Sözlerin ardından, beyaz kaşlı yaşlı bir adam yukarıdan inerken bir 'şşş' duyuldu.
Onun girişi anında kalabalıktan birçoğunun şiddetle titremesine ve ağzının açık kalmasına neden oldu.
"O, iç öğrencilerin ilk büyüğüdür!"
"Neden burada, Disiplin Salonunun liderine yardım etmek için mi burada?"
“……”
Bunu takiben, çok sayıda Dövüş İmparatoru Alemi uzmanı olay yerine vardığında birkaç başka 'şaklama' duyuldu.
Yaşam ve Ölüm Salonundaki öğrenciler ve yaşlılar bunu gördükten sonra zeminlerini kaybettiler.
“O, dış öğrencilerin ilk büyüğü!”
“Bu, iç öğrencilerin üçüncü büyüğü!”
"Şöhretler Salonunun Başkan Yardımcısı değil mi bu? Ve Disiplin Salonunun Başkan Yardımcısı?”
“……”
Beş nefesten daha kısa bir sürede, sekiz yetkili olay yerine kesintisiz bir şekilde geldi.
O anda, kalabalığın içindeki öğrenciler ve yaşlılar sonunda bu Disiplin Salonu Liderinin kesinlikle delirdiğini anladılar!
"Böylesine muhteşem bir sahneye tanık olma şansım olmayalı uzun zaman oldu." O anda, girişten kalabalığa yaklaşan lüks bir cüppe giymiş yaşlı bir adam görüldüğü için sakin bir ses duyuldu.
O ortaya çıkar çıkmaz, önceki sekiz yetkili yumruklarını bir araya getirirken saygılı ifadeler giydi, "Selamlar, Beceri Kütüphanesinin Lideri!"
Sözler, kalabalığın kalplerine vuran bir dizi çekiç görevi gördü!
Beceri Kütüphanesi Lideri de buradaydı!
"Yaşlı adam, nasıl her zaman benden bir adım öndesin?" Hoş bir sesin ardından, kalabalığın önünde muhteşem bir orta yaşlı kadın belirdi.
“Selamlar, Şeref Salonunun Lideri!” Sekiz yetkili yumruklarını bir kez daha bir araya getirdi.
O anda kalabalığın zihni boşaldı, duygularını tanımlayamadı.
Dört Salon Lideri ve sekiz yetkili. Sadece bir düello yüzünden böylesine büyük bir sahne!
Yaşam ve Ölüm Salonu merkez olmak üzere, ondan beş mil ötede en az yüzün üzerinde yaşlı ve bin öğrenci burayı çevrelemişti.
Disiplin Salonu Lideri, Yaşam ve Ölüm Salonunun Liderine bakarken başka hiçbir şeyi umursamayan aklını tamamen kaybetmişti, "Yetiminizin yarı Savaşçı Atalar Alemi'ne ulaştığını biliyorum. Normalde sana saygılı davranırdım ama bugün kenara çekilmen gerekiyor. Qin Nan ölmeli!”
Şöhret Salonu ve Beceri Kütüphanesi Liderlerinin gözleri parıldadı, bedenleri bir savaş niyeti akışı yaymaya başladı.
Qi'leri vücutlarında akan nehirler gibi gümbürdeyen sekiz yetkili onların arkasında durdu ve her an en güçlü saldırılarını gerçekleştirmeye hazırdı.
Yaşam ve Ölüm Salonunun Lideri, her an patlak verebilecek savaşın farkında değilmiş gibi sakin bir ifade takındı, "Burada Yaşam ve Ölüm Salonunda kurallar var. Qin Nan kuralları çiğnemediği için, Tarikat Lideri bugün burada olsa bile kimsenin Qin Nan'a zarar vermesine izin vermeyeceğim!"
Bileğinin bir hareketiyle öldürücü mızrağı bir kez daha eline aldı ve yetkililerle tek başına yüzleşti.
“Harika, omurgandan etkilendim!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...