"Her şey bu!"
Qin Nan sakin bir gülümseme takındı.
Her katılımcı tura yirmi Katkı Puanı ile girer. Bu nedenle, bu iki turda Qin Nan toplam elli iki bin puan toplamayı başardı ve bu da onun beş Birincil Taş ile ticaret yapmasına olanak sağladı.
"Zheng Kuo!"
"Büyükbabanı sikeyim!"
"Yaşamaktan bıkmış gibisin!"
“……”
Birdenbire bir dizi küfür sesi duyuldu.
Vücutlarını kaplayan büyük acıya rağmen bilincini geri kazanan ve Zheng Kuo'ya küfreden katılımcılar olduğu ortaya çıktı.
O anda tamamen öfkelendiler.
Kara Eller Şehri, katılımcıların ekimini kısıtlayarak adil savaşları vurguladı!
Ama şimdi ne olacak?
Gelişimleri Vücut Sertleştirme Alemi ile sınırlandırılırken, Duan Qing'in gelişimi Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirvesinde kaldı!
Bu nasıl adildi?
"Bu…"
Zheng Kuo'nun yüzü anında solgunlaştı.
Sorunun ne kadar ciddi olduğunun farkındaydı - Duan Qing burada kaldığı sürece yarışmanın devam etmesine imkan yoktu.
“Şehir Lordu Zheng Kuo, neler oluyor; Üçüncü tur yakında mı başlıyor?”
Qin Nan, kalabalığın azarlamalarını duyamıyormuş gibi sakince konuştu.
"Sen…"
Zheng Kuo, sözleri duyduktan sonra kan kusacak gibi hissetti.
Şimdi üçüncü tura geçilsin mi?
Korkarım tek bir kişi bile katılmaya istekli olmayacak!
"Küçük... Küçük Kardeş Duan Qing." Zheng Kuo derin bir nefes aldı ve konuşurken yüzüne zorla bir gülümseme yerleştirdi, "Genç yaşına rağmen bu kadar güçlü bir yeteneğe sahip olman şaşırtıcı. Çok etkilendim. Ayrıca Küçük Kardeş Duan Qing, her ne kadar kuralları çiğnememiş olsan da, korkarım yarışmaya katılmaya devam edersen..."
Qin Nan konuşmasını acımasızca kesti, "Ne? Kara Eller Şehri'nin yarışmaya katılmamı engellemeye çalıştığını mı ima ediyorsun? Bu nasıl bir kural?”
Şimdi hatanı kabul edip özür dilemeye mi çalışıyorsun?
O zaman neden benim nerede olduğumla ilgili bilgileri en başta Zhao Fang'a sattın?
Sana kötü davrandığım için beni suçlama, çünkü en başta kaba davranan sendin!
Zheng Kuo, yerinde ağlayacak gibi hissetti. Başkası olsaydı, Kara Eller Şehri'nin Şehir Lordu kimliğiyle kesinlikle rekabetten kıçını tekmelerdi. Ancak bu Duan Qing, ondan çok daha büyük bir geçmişe sahip olan Kutsal Lider Qinglong'un yeni askere alınmış öğrencisiydi.
"Küçük... Küçük Kardeş Duan Qing..." Zheng Kuo aptal değildi. Dişlerini sıkarken söylediği gibi, Qin Nan'ın neden bu kadar inatçı olduğunun nedenini söyleyebilirdi, “Başlangıçta olanlar benim hatamdı. Nazik ruhunla beni bağışlayacağını umuyorum. Aklınıza takılan herhangi bir durumu bana söylemekten çekinmeyin…”
Qin Nan herhangi bir ifade göstermeden, "Elli bin Katkı Puanı!" dedi.
"NE?"
Zheng Kuo, yanlış duyup duymadığından şüphe ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantezieEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...