EŞSİZ SAVAŞ RUHUCao Fan'ın sözlerini duyduktan sonra kalabalığın gözleri hemen parladı.
"Adım Yang Yiming." Biraz soğuk bir ifadeyle eski bir kılıcı taşıyan diğer genç adam, "Tam Cao Fan'ın dediği gibi, adil bir savaş yapmayı kabul ediyorum!" dedi.
Madem ikiniz söylediniz, ben nasıl dışarıda kalabilirim? Qing Nu Tarikatı'ndan Li Qingyu kıkırdayarak ona çekici bir görünüm kazandırdı.
Bu iki dahinin sözleri kalabalığın hayretler içinde kalmasına neden oldu.
Qin Nan'ın gözleri bile kelimeleri duyunca titredi. Bu üç dahinin tutumu kanının kaynamaya başlamasına neden oldu.
Kim dahi olarak adlandırılmaya layıktı?
Bu insanlar dahilerin gerçek tanımıdır!
Bir dahi olarak gurur duymaları nedeniyle, son derece önemli olsa bile, kalabalığın dikkati altında adil bir savaş yapmakta ısrar ettiler.
Düşmanlarıyla yüzleşmelerine rağmen avantajlarını kötüye kullanmak yerine adil bir savaşta ısrar ettiler!
"Elbette!"
Qin Nan aurasını serbest bırakırken bir kahkaha patlattı, "Bugün elimden gelenin en iyisini yapacağım. Umarım siz üçünüz de aynı şeyi yaparsınız!”
Cao Fan, Yang Yiming ve Li Qingyu bunu duyduktan sonra kaşlarını çattı.
Qin Nan ne ima ediyor?
Üçüne aynı anda meydan okumaya mı çalışıyor?
Bunu takiben, Qin Nan sol gözünden altın bir parıltı yayılırken dairenin merkezine taşındı. İlahi Savaş Tanrısı'nın korkunç Baskısı serbest bırakıldı, okyanustan çıkan bir ejderha gibi yüz metrelik bir yarıçapı kapladı!
Üç dahi irkildi, nefesleri yoğunlaştı ve vücutları sanki sırtlarında büyük kayalar taşıyormuş gibi aşırı derecede ağırlaştı.
Sonunda Qin Nan'in bu sözleri neden söylediğini anladılar.
“Çok güçlü bir göz tekniği!”
Kalabalık bir şok yaşadı.
Tarikat Liderleri ve Tarikat Lideri Salonundaki diğerleri de şaşırmıştı.
"Harika zamanlama!"
Vücudunun sıcaklığı hızla yükselmeye başladığında Cao Fan bir kükreme çıkardı. Uzuvları, göğsü vb. garip bir alevle sarılarak İlahi Savaş Tanrısının Bastırılmasına direnmesine izin verdi.
“Qin Nan'dan beklendiği gibi!”
Sırtındaki kadim kılıç vızıldamaya başladığında Yang Yiming'in gözleri titredi. Daha sonra, her adımda yeri parçalayan inanılmaz bir ağırlık taşıyan üç adım attı. Dördüncü adımı attığında, vücudundan şok edici bir Kılıç Niyeti yayıldı ve baskıyı vücudundan dışarı attı.
"Hehe."
Li Qingyu, figürü bulutlu bir sisin içine hapsolduğundan kıkırdadı. İlahi Savaş Tanrısının Bastırılması bile ona nüfuz edemedi.
"Bu daha doğru gibi!"
Bunu gördükten sonra, Qin Nan haykırmaktan kendini alamadı. Kalbi hızla çarpmaya, kanı kaynamaya başladı ve Savaş Niyeti, sanki her an her an patlayacakmış gibi göğsünden yükselmeye başladı.
"Kavga!"
Üç eski kılıç havaya ateşlenirken Qin Nan bir kükredi. İki tanesini yakaladı ve Uçan Kılıç Sanatını uygulayarak kılıçları Yang Yiming ve Li Qingyu'ya doğru fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...