Bölüm 244: Göklerin ve Yerin Titreme

301 46 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

...İç etki alanı zirvesi, ilk konutun içinde...

Ouyang Jun'un yüzü solgundu, gözleri kızarmıştı.

Babasının Dövüş Hakimiyeti Alemine seviye atlayamamasıyla ilgili haberler güneşli bir günde gök gürültüsü gibi geldi!

Şimdi Qin Nan ile nasıl başa çıkacağım?

Kendi itibarımı nasıl koruyabilirim?

"Neden, neden..." Ouyang Jun bir kükreme çıkardı, "Ouyang Ba, sen eşsiz bir dahi değil misin, başarılı olacağından yüzde yüz emin olduğunu söylemedin mi, neden Dövüş Hakimi olmadın... ”

Ouyang Ba: Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Liderinin adı.

Yanında, Li Hong da acımadan kafasına bir kova soğuk su döken tatsız bir ifade takındı, "Bir süre önce, Jun Alliance'ın diğer yetmiş iki üyesi ittifaktan ayrılmayı seçti."

“HAHAHA!” Ouyang Jun kahkahayı bastı, yüzü iğrenç bir hal aldı, "Ne kadar çöp! Bir avuç israf! Bir avuç serseri! İttifak'a katılmalarına izin vermem için bana yalvardılar, ama şimdi istedikleri gibi istifa ediyorlar! Bu nankör moronları affetmeyeceğim!”

Cennet ve Cehennem arasındaki farktan bahsetmişken.

Sadece birkaç dakika önce, tarikat içindeki babası dışında en büyük otoriteye sahip olduğu düşünülüyordu ve şimdi herkes tarafından göz açıp kapayıncaya kadar terk edildi!

Yenilgi duygusu kalbinin karanlıkla bükülmesine neden oldu!

O anda, tüm Mistik Ruh Tarikatı boyunca yüksek bir patlama duyuldu!

"Neler oluyor?"

Tüm süreç boyunca sessiz kalan Ouyang Jun, Li Hong ve Xiao Qingxue, hepsi başlarını kaldırıp patlama yönüne bakarken şok olmuş ifadeler sergilediler.

Onlar sadece çıplak gözleriyle, zirvelerden, eğitim alanlarından ve Mistik Ruh Tarikatının salonlarından tüm Qi'yi emen ve Qi akışları oluşturan Tianfeng Dağı'nın zirvesinden yayılan şekilsiz bir gücü görebiliyorlardı. Tianfeng Dağı'nın zirvesine doğru uçan ejderhalar.

"Bu... Bu..." Ouyang Jun gözleri kocaman açılmış bir şekilde baktı ve şok olmuş bir ses tonuyla, "Biri Ejderha Damarının içinde gelişim mi yapıyor? Kardeş geri dönmüş olabilir mi?”

"Numara! Ağabeyin henüz dönmedi!” Li Hong derin bir nefes aldı ve konuştu, "Yaşam ve Ölüm Salonundan gelen haberlere göre, Qin Nan Büyük Yaşlı tarafından çağrıldı! Tek bir ihtimal var; Ulu Kıdem, Ejderha Damarı içinde xiulian uygulayabilmesi için Qin Nan'i Tianfeng Dağı'na getirdi!"

"Ne? Ejderha Damarının içinde yetiştirme yapan o mu? Bu kadar düşük seviyeli bir Dövüş Ruhu ile Mistik Ruh Tarikatı içinde nasıl böyle bir sahneye neden olabilir?”

Ouyang Jun çılgınca çığlık attı.

"Unutmayın, kendine sadece bir ayda gelişiminin sekiz kat gelişmesine izin veren bazı şanslı karşılaşmalar bulmayı başardı. Yetiştirme hızını artırabilecek bir tür hazineye sahip olması muhtemeldir…” dedi Li Hong bir süre durakladıktan sonra.

“……”

Ouyang Jun tamamen şaşırmıştı.

Tarikat Lideri'nin oğlu olarak, babasına defalarca Ejderha Damarı içinde xiulian uygulamasına izin vermesi için yalvarmıştı, ancak isteklerinin tümü Büyük Kıdemli tarafından reddedildi.

Ama şimdi, önemsiz bir geçmişe sahip Qin Nan, sahip olduğu Dövüş Ruhu'nun aynı derecesine sahip Qin Nan, Ejderha Damarı içinde gelişim mi yapıyordu?

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin