Altı Kulaklı İlahi Varlık ve diğerlerinin yüzlerindeki ifadeler hızla değişti. Sonunda dişlerini sıkarak olay yerinden ayrıldılar. Bu şartlar altında daha fazla kalmak, kendilerini utandırmakla aynı şey olurdu.
Qin Nan konuta girdi, ardından Jianghuang ve Fang Jian geldi. Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti ve Kurnaz Kılıç Hakimiyeti'ne gelince, onlar yerlerini biliyorlardı ve konutun girişinde duruyorlardı. Dövüş Hakimleri olmalarına rağmen, artık daha çok muhafız gibiydiler.
"Seni küçük velet." Jianghuang gülümseyerek, "Neden bu kadar cesur olduğunu merak ediyordum, ama şimdi müthiş bir geçmişin var gibi görünüyor, ne sürpriz."
Fang Jian, sözleri duyduktan sonra şok oldu. Bu, Qin Nan'ın müzayededen sonra meydana gelen olayın gerçekten "suçlusu" olduğu anlamına mı geliyordu?
Bunu düşünürken derin bir nefes almaktan kendini alamadı.
Qin Nan'dan beklendiği gibi, sekizinci sınıf bir Xuan Seviyesinde Dövüş Ruhu ve yalnızca yarı Dövüş İmparatoru Alemi'nin ekimi ile, Altı Kulaklı İlahi Varlığı ve geri kalanını avucunda dans etmeleri için kandırmayı başardı ve onlara neden oldu. ciddi bir kayıp.
Gerçi ben de mağduruydum…
"Bana yardım ettiğiniz için teşekkürler, kıdemli!"
Qin Nan yumruklarını bir araya getirdi ve sert bir bakışla söyledi.
Jianghuang, onunla akraba bile değildi, ama ona arka arkaya iki kez yardım etmeye istekliydi; bu nedenle, Qin Nan'ın ona minnettar olması bir zorunluluktu.
Bunu gören Fang Jian, Jianghuang'a bir miktar hayranlıkla baktı. Sonunda en çok katkıda bulunan kişi olmasına rağmen, Qin Nan ona karşı herhangi bir minnettarlık belirtisi göstermemişti. Ancak, Mistik Ruh Tarikatı'ndaki olay nedeniyle Qin Nan'ın kendisine karşı hâlâ kin beslediği açıktı; bu nedenle, bu konuda çok telaşlı değildi. Gelecekte ilişkilerini düzeltme şansı olduğuna inanıyordu.
Jianghuang, Fang Jian'ın düşüncelerinin farkındaydı ve bu, Qin Nan'ın geçmişini daha da merak etmesine neden oldu. Bununla birlikte, kişiliğinden oldukça etkilendiği için, Qin Nan'ın yeteneği ve geçmişi, ona düşkün olmasının nedeni değildi. Daha sonra elini salladı ve gülümsedi, “Ben sadece kurallara uyulmasını sağlıyorum. Bu arada, çok erken ayrılma; yaklaşan seçimde yer almalısınız.”
"Jianghuang, seçimle ilgili..." Fang Jian'ın söyleyecek bir şeyi varmış gibi göründü ama konuşmasını durdurdu.
"Nedir?" Qin Nan ona baktı.
"Genç Usta Qin Nan, Qinglong Kutsal Bölgesi ve Feiyang Kutsal Bölgesi'nin öğrencilerini seçmesinin birkaç yolu var. İlki, Jianghuang Şehrinde gerçekleşen seçimdir. İkinci yöntem, Kutsal Alanların uzmanlarının uygun adayları önermeleri ve ardından hepsini bir kerede test etmeleridir. Dahilerin çoğu zaten bu uzmanlar tarafından seçilmiştir. Bu nedenle, Jianghuang Şehri seçiminde çok fazla dahi bulamazsınız…” Fang Jian, yavaş bir şekilde açıkladı.
Onun gözünde Qin Nan'ın seçime katılmasına gerek yoktu. Qin Nan katılırsa, diğerlerine kabadayı olmaz mıydı?
"Fang Jian'ın söylediği gerçek ama sen küçük velet sıradan olmadığın için buna katılmalı ve Jianghuang Şehri için biraz itibar kazanmalısın." Jianghuang gülümseyerek söyledi.
"Kıdemli öyle derse, o zaman yaparım."
Qin Nan tereddüt etmeden hemen konuştu.
İç Çekirdeğini henüz tamir edemediği için burada, Jianghuang Şehrinde inzivaya çekilmeyi planlamıştı ve onu tamir etmeyi bitirdiğinde seçime katılabilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...