Qin Nan'ın art arda on öğe için iki bin Esrarengiz Diyar Taşı teklif etmesi hâlâ kabul edilebilirdi, ancak arka arkaya elli öğe için teklif vermek Ticaret İttifakı için büyük bir kârla sonuçlansa da onlar da iç karartıcı hissedeceklerdi.
Böyle teklif vermeye devam ederseniz diğerleri nasıl teklif verecek?
Zenginliğinle halkı kandırmaya mı çalışıyorsun!
Müzayedeye gelen yetkililer bile oldukça şaşırdı. İlk Kadim Ejderha Müzayedesinden bu yana pek çok zengin dehaya tanık olmuş olsalar da, ilk kez birinin art arda elli kez teklif vererek toplam yüz bin Esrarengiz Diyar Taşı harcadığına tanık oluyorlardı!
Yüz bin Arcane Realm Stones ne kadar önemliydi?
Aşağı mahallenin neresinden olursanız olun kesinlikle büyük bir servet olurdu!
"Öğelerin sırasını değiştir!"
Altı Kulaklı İlahi Varlık, hemen Jin Xin'e bir mesaj iletti. Bay Qin'in zenginliğinin farkındaydı. Tek başına müzayedeye çıkardığı silahlar zaten büyük bir servetti. Bay Qin'in acımasızca teklif vermeye devam etmesine izin verirlerse, Kadim Ejderha Müzayedesini artık düzenlemenin bir anlamı yoktu.
"Anladım!"
Jin Xin'in gözleri, gerekli düzenlemeler için sürekli olarak aynı anda on mesaj iletirken titredi. Bir süre sonra sonunda gülümsedi, "Dikkat, bir sonraki öğe çok etkileyici olacak! Ürün bir kılıçtır. Ticaret İttifakının değerlendirmesine göre, on yıldan fazla bir süre önce ortaya çıkan Kara Alev Kılıcı olarak biliniyor….... Bu bir İmparator Silahı!”
Jin Xin, öğeyi uzun bir girişle sundu. Altın rengi cam sehpayı kaplayan kırmızı kumaş, sesini yükselttikten sonra açıldı. Standın üzerinde, tüm mekanı dolduran şok edici bir Kılıç Niyeti ile birlikte bir vızıltı yayan kıpkırmızı bir uzun kılıç görülebiliyordu.
Herkesin ifadesi tamamen şok oldu; yetkililer bile ilgilerini gizleyemediler.
Bir İmparator Silahı!
Muazzam bir değere sahip olan aşağı bölgedeki ülkeler arasında herhangi bir klanın yadigâr hazinesi olmaya layık bir varlık!
"Eşyanın müzayedesi şimdi başlıyor, fiyatı bin Esrarengiz Diyar Taşı'ndan başlıyor! Her teklif, bir önceki teklifin yüz Gizemli Diyar Taşından daha düşük olmamalıdır!"
Jin Xin yüksek sesle konuştu. Konuşmasını bitirir bitirmez, kalabalık büyük bir gevezeliğe daldı.
"Bin beş yüz!"
"İki bin! İki bin!"
“Kahretsin, bu İmparator Silahı tam olarak aradığım şey; İki bin sekiz yüz Esrarengiz Diyar Taşı ödeyeceğim!"
“……”
Üç nefesten daha kısa bir süre içinde, İmparator Silahının fiyatı hızla arttı, bu da şimdi dört bin Esrarengiz Diyar Taşıydı.
Sahneye tanık olan Qin Nan'ın yüzünde bir gülümseme belirdi. Bir İmparator Silahının olağanüstü değerli olacağı ortaya çıktı. Hiç tereddüt etmeden, "Yedi bin Esrarengiz Âlem Taşı!" dedi.
Sözleri duyan kalabalık, nefeslerinin durduğunu hissetti. Hatta uygulayıcılardan bazıları öfkelendi.
Bu pislik, fiyatı önceki teklifin neredeyse iki katına çıkaran bir kez daha teklif veriyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
Viễn tưởngEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...