayı başlatmanıza izin verilir!”

Konuşmasının ardından, Jianghuang Şehrinden, Feiyang Kutsal Bölgesi ve Qinglong Kutsal Bölgesinden değerlendirme yapan memurlar olduğu ortaya çıkan, çeşitli yaşlardan ve her iki cinsiyetten yirmi figür belirdi.

Sahnenin atmosferi o anda aydınlandı.

Katılan dahiler, duruşmada yer almaya başlarken heyecanlarını daha fazla tutamadılar.

Bir titreme ile Qin Nan, duruşmanın ilk turunda yer almak için hamlesini yaptı.

O anda, vücudunun içindeki İç Çekirdek, sanki uyanıyormuş gibi şiddetle titreştiği için nadir görülen bir olay gerçekleşti.

"Bok!"

Qin Nan'ın yüzü soldu.

İç Çekirdeği artık Kaos Qi ile birleşmişti. Burada gelişecek olsaydı, kesinlikle seçimin gerçekleşmesini kesinlikle durduracak olan Dövüş İmparatoru Aleminin Sıkıntısını tetiklerdi.

"Ne harika zamanlama!"

Qin Nan suskun kaldı.

Neden İç Çekirdeğim daha erken ya da geç değil de, böylesine önemli bir zamanlamada uyandırılamıyordu?

Düşünceleri arasında kaybolmuşken, Fang Jian, Qin Nan'ın garip davranışının farkına varır varmaz hemen bağırdı, "Qinglong Kutsal Bölgesi elçisi adına, şimdi Qin Nan'ı gerek kalmadan bir sonraki tura ilerlemesini ilan ediyorum. ilk tura katılın!”

Sözlerin duyulması üzerine kalabalık arasında bir kargaşa yaşandı.

"Ne? Bir sonraki tura hemen geçilsin mi? Kim bu Qin Nan?”

"Tsk tsk, bu bir süre önce Trading Alliance tarafından kuşatılan Qin Nan değil mi? Bana bu adamın müthiş bir geçmişe sahip olduğu söylendi. Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisi bile ona karşı son derece saygılıydı!"

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin