...Bu arada, Inner Domain Peak'in ilk konutunun içinde...
Ouyang Jun, İç Etki Alanı Zirvesi'nde gerçekleşen olaydan haberdar edildi ve küçümseyici bir kahkaha attı, "Küçük bir dürtme ile, Qin Nan'ı yemi ısırması için kandırabildik ve herkesi yenebildiğini söyleyerek övündü. Dövüş İmparatoru Aleminin altında mı? Korkarım şu anda Peng Yu ve Zhou Guili'ye karşı savaşta dövülerek öldürülüyor.”
Konuşmasını bitirir bitirmez havada bir rün belirdi. Li Hong bir fiskeyle rünü elinde tuttu.
Ouyang Jun kaşlarını kaldırdı, “Oku, çok acil bir mesaj, iyi olmalı…”
'Haber' kelimesini söylemeden önce, sesi titremeye başladığında Li Hong'un yüzü inanılmaz derecede solgunlaştı, "Qin Nan... Qin Nan... Qin Nan'ın ekimi yarı Savaş İmparatoru Alemine ulaştı ve hem Peng Yu hem de Zhou Guili'yi yendi. tek bir saldırı ve… onları öldürdü!”
"Ne?"
Ouyang Jun'un ifadesi tamamen değişti.
Yarı Savaş İmparatoru Diyarı mı? Bu bir şaka mıydı? Zhou Guili ve Peng Yu öldürüldü mü?
"Lanet olsun, kahretsin, bu adam Longhu Sıradağlarında yetişimini yarı Dövüş İmparatoru Alemine hızla yükseltmek için tam olarak ne buldu!" Ouyang Jun öfkeyle kükredi, "Çabuk, şimdi bir mesaj gönder, Leng Feng ve Tan Jian'a onunla savaşmalarını söyle! Sadece bir Qin Nan ile bile başa çıkamayacağıma inanamıyorum!”
Qin Nan'ı ortadan kaldırma planlarının arka arkaya birkaç kez başarısız olmasını beklemiyordu!
"Bu arada, Disiplin Salonu Liderine hemen Zhou Guili'nin ölümünü söyle!" Ouyang Jun uğursuz bir kahkaha attı, "Bu iki adımla, bu Qin Nan'ın buna nasıl karşı koyacağını merak ediyorum!"
……
……
Qin Nan, Jun Alliance'a meydan okuduktan sonra Mystic Spirit Sect'teki birçok kişi Yaşam ve Ölüm Salonu ile ilgili haberleri bekliyordu.
O anda, Disiplin Salonundan gelen ani bir öfkeli kükreme duyuldu, "Qin Nan, ne kadar cesursun, oğlumu öldürmeye cüret ediyorsun. Sana kendi kanınla ödeteceğim!”
BANG!
Yüksek bir patlama ile Disiplin Salonunun bir bölümü büyük bir güçle paramparça oldu. Enkazın arasında vahşi bir aura yayan kel bir adam kendini havaya fırlatarak Yaşam ve Ölüm Salonuna doğru gitti.
O anda, Mistik Ruh Tarikatı'ndaki sayısız insan şaşırdı, yüzleri şokla doldu.
"Ne? Qin Nan, Disiplin Salonu Liderinin oğlunu öldürdü mü?”
“Bok aşağı gidiyor, bok gerçekten aşağı gidiyor!”
“Çabuk, Yaşam ve Ölüm Salonuna gidelim. Böyle ilginç bir gösteriyi kaçıramayız!”
“……”
Nadiren kendilerini gösteren yaşlılar ve iç öğrenciler bile şok edici haberi duyduktan sonra hemen Yaşam ve Ölüm Salonuna gittiler.
Yaşam ve Ölüm Salonunun içinde, Qin Nan eğik çizgiyi kestikten sonra, çevredeki kalabalık şaşkına dönerken Zhang Qian'ın gözleri anında genişledi.
Kanunsuz olmaktan bahsetmişken?
Bu kanunsuz olmanın harika bir örneğiydi!
Müthiş geçmişine rağmen düşmanını tereddüt etmeden öldürüyor!
“Qin Nan… Sen… Sen…” Zhang Qian, öfkesinden dolayı titreyen parmağını Qin Nan'a doğrulttu.
Qin Nan sakince ona baktı ve üzerindeki kandan kurtulmak için kılıcını savurdu, "Peki ya ben? Jun Alliance'dan başka kim benimle dövüşmek istiyor?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...