EŞSİZ SAVAŞ RUHUÖlüm sessizliği.
Ortalık bir ölüm sessizliğine gömüldü.
Öğrenci kalabalığı, hatta Qinglong Kutsal Alanının elçisi ve havada kalanlar, şaşkın ifadelerle Qin Nan'a baktı.
İradesi ne kadar güçlüydü?
Kemikleri ne kadar gururluydu?
Sadece yarı Dövüş İmparatoru Alemi ekimi ve onuncu seviye Huang seviye Dövüş Ruhu olan bir öğrenci, neden böyle korkunç bir iradesi olsun ki!
"Sen…"
Ouyang Ba, Qin Nan'a baktı. O anda, Qin Nan'ı nasıl tehdit edebileceğini şaşırmıştı.
İşkence?
Ceza?
Hiçbiri işe yaramadı!
Qin Nan'ı şimdi öldürmeli mi?
Ama eğer öldüyse, şanslı karşılaşmalarında bulduğu sırlar ne olacak?
Qinglong Kutsal Bölgesinin elçisi şoktan kurtuldu ve ani bir düşünce geldi ve ardından tersledi, "Ouyang Ba, onu formasyona da vur ki ruhunu çıkarabilelim. Ruhunu sorguladığımızda sırlarını öğreneceğiz!”
Sözleri, Ouyang Ba'yı bir sopayla vurulmuş gibi hemen uyandırdı.
Önceleri Qin Nan'a işkence etmek, onu küçük düşürmek ve cezalandırmaktı, bu yüzden Dokuz Yin Dokuz Kötü Ruh Çıkarma Formasyonunu unutmuştu.
"Doğru." Ouyang Ba, boş bir kahkaha atarken Qin Nan'a baktı, "Artık etkilendiğimi hissetmeden edemiyorum. Eminim harika bir geleceğin olurdu. Ancak, artık sadece bir karıncasınız. Böyle affedilmez bir günah işlemeye cüret eden bir karınca, bu yüzden ölüm senin cezan!”
Bir titreme ile Qin Nan'ı yakaladı ve onu formasyona fırlatmak üzereydi.
BANG!
Aniden, Qin Nan'ın parçalanmış etinden korkunç bir güç yayıldı ve bu güç, durmadan önce Ouyang Ba'nın figürünü yüzlerce adım geriye attı.
O anda, elçi dahil herkes tamamen şaşkına döndü, çünkü hepsi korkunç gizemli bir gücün varlığını hissedebiliyorlardı.
"Bu…"
Ouyang Ba şaşkın bir yüz takındı. Bunu deneyimleyen kişi olduğu için, Qin Nan'ın vücudunda gizlenmiş ve uyanma işareti olan atavistik bir güç varmış gibi hissetti.
Kalabalık, Qin Nan'in sırtında büyüyen atavistik bir baskıyla birlikte yalnızca soluk yeşil bir parıltı görebiliyordu.
Dokuz Yin Dokuz Kötü Ruh Çıkarma Formasyonu içinde, Longhu Ata Canavarı bunu gördükten sonra enerjik hale geldi ve gülmeye başladı, "HAHAHA, sizi pislikler. Bu küçük canavarı rahatsız etmeye cesaretim bile yok ve siz buna cüret ettiniz. Şimdi hepiniz onun içindeki şeyi çileden çıkardınız, hepiniz tam bir yıkımla karşı karşıya kalacaksınız!”
Qin Nan'ın olağanüstü değişimine tanık olurken Longhu Ata Canavarı'nın kahkahasını duyan elçi, Ouyang Ba ve Zhao Fang, sanki şimdi aşırı tehlikedeymiş gibi, fark edilir bir sebep olmaksızın kalplerinde bir ürperti hissedebiliyorlardı.
"S*ktirin küçük piç kurusu, seni şimdi öldüreceğim!"
Ouyang Ba, vücudu parıldamaya başladığında düşüncelerini topladı. Qin Nan'ı hemen ortadan kaldırmak için güçlü bir darbe indirmek için gücünü topluyormuş gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...