Kalabalık sadece elinde bir baget çiğneyen ve yüzünde yağlı lekeler bırakan tombul bir adam görebiliyordu.
Tombul adam bagetten bir ısırık daha aldı ve haykırmadan önce Qin Nan'a baktı, "Bu arkadaş tam olarak haklıydı, peki lanet olsun dedi! Bu Jiang Bilan, burada böyle bir sahneye neden olmaya cüret eden tam bir kaltak. Yetişimim yeterince güçlü olsaydı, onun yüzüne bir tokat atmak bile öfkemi serbest bırakmaya yetmezdi."
Jiang Bilan şaşırmıştı.
Çevredeki öğrenciler şaşkına dönmüştü.
Bu şişman adam nereden geldi ve neden Aziz'e lanet okuyordu?
O anda, gökten başka bir bulanık figür geldi ve kendisi de belirsiz bir görünüme sahipti, "Fang Jian, bu adam benim atadığım dahi Pang Qiu. Lütfen ona iyi bakın.”
Bunu söyledikten sonra bulanık figür gözden kayboldu.
Kalabalık tamamen şaşırmıştı. Bu pasaklı şişko kişinin bir Zirve Lideri tarafından atanan biri olmasını beklemiyorlardı.
Bu Zirve Lideri, Qinglong Kutsal Bölgesinde her zaman inzivada kaldığı ve onunla şahsen tanışmak nadir olduğu için Fang Jian hayrete düşmüştü. Bu Zirve Liderinin bir dehayı da ataması onu şaşırttı. Bunu son beş yılda ilk kez yapıyordu.
“Pang Qiu[1]? Ne ilginç bir isim.”
Qin Nan'ın sol gözü, tombul adama bakarken bir parıltı yaydı. Ancak bu görüntüden sonra ifadesi değişti.
Ne Pang Qiu, alnında beş olağanüstü parlak siyah çizgi görebiliyordu - bu adam Sima Kong'dan başkası değildi!
Bu Sima Kong neden iki Kutsal Bölgenin seçimine katıldı ve bu adam bir Zirve Lideri tarafından nasıl atandı?
Sima Kong, kimliğinin açığa çıktığını anladıktan sonra Qin Nan'a göz kırptı.
O anda Jiang Bilan sakin bir tonda konuştu, "Err, bu Pang Qiu arkadaşı, korkarım seninle daha önce hiç tanışmadım. Neden sözlerinle beni utandırıyorsun?”
"Hehe, bana nedenini mi soruyorsun?" Pang Qiu garip bir şekilde kıkırdadı ve "Ben, kardeşin Pang, her zaman açık sözlü bir adam oldum. Trading Alliance'ın kurnaz davranışlarını kim bilmez? Ticaret İttifakından olduğunuz sürece çok fazla farklı olmayacaksınız!
Dahiler, kelimeleri duyduktan sonra dudaklarının seğirdiğini hissedebiliyordu.
Trading Alliance'ın kurnaz davranışı mı?
Aşağı bölgede Ticaret İttifakı adil ve adaletli olmakla ünlüydü, ama onun sözleriyle neden tamamen farklı bir durumdu?
Sonuç olarak, dahilerin çoğu Jiang Bilan için üzüldü. Jiang Bilan'ın kötü bir şey yapmadığı açık ama sonunda böylesine saygısız davranışlarla küçük düşürüldü. Bununla birlikte, bu şişman, güçlü bir yetenek olan bir Zirve Lideri tarafından atanan biri olduğu için kimse konu hakkında daha fazla yorum yapmaya cesaret edemezdi.
"Sen…"
Jiang Bilan, Qin Nan ile yüzleşirken bir tuğla duvara tökezledikten sonra zaten tatsız hissetmişti. Olağanüstü sabrına rağmen, böyle azarlandıktan sonra öfkelenmenin eşiğindeydi.
Ancak, daha öfkelenmeden önce, patlayan bir bomba gibi hissedilen ani, yüksek bir kükreme duyuldu!
"Ne kadar cesur!"
Kükremenin ardından, buz gibi bir parıltı yayan uzun bir kılıç tutan beyaz gömlekli genç bir adamın, korkunç bir öldürme niyetiyle Pang Qiu'ya doğru atıldığı görülürken, delici bir ses duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...