Bölüm 254: İğrenç Kötü Adam

296 45 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Onuncu seviye Huang Seviye Dövüş Ruhu olan bir süper dahi bile, ancak elli ayak genişliğinde fırtınalı bir bulutla bir musibeti tetikleyebilirdi.

Qin Nan, iki yüz fitlik fırtınalı bir bulutu çekmeyi başardığında, kalabalığın yeterince şaşkına dönmüştü, şimdi bunun bin fit genişliğinde olduğundan bahsetmiyorum bile!

Bin fit ne kadar önemliydi?

Xuan Seviye Dövüş Ruhları olan çekirdek öğrenciler bile bunu başaramadı - tüm Luohe Krallığındaki hiç kimse bunu başaramadı!

Bir kişinin Dövüş Ruhu rütbesi ve gelişim seviyesi, Musibet'in zorluğunu mutlaka belirlemese de, sadece en büyük potansiyele sahip olanlar böyle gülünç derecede geniş bir fırtına bulutunu tetikleyebilirdi!

Sıkıntının zorluğu, bir sonraki aleme yükseldikten sonra kişinin gücünün doğrudan bir yansımasıydı!

Qin Nan, sıradan Sıkıntıdan yirmi kat daha sert olan bin fitlik fırtınalı bir bulutu tetiklediğinden, Qin Nan'in birinci katman Dövüş İmparatoru Alemine ulaştığında, yirmi birinci katman Dövüşçü ile savaşabileceği şeklinde yorumlanabilirdi. Aynı zamanda İmparator Alemi süper dahileri!

...Bu arada, Tarikat Lideri Salonunun içinde...

Qinglong Kutsal Bölge elçisi ve Ouyang Ba yutkundu. Geçmişte sayısız emsalsiz dahiyle tanışmış olmalarına rağmen, Qin Nan'in onuncu seviye Huang seviye Dövüş Ruhu ile böyle saçma bir Sıkıntıyı tetiklediğini görmek tamamen şok ediciydi!

Nefes!

Şaşkınlıklarından kurtulmadan önce ikisi de aynı anda sert bir şekilde nefes aldı.

“Karşılaştığı şanslı karşılaşma sıradan bir şey değildi!”

Aynı düşünce onların akıllarına da geldi ve aralarında gizlice sohbet ederken birbirleriyle bakışmalarına neden oldu. Bunu takiben, Ouyang Ba, düşünceleriyle elçiye bir mesaj iletmeden önce şiddetle titredi, bu da elçinin yüzünde sakin bir ifadeyle sonuçlandı.

Şaşırmış Tarikat Liderleri ve yetkilileri, Qinglong Kutsal Bölge elçisi ile Ouyang Ba arasındaki etkileşim hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Hepsi düşüncelerini topladıktan sonra haykırdı!

"Bu çok korkutucu! Çok korkutucu!”

"Bu Qin Nan son derece gülünç!"

“Korkarım sadece İmparatorluk Yok Edici aynı seviyede Sıkıntıyı daha önce yaşadı!”

“……”

En başından beri sessiz kalan Zhao Fang, Wei Tong, Old Shan ve Lin Xuan bile düşüncelerini ifade ederken sustu.

Ancak bu Tarikat Liderleri, Salon Liderleri ve hayatta oldukça deneyimli olan yetkililer, düşüncelerini sakinleştirdikten sonra yüzlerinde karmaşık ifadeler taşıyorlardı.

Herkes, Qin Nan'in sadece Longhu Sıradağları'ndaki şanslı karşılaşmanın yardımıyla, sadece bir ay içinde ikinci katman Xiantian Aleminden yarı Dövüş İmparatoru Alemine yükseldiğini biliyordu!

Az önce tanık oldukları sahneye bakılırsa, Qin Nan'in keşfettiği şanslı karşılaşma ne kadar inanılmazdı?

...Aynı zamanda, White Jade Dojo'da...

"Ne s*keyim, Qin Nan, harikasın!"

Longhu Ata Canavarı, gözleri fal taşı gibi açılmış baktı ve çenesi düştü, içgüdüsel olarak yemin ederken, yere düşen bardağı elinden düşürdüğünün farkında bile değildi.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin