Bölüm 265: Qin Nan'ı Klonla Cezalandırmak

296 38 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU



Dokuz Yin Dokuz Kötü Ruh Çıkarma Oluşumu, nihai antik oluşumlardan biriydi. Bir kez idam edildiğinde, yalnızca ruh kalana kadar bir kişiyi canlı yakmak için Cehennemin Karanlık Alevlerini çağırabilirdi.

Ouyang Ba ve Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisi, uzun zamandır oluşumu Eski Shan'ın ruhunu çıkarmak için kullanmayı planlamıştı. Bunu takiben, İmparatorluk Ölümlü Kutsal Yazılarını elde etmek için ruhu sorgulayacaklardı.

Ancak, Old Shan gibi bir Dövüş Atası Alemi uzmanının ruhunu çıkarmak için, iki Dövüş Hakiminin işbirliği yapmasına rağmen, süreç hala tam olarak tamamlanamadı, bu nedenle diğer üç Tarikat Liderinin yardımına ihtiyaçları vardı.

“Formasyonun gözü zayıf noktasıdır. Saldırılarımızı o metal plakaya odaklamalıyız!”

Prenses Miao Miao, panik belirtisi olmadan sakin bir ifade takındı. Elini sallarken sayısız Kılıç Niyeti ateşlendi.

Yaşlı Shan ve Longhu Ata Canavarı hemen ardından metal plakaya saldırdılar.

BANG! BANG! BANG!

Dokuz Yin Dokuz Kötü Ruh Çıkaran Formasyonun tamamı bir uğultu sesi çıkarırken titremeye başladı. Buna rağmen, elçi, Ouyang Ba, Zhao Fang, Wei Tong ve Lin Xuan, oluşumun yürütülmesini desteklerken hareketsiz kaldı. Yaydığı muazzam güç, Yaşlı Shan ve arkadaşları tarafından etkisiz hale getirilemeyecek kadar büyüktü.

“Formuasyonun üstesinden gelebileceğini gerçekten düşünüyor musun? Sadece ruhlarınızın çıkarılmasını bekleyin!”

Ouyang Ba, öldürücü bir niyetle Beyaz Yeşim Dojo'ya aniden aşağı doğru bakarken sırıttı, "Qin Nan, üç kıdemliniz şu anda kapana kısılmış durumda. Artık seni kurtaracak kimse yok, günahların için seni cezalandırmama izin ver!”

Sözlerinin ardından, vücudunda başka bir Ouyang Ba figürüne dönüşen dev solucanlar gibi altın bir parıltı katmanları kıvrılmaya başladı.

Ancak, bu ikinci Ouyang Ba altın bir parıltı içinde kapsüllenmişti ve ekimi yalnızca birinci katman Dövüş Ataları Alemi'ndeydi.

"Kopya? Bu iyi değil!”

Prenses Miao Miao'nun yüzü biraz solgunlaştı.

Dövüş Egemenliği Alemine ulaştığında, kişinin vücudundaki Dövüş İmparatoru Çekirdeği niteliksel bir değişim yaşayacaktı. Belli bir gizli teknik uygulanacaksa bir klon oluşturmak mümkündü. Yetiştirme farkı dışında, diğer her şey orijinal bedenle tamamen aynıydı.

Salon Liderleri, yetkililer ve Tarikat Lideri Salonundaki yaşlılar klonu gördükten sonra afalladılar. Gerçek hayatta bir kişinin klonunu ilk kez görüyorlardı.

Şşş!

Ouyang Ba'nın klonu, güçlü bir baskı eşliğinde hızla Qin Nan'in üzerinde belirdiğinde, delici bir ses duyuldu.

"Qin Nan, koş!"

Prenses Miao Miao ve Longhu Atası Canavar neredeyse aynı anda kükredi, vücutlarından daha güçlü bir kuvvet patlayarak Dokuz Yin Dokuz Kötü Ruh Çıkarma Oluşumu'na saldırdı. Ancak, formasyon zarar görmemiş görünüyordu.

“Qin Nan!”

Ouyang Ba'nın klonu bir çığlık attı ve bir adım öne çıktı. Güçlü basınç, görünmez bir dalga gibi gökyüzüne yayıldı.

Salon Liderleri ve öğrenciler bunu görünce tamamen afalladılar.

Bu arada, Qin Nan'ın vücudu, Ouyang Jun tarafından pusuya düşürüldükten ve Cennetsel Biriken Saldırıyı uyguladıktan sonra tamamen tükendi. Dahası, yaraları zaman geçtikçe daha da ciddileşti, ancak vücudunu zorla dik tuttu ve başını kaldırdı, yüzünde kararlı bir ifadeyle Ouyang Ba'ya baktı.

Ouyang Ba'nın klonu onun üzerinde durdu ve buyurgan bir sesle "Oğlumu öldürdün, cüretkar bir hareket ve affedilmez bir günah" diyerek aşağıya baktı. Hatta bunun için tüm klanını katledebilirim. Bazı olağanüstü şanslı karşılaşmalara rastladığınıza göre, eğer onları teslim etmeye istekli olsaydınız, hayatınızı bağışlayabilirdim. Şu andan itibaren, Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Lideri adına, ilk dört tarikat önünde yargıyı sana ileteceğim!"

"Diz çökmek!"

Ouyang Ba'nın, vücudundan büyük bir dağ gibi fışkıran ve Qin Nan'ın merkez olduğu bir mil içindeki alana çöken sözlerine Savaşçı Atalar Alemi'nin bir aurası eşlik etti.

Bunu takiben, Qin Nan'ın durduğu Beyaz Yeşim Dojosu, parçalar çevreye doğru uçarak gönderilirken tamamen paramparça oldu.

Qin Nan da yüzünün daha da solmasına neden olan büyük bir etki almıştı, ancak figürü hala yerinde duruyordu.

“HAHAHA!”

Şaşırtıcı bir şekilde, Qin Nan alaycı bir kahkaha attı, "Ouyang Ba, senin gücüne karşı uyumsuz olduğumu ve beni istediğin gibi öldürebileceğini kabul ediyorum, ama beni dizlerimin üzerine çöktürmeye mi çalışıyorsun? Göklerin ve yerin önünde diz çökmem bile. Kendini kim sanıyorsun, beni önünde diz çöktürmeye çalışıyorsun!"

Qin Nan'in kemiklerinde bir gurur duygusu yükseldi.

Gücü çok zayıf olduğu için öldürülme kaderini kabul edebilirdi ama asla dizlerinin üzerine çökmezdi!

Ouyang Ba'nın yüzünde bir öfke ifadesi belirdi.

Qin Nan'ı öldürmemesinin nedeni, şanslı karşılaşmalardan elde ettiği ganimete karşı açgözlülüğüydü. Arka arkaya birkaç kez iradesine karşı çıktığı için Qin Nan'ın önünde diz çökmesini planladı. İlk dört tarikattaki insanların onunla yüzleşmenin sonuçlarına tanık olmasını istiyor.

"Embesil! Derhal diz çök!"

Ouyang Ba'nın altın saçları çılgınca dans ederken, gözleri Qin Nan'ın kafasına çöken devasa bir altın dağı çağıran güçlü bir altın parıltı yaydı.

BANG!

Qin Nan'in uzuvları, göğsü ve tüm vücut parçaları anında patladı ve kan her yere sıçradı ve tamamen kanla kaplanmasına neden oldu. Ağır yaralanan ve sınırına ulaşmış olan beden çökmek üzereydi.

Buna rağmen dişlerini sıktı ve yüzünde bir sırıtışla Ouyang Ba'ya baktı.

Sadece diz çökmedi, belini bile bükmedi!

"HAHAHA, Ouyang Ba, beni senin önünde diz çöktürmeye mi çalışıyor? Kahrolası rüyalarında!”

Qin Nan bir ağız dolusu kan tükürdü.

"Sen!"

Ouyang Ba öfkelendi. Dövüşlerin Egemenliği Alemine kırk yaşında ulaştığından beri eşsiz bir dahi olarak anılmaya değerdi. Luohe Krallığındaki hiç kimse onun yeteneğiyle boy ölçüşemezdi. İki Kutsal Bölgeden ve ilk dört tarikattan herkes ona tam bir saygıyla davrandı, ancak bugün, bu Qin Nan arka arkaya birkaç kez iradesine karşı çıkmaya cesaret etti!

Genellikle merhamet göstermez ve onun gibi bir karıncayı hemen parçalara ayırırdı!

Ouyang Ba, gözleri soğuk bir ifadeyle dolduğunda derin bir nefes aldı, "Pekala, güçlü bir omurgaya sahip biri! Sadece yarım yıl içinde mezhebimin güçlü bir karaktere sahip bu kadar seçkin bir öğrenciyi bünyesine katacağını hiç düşünmemiştim! Eğer durum buysa, sonunda dizleriniz, göğsünüz ve kollarınız kırıldığında diz çöküp çökmeyeceğinizi merak ediyorum!”

şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

Sözlerini takiben, ok şeklini alan ondan fazla altın ışık huzmesi Qin Nan'in yönünde fırladı ve tam olarak Qin Nan'in eklemlerini, dizlerini ve Dantian'ın bulunduğu göğsünü hedef aldı.

"Patla!"

Ouyang Ba kelimeyi soğuk bir ifadeyle söyledi.

Qin Nan'ın kollarını, göğsünü ve bacaklarını delen altın oklar, içlerinden kör edici bir ışık yaydı ve Qin Nan'ın vücudunun yuvarlanan alevler tarafından yutulmasına neden olan bir dizi patlamaya neden oldu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin