Bölüm 346: Eşcinsellik

265 36 2
                                    


Elçiler, bekçiler ve öğrenciler düzenli bir şekilde yol almak için kenara çekildiler.

Qin Nan, gelen yabancıya baktıktan sonra irkildi. Genç adam henüz otuzlu yaşlarına gelmemişti ama yetişimi artık yarı Dövüş Hakimiyeti Alemiydi. Dövüşçü Ruhunun derecesini belirleyemese de, yalnızca gücüne bakılırsa, sıralama en az sekizinci sınıf Xuan seviyesinde veya daha yüksek olabilirdi.

"Zirve Lideri ve diğerleri. Dediğim gibi, Küçük Kardeş Qin Nan'a rehberlik edeceğim. Siz ne düşünüyorsunuz?”

Genç adam hafif bir kahkaha attı. Nazik sesi son derece rahatlatıcıydı.

"Problem değil!"

"Birinci Kıdemli Kardeş, devam et!"

"Aha, Birinci Kıdemli Kardeş burada olduğuna göre, önce ben ayrılacağım!"

“……”

Elçiler ve bekçiler arasında önceden gergin olan atmosfer, başlarını sallayıp şans için yarışma fikrinden vazgeçtikleri anda yok oldu.

Zirve Lideri Duanmu hafifçe başını kaldırdı ve konuştu, "Zhao Fang, sorumlu sen olacaksın. Onlara iki Kutsal Bölge ile ilgili şeyleri ayrıntılı olarak anlatmayı unutmayın.”

"Anlaşıldı!"

Zhao Fang, Qin Nan ve ekibine davetkar bir jest yapmadan önce başını salladı ve gülümsedi. Qin Nan ve diğerleri hareketi kabul ettikten sonra, hemen Zhao Fang'ın liderliğini takip ettiler ve oradan ayrıldılar.

Bu arada elçiler ve bekçiler, uzaklaşırken Qin Nan ve ekibine baktılar. Gözleri sıkıntılı bir bakışla dolmuştu.

……

……

“Qinglong Kutsal Bölgesi, on altı dağ; her dağın kendi gücü vardır. Örneğin, Duanmu Zirvesi esas olarak kişinin ruh halini iyileştirmeye odaklanır. Fabled Immortal Lotus Dojo ve diğer birkaç yer, ruh halinizi iyileştirmede faydalıdır. Benzer şekilde, diğer dağlarda çeşitli dojolar, Dövüş Becerileri mirasları, Hap Simyası, dostluk düelloları, kumarhaneler, mağazalar vb. - hemen hemen her şey bulacaksınız.

“Qinglong Kutsal Alanımız, Feiyang Kutsal Alanına kıyasla farklıdır; Feiyang Kutsal Alanı yalnızca güce odaklanır. Güçlü olanlara saygı gösterilirken, zayıf olanlara hizmetkâr muamelesi yapılır. Sadece güçlü dahilerin herhangi birini acımasızca öldürmesine izin verilir. Öte yandan, Qinglong Kutsal Alanımız herkese nasıl hayatta kalınacağını öğretmeye önem veriyor."

Zhao Fang her şeyi sabit bir hızda açıklayarak Qin Nan ve ekibinin iki Kutsal Bölge hakkında daha fazla bilgi edinmesine izin verdi.

"Hayatta kalmak?"

Qin Nan, terimi duyduğunda kafası karışmıştı.

Hayatta kalmaya odaklanan bir grubu ilk kez duyuyordu.

"Doğru, hayatta kalmak öyle." Zhao Fang yüzünde saf bir gülümsemeyle devam etti, "Qinglong Kutsal Bölgesinde Hap Simyası veya Silah Yapımı vb. öğrenme şansınız var. Bunlar neden önemli? Bunun nedeni, Qinglong Kutsal Bölgesinin önceki Kutsal Liderlerinin, bir uygulayıcının yolunun sadece kavgalar ve kan ya da şöhret ve itibar içermediği, bunun daha çok hayatta kalmakla ilgili olduğu konusunda hemfikir olmalarıdır. Daha basit bir deyişle, Hap Simyasında oldukça iyiyseniz, uygulamanız nispeten zayıf olsa bile, yukarı mahalleye gittikten sonra kendinizi mücadele ederken bulmazsınız, çünkü hap yaparak geçiminizi sağlayabilirsiniz."

Zhao Fang bir süre tereddüt ettikten sonra devam etti, "Bunun yanı sıra, Qinglong Kutsal Bölgesinde herhangi birini düelloya davet etmenize izin verilir, ancak birinin gelişimini veya vücudunu öldürmenize veya sakat bırakmanıza izin verilmez. Aksi takdirde kim olduğunun bir önemi yok, ağır bir şekilde cezalandırılırsın. Bununla birlikte, dolandırıcılık, hile ve soygun, Qinglong Kutsal Bölgesi'ndeki kuralları çiğnemez!"

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin