Bölüm 250: Dahileri Bastırma

299 39 0
                                    


EŞSİZ SAVAŞ RUHU

"Harika zamanlama!"

Beklendiği gibi, Cao Fan, Yang Yiming ve Li Qingyu, gözleri heyecanla dolu olarak kükredi.

Başlangıçta Qin Nan'ın son derece kendini beğenmiş olduğunu düşündüler, ancak gücünün bu kadar olağanüstü, aynı anda üçüyle savaşabilecek kapasitede olmasını beklemiyorlardı.

“Kaplan Yıkıcı Yumruk!”

“Çizgi Yakalayan Kesik!”

“Ruh Hasat!”

Üç dahi, yumrukların gücünü geçersiz kılarak yeteneklerini sergiledi.

Buna rağmen, Qin Nan'ın İlahi Savaş Ruhunun Gözleri son derece keskindi; İlahi Hissinin yardımıyla savaşın durumunu tam olarak analiz edebildi. Bu nedenle, belirsiz hareketleri ve en iyi zamanlamayı yakalama yeteneğiyle, saldırıları savurarak vücudunun maksimum gücünü tam olarak kullanabiliyordu!

BANG! BANG! BANG!

Bunu takiben, üç dahi, Qin Nan'in saldırılarıyla sürekli olarak geri çevrildi.

"Şeytani Alev Parmak!"

Mo Fan bastırılırken, figürü havaya sıçrarken aniden bir kükreme çıkardı. Korkunç bir darbe toplayıp hedefine ateşlerken parmağının ucunu bir alev topunun sardığı görülebiliyordu.

Sanki Qin Nan, figürü saldırıdan kolaylıkla kaçan saldırıyı en başından tahmin etmişti.

Diğer iki dahi, hem sert bakışlar giydi hem de Qin Nan'a saldırılarını ateşledi, ancak sonuç aynıydı.

"Bu iyi değil, görünüşe göre bu adam bizim yeteneklerimizi görebiliyor!"

Cao Fan, diğer iki dahiye bakarken kalbinde haykırdı.

Yang Yiming ve Li Qingyu, her ikisinin de Qin Nan'in garip tepkisinin farkında olduklarını belirten sert bir yüz ifadesi takındılar.

"Siz ikiniz geri çekilin, bırakın onunla ben ilgileneyim!"

Yang Yiming bir kükreme çıkardı. Gıcırdayan bir sesle sırtından eski kılıcı çıkardı ve korkunç bir darbeyle savurdu.

“Göksel Kılıç Niyeti!”

Qin Nan'ın kaçmasını engelleyen, elli metre yarıçaplı bir alanı kaplayan, gökten bir fırtına gibi yağan eski kılıçtan şok edici bir Kılıç Niyeti yayıldı.

Cao Fan ve Li Qingyu, ikisi de yağmurlu saldırıların etki alanının dışında kaldıkları için bunun farkındaydılar.

"Yırtmaç!"

Qin Nan'in hareketleri, eski kılıcını savurarak, Kılıç Niyeti yağmurundan gelen saldırıları etkisiz hale getirirken durdu.

O anda, Cao Fan ve Li Qingyu, tarikatlarının ilk sıradaki iç öğrencisi olarak İlahi Savaş Ruhunun Gözlerine sahip olmasalar da, fırsatları kullanmaya inanılmaz derecede aşinaydılar. Bu nedenle, boşluk sırasında Qin Nan kılıcını savurduğunda saldırılarını hemen başlattılar.

“Göksel Kılıç Niyeti!”

Qin Nan'ın hareket etmek üzere olduğunu ve sol gözü altın bir parıltı yaydığını görünce, Yang Yiming hemen saldırılarını gerçekleştirerek Qin Nan'in figürünü içine hapsederek yukarıdan bir Kılıç Niyeti yağmuru yağdırdı.

Çevredeki öğrenciler tamamen şaşkına dönmüştü. Kenardan izliyor olmalarına rağmen, savaşın hızının değişmesi zihinlerinde büyük bir şok yaratmaya yetmişti.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin