C219 - İlahi Savaş Tanrısının Bastırılması

300 45 3
                                    

Qin Nan'in sol gözünde, sol gözbebeğinin rengi artık yeşildi, gökleri ve Dünya'yı içine alabilen uçsuz bucaksız bir galaksiler okyanusu gibi hissettiren sayısız yükselen ve düşen gizemli rünlerle çevriliydi.

Bir sonraki an, İlahi Savaş Tanrısı'nın güçlü bir şekilde bastırılması, ondan hızla serbest bırakıldı.

"Ah!"

Longhu Ata Canavarı, devasa vücudu içgüdüsel olarak olay yerinden kaçarken, kaplan kuyruğuna bir şey basmış gibi korkunç bir çığlık attı. Vücudu titremeye devam etmesine rağmen, Qin Nan'dan yüz metre uzakta olduktan sonra nihayet terörünü kontrol edebildi.

"Ne...Ne...Ne tür bir göz bu..."

Longhu Ata Canavarı hayretler içinde kalmıştı, dişleri takırdıyordu.

"Hah."

Qin Nan kahkahayı patlattı.

İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözüyle birleştikten sonra, İlahi Savaş Ruhunun Gözleri sadece birine bakmakla kalmadı, aynı zamanda İlahi Savaş Tanrısının Bastırılması adlı yeni bir yetenek de uyandı!

Bastırmayı serbest bırakarak, rakibinin aurasını dizginleyebilir, rakibine korku salabilir, bu da rakibinin savaş niyetini düşürür.

Bununla birlikte, Longhu Ata Canavarı'nın İlahi Savaş Tanrısı'nın Bastırılmasından fazlasıyla korkmasının nedeni, gelişiminin mühürlenmiş olması ve ayrıca Longhu Küresini tükürdükten sonra ciddi bir şekilde yaralanması ve onu zayıf bir durumda bırakmasıydı. .

Aksi takdirde, o bir Canavar Ata olduğu için, İlahi Savaş Tanrısının Bastırılmasının onun üzerinde hiçbir etkisi olmazdı.

"İlahi Savaş Tanrısı'nın sol gözü sonsuz bir güce sahip, ancak gelişim hala çok zayıf olduğu için yeteneklerinden sadece birini uyandırabildim. Gelecekte uygulamam geliştirildiğinde, daha fazla yetenek uyandırabileceğim." Qin Nan kendi kendine düşündü ve sol gözünü kapattı ve baskıyı geri çekti.

Ne de olsa Longhu Ata Canavarı onu kurtarmak için Longhu Küresini feda etti.

"Canavar, canavar, canavar..."

Longhu Ata Canavarı, artık Qin Nan'a meydan okumaya cesaret edemeden kendi kendine mırıldanırken yavaşça ilerledi.

Gururuna ve asil kanına rağmen, bu saf insan Qin Nan'ın kendisinden ve sahip olduğu tüm güçten daha korkunç olduğunu anlamıştı.

"Hey, bu davadan kurtulabilecek tek bir kişi olduğuna göre burayı terk etmenin bir yolunu düşünmelisin. Ben sadece seni kurtarmak için bin yılımı feda ettim, sen nankörlük etme ve bana zarar verme."

Longhu Ata Canavarı, aklına aniden bir düşünce gelince ağzından fışkırdı.

"Biliyorum merak etme."

Qin Nan hemen başını kaldırdı ve "Dokuz Sembolik Kelime, neden hala kendinizi ifşa etmiyorsunuz?" diye bağırmadan önce üstündeki gökyüzüne baktı.

Qin Nan şimdi Gizli Onuncu Kelime Hazinesinin asla var olmadığını öğrenmişti. Efsanevi onuncu kelime 'Zhan'[1] aslında İlahi Savaş Tanrısının sol gözüne atıfta bulunuyordu ve buradaki her şey onun tarafından organize edilmiş bir düzendi.

BANG! BANG! BANG!

Dokuz bulanık figür yukarıdan inerken bir dizi patlama duyuldu.

"Qin Nan, tanrısal nesne tarafından onaylandığın için tebrikler." 'Lin' kelimesinin Silah Ruhu ilk konuşan kişi oldu, "Madem sınavı geçtiğine göre artık buradan gidebilirsin."

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin