Bölüm 226: Fırtınanın Ortaya Çıkışı

297 42 0
                                    

Dövüşçü Dominator—Dövüş Dünyasında egemen olan!

İlk dört tarikat arasında tek bir Dövüş Ustası uzmanı bile bulunamadı!

Dövüş Hakimi olduktan sonra, kişiye tüm alt bölge içinde istediği yere gitme gücü verildi!

Bununla birlikte, minimum onuncu seviye Huang seviyeli Dövüş Ruhu gerekliliği ile Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşmak son derece zordu. Xuan dereceli Dövüş Ruhu olan birinin bile o yüksekliğe ulaşabilmesi için belirli fırsatlara ve sayısız insanın desteğine ihtiyacı olacaktı!

En azından Luohe Krallığı içinde, son yüz yılda hiç kimse Dövüş Hükmü Alemine ulaşamadı!

Gong Yang, Xiao Leng ve diğerleri bunu duyduklarında, sonunda gururlu Qin Nan'ın neden teslim olmayı seçtiğini anladılar. Herkesin bildiği gibi, Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Lideri ve Büyük Elderi birbirleriyle düşmandı. Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Lideri, Dövüşçü Dominator olmayı başarırsa, tarikata döndükten sonra yoluna çıkan herkesi kesinlikle ezerdi.

Qin Nan, Leng Feng'e karşı savaşacak olsaydı, savaşın sonucu ne olursa olsun, Ouyang Jun ile olan ilişkisi daha da kötüleşecek ve sonsuz belaya neden olacaktı. Zamanı geldiğinde, Büyük Kıdemli veya Saygıdeğer Kıdemli bile Qin Nan'i koruyamayacaktı.

"Vay!" O anda Longhu Ata Canavarı abartılı bir ifadeyle bir çığlık attı, "Böyle boktan bir tarikat, ama birinin Dövüş Hakimiyeti Alemine ulaşma şansı var mı? Etkileyici, muhteşem, ne tanık olmak…” Longhu Ata Canavarı bundan çok iğrendiği için oyunculuğunu daha fazla sürdüremedi ve gözlerini devirdi ve burnunu kullanarak derin bir nefes verdi, “Humph!”

Başlangıçta büyüleyici bir şeyin olacağını düşünmüştü, ancak bunun yalnızca Dövüşçü Dominatör seviyesine yükselen biri olduğu ortaya çıktı.

Ve sonuç henüz belli değildi!

Gong Yang ve diğerleri şaşkın ifadeler giydiler. Alnında iki yumru olan bu genç adamın, Dövüş Hâkimiyeti'nden bahsetmeye değer bir şey yokmuş gibi tepki vermesini beklemiyorlardı.

"Savaşçı Dominatör Alemine kadar seviye atlamak mı?"

Qin Nan'ın gözleri parladı. Sonunda Xiao Qingxue'nin neden teslim olmasını istediğini ve Ouyang Jun'un neden bu kadar acımasız ve küçümseyici davrandığını anladı. Bunun nedeni, Mistik Ruh Tarikatının Tarikat Liderinin Dövüşçü Dominatör Alemine ulaşmak için bir sıkıntı geçirmesiydi.

"Qin Nan, bir Dövüşçü Dominatörünün ne kadar güçlü olduğuna dair hiçbir fikrin yok gibi görünüyor. Mistik Ruh Tarikatı tarihinde, mevcut Tarikat Lideri olma şansına sahip olandan ayrı olarak, yüz yıldan fazla bir süre önce yalnızca tek bir Dövüş Ustası uzmanı vardı." Gong Yang, Longhu Ata Canavarı'na baktı ve donuk bir tonda konuştu, "Görünüşe göre bu kıdemli bir Dövüş Hükümdarı olduğunda, altmış nefesten daha kısa bir sürede Uçan Kılıç Tarikatından üç Dövüş Atası Alemi Büyük Yaşlısını hemen öldürdü!"

"Altmış nefes mi?"

Qin Nan şaşırmıştı.

Bir Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanının ne kadar güçlü olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu, ama Gong Yang'ın sözleri ona bir Dövüş Hükmü Sahibinin ne kadar buyurgan olduğunu açıkça anlamasını sağladı.

"Altmış nefeslik bir süre içinde üç Dövüş Atası Alemi uzmanını yenebilecek misin?" Longhu Ata Canavarı meraklı bir bakış attı, "Seninki gibi boktan bir tarikat ne zamandan beri böyle olağanüstü bir dehaya sahip olabilir? Sıradan bir Dövüş Hakimi'nin böyle bir gücü bile olmazdı."

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin