Bölüm 306: Benden Özür Dile

265 43 1
                                    



Beyaz gömlekli hanımın sözleri boğazında düğümlendi.

Jianghuang'ın ayak sesleri durdu.

Kalabalığın yüzlerindeki sırıtış dondu.

Hepsi oldukça itibara sahip olan bu insanlar, Qin Nan'a gözleri açık bir şekilde bakarak aynı şekilde tepki gösterdiler.

Genç Efendi Qin Nan?

Benimle dalga mı geçiyorsun, Elçi Fang Jian ondan Genç Efendi Qin Nan olarak mı bahsediyordu?

"Hıh!"

Prenses Miao Miao ve Longhu Ata Canavarı küçümseyici ifadeler takındı.

Bu Fang Jian'ın kim olduğunu bildiklerine hiç şüphe yoktu; Eski Shan ile başa çıkmak için Mistik Ruh Tarikatı'nda Ouyang Ba'nın tarafını tutan Qinglong Kutsal Bölgesi elçisi. Olayın ardından Zirve Lideri Duanmu, kimliği nedeniyle hayatını bağışlamış ve kendisi için başka planları olduğu için onu astı haline getirmişti.

Fang Jian'ın tavrı değişmiş olsa da, onlar hâlâ ondan hoşlanmıyorlardı.

Qin Nan'ın kendisi de sadece öfkeyle cevap veren Fang Jian'dan hoşlanmıyordu.

"Genç Efendi Qin Nan, burada neler oluyor?" Fang Jian, tatsız hissetme belirtisi göstermedi. Bunun yerine yüzünde bir gülümseme vardı, "Başlangıçta, Pe…… senin durumundan kimin endişe duyduğunu biliyorsun. Kendileri burada olamasalar da beni özellikle sana bakmam için gönderdiler. Bu nedenle, bana her şeyi söylemekten çekinmeyin.”

Qin Nan sessiz kaldı; bu pislik eskiden onun düşmanıydı. Sırf önündeki sorun yüzünden endişelerini öylece görmezden gelmesinin hiçbir yolu yoktu.

Bununla birlikte, Longhu Ata Canavarı'nın sabrı taştı ve haykırdı: "Fang Jian, aptal mısın, bu pislikler grubu - adı her ne ise Altı Kulaklı, Ticaret Birliğinin Azize'si ve şu Tek Elli Martial Dominator ve uhhh.. Sly Sword Dominator Peng Yu, uhhh her kimseler... Qin Nan'a zorbalık etmeye çalışıyorlar!"

"Hmm?"

Fang Jian'ın bakışları soğudu ve Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'ne baktı ve tersledi, "Tek-Elli, ne bekliyorsun? Hemen buraya gel ve özür dile! Genç Efendi Qin Nan sana kızarsa, bugün kimse senin güvenliğini garanti edemez!"

Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'nin yüzü anında solgunlaştı.

Bu Fang Jian ne hakkındaydı?

Neden bu yarı Dövüş İmparatoru Alemi uygulayıcısı Genç Efendi Qin Nan'ı çağırıyordu?

Ve hatta benim gibi yarı Dövüş Ekselansları Alemi uzmanından ondan özür dilemesini mi istedi?

Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'nin harekete geçme belirtisi göstermediğini gören Fang Jian, hemen öfkelendi. Kendisiyle yakın bir ilişki paylaştığı için başlangıçta ondan kendi adına silahlar için teklif vermesini istemişti. Bu nedenle, gerçeği öğrendikten sonraki ilk tepkisi, Tek-Elli Dövüş Hakimiyeti'ne sırf ona kızmaması için Qin Nan'dan özür dilemek oldu.

Qin Nan öfkelenirse, buradaki hiç kimse sonuçlarına katlanamaz!

“Neyi bekliyorsun! Arkadaşlığımızı tehlikeye mi atıyorsun!” Fang Li sert bir tonda tersledi.

Tek Elle Dövüş Hakimiyeti bunu duyduktan sonra tamamen dehşete kapıldı. O kadar da aptal olmadığını hemen anladı. Bu Qin Nan kesinlikle korkunç bir geçmişe sahip. Aksi takdirde Fang Jian ona böyle sözler söylemezdi.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin