Bölüm 292: Cenneti Sarsan Bir Plan

258 43 0
                                    




Kenarda duran Houzi müthiş bir şekilde titredi. Şimdi tamamen pişmandı. Birkaç Esrarengiz Diyar Taşı için kendimi bu pisliğe bulaştırmamalıydım.

Qin Nan hafifçe kaşlarını çattı, "Bu nedir? Neden bu kadar sinirlisin?"

"Hepsi senin sayende!" Longhu Ata Canavarı öfkeli bir bakışla konuştu: "Prenses Miao Miao ve ben Kadim Ejderha Müzayedesinde bilgi topluyorduk ve Kadim Kumar Mağazasında yaptıkların yüzünden 'Altı Kulaklı' adlı o yaşlı herif Kutsal Varlık, Kadim Ejderha Müzayedesinin girişine bir pankart astı!"

"Bir afiş?" Qin Nan kaşlarını daha da çattı.

Prenses Miao Miao soğuk bir tonda, "Afişte ne yazdığına dair bir fikriniz var mı? "Qin Nan, Miao Miao, Longhu ve köpeklere izin verilmez" yazıyor!

Vızıltı!

Qin Nan'ın vücudundan korkunç bir öldürme niyeti çıktı.

Qin Nan'ın gözleri, on bin yıldır var olan ve sonsuz bir buzlu aura yayan bir buzul gibi inanılmaz derecede soğuğa döndü.

Qin Nan, Miao Miao, Longhu ve köpeklere izin verilmiyor mu?

Trading Alliance onlara köpek muamelesi yapıyordu!

"Pekala, pekala, Trading Alliance'ın ganimetimi çalmayı başaramadıktan sonra böylesine kirli bir numara yapması ne güzel!"

Qin Nan kızgın bir kahkaha attı.

Ticaret İttifakı ile aralarındaki anlaşmazlığı çözmeden önce, düşmanları sırf tiksinmelerini sağlamak için böylesine kirli bir numara kullanmak için sabırsızlandılar!

"Qin Nan, şimdi söyle bana, onları mahvetmek için benimle misin?"

Longhu Ata Canavarı son derece öfkeliydi.

Heavenly Dragon ve Thunderous Tiger'ın soyundan gelen kimliği nedeniyle bir asil olarak görülüyordu ve o yaşlı piç ona bir köpek gibi davranmaya cüret mi etmişti? Xiulian uygulamasının sınırlandırılması olmasaydı, Altı Kulaklı İlahi Varlığa karşı savaş açardı!

"Ticaret İttifakı bu sefer çok ileri gitti. Sanırım artık onlara merhamet etmeyeceğim!”

Tang Qingshan'ın ona bıraktığı rozeti hemen çıkardığında Qin Nan'ın gözleri buz gibi oldu.

Trading Alliance bu kadar utanmaz olsaydı, onlara bir katliam getirmeye aldırmazdı!

Ya Ticaret Birliğinin Azizesi ya da Altı Kulaklı İlahi Varlık, yaptıklarının bedelini ödeyeceklerdi!

Longhu Ata Canavarı ve Prenses Miao Miao'nun gözleri soğukça titredi. Yetiştirmeleri sadece Dövüş Ataları Alemi'nin zirvesine ulaşmıştı, bu yüzden hala bir Dövüş Ekselansları Alemi uzmanına karşı uyumsuzlardı. İmparatorluk Yok Edici kişisel olarak müdahale ederse, Ticaret İttifakından korkmaya gerek yoktu.

Ancak Qin Nan sesini iletmek üzereyken aklına ani bir düşünce geldi.

Üç Dominator Silahım ve on bir İmparator Silahım var...

Bu on dört silahın Silah Ruhları, Kaos Qi'si kullanılarak oluşturuldu, böylece onları özgürce kontrol edebiliyordu...

Sima Kong kılık değiştirme tekniğini onunla takas etti...

Yaşananları hatırlarken, aklında bir anda cenneti sarsacak bir plan belirdi!

"Beklemek!" Qin Nan, İmparatorluk Yok Edici'den aldığı rozeti saklama çantasına geri koydu ve sakin bir ses tonuyla, "Kendimizin intikamını almalıyız ama Kıdemli İmparatorluk Yok Edici'yi ve diğerlerini rahatsız etmeye gerek yok. Bir planım var ve Trading Alliance'ın büyük bir utanç ve kayıp yaşayacağını garanti ederim!"

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin