Bölüm 328: Jiang Bilan'ın Komplosu

245 39 0
                                    

Elçilerin ilk tepkisi derin nefesler almak oldu.

"Bu adamın adı Qin Nan, değil mi? Uyguladığı dövüş teknikleri tam olarak nedir? Nasıl bu kadar güçlüler?”

“Yarı Dövüş İmparatoru Alemi! O sadece yarı Dövüş İmparatoru Aleminde!"

"Tsk tsk, şu anki gelişimiyle, biraz daha zayıf Dövüş Becerisi ustalığına rağmen, Dövüş İmparatoru Alemi'nin altıncı katman sıradan rakipleriyle karşılaşması onun için sorun olmaz!"

“……”

Dağın zirvesinde, Feiyang Kutsal Bölgesinin üç Zirve Lideri kalplerinin sıkıştığını hissetti.

Uzun yıllar aşağı bölgede dolaştıktan sonra edindikleri deneyimlerle, Qin Nan'ın İç Çekirdeğinin olağanüstü bir şey olduğunu kolayca söyleyebilirlerdi.

Zirve Lideri Duanmu en başından beri gözlerini Qin Nan'a dikmiş olabilir mi?

“Garip, çok garip, ne zamandan beri aşağı bölgede Qin Nan gibi bir dahi ortaya çıktı; neden adını daha önce duymadık…” Feiyang Kutsal Alanının üç Zirve Lideri düşüncelerini düzenlemeye çalıştı.

Qinglong Kutsal Bölgelerinin diğer iki Zirve Liderine gelince, onların gözleri parladı ve kalpleri derinden etkilendi; Zirve Lideri Duanmu'dan beklendiği gibi, nihai hedefi başından beri Qin Nan olduğu için Jiao Shiyi ve diğerlerinden vazgeçmeye istekli olması!

...bu arada, dojoda...

Dahiler, Qin Nan'a bir parça saygıyla bakarken şaşkın ifadeler takındılar.

Başlangıçta kibirli Jiao Shiyi, artık aynı tavrı sergilemeyen, yerinde şaşkına döndü.

"Jiao Shiyi." Jiao Zhe içini çekti ve "Jiang Bilan'ı sevmene engel olmayacağım ama kendine fazla yüklenmemelisin. Qin Nan'ın şu anki güç gösterisine bakılırsa, gerçekten onunla rekabet etmeye hakkınız yok!"

Jiao Shiyi'nin gözbebekleri muazzam bir şekilde bir iğne şeklini aldı.

Beş yüz dokuz Dao Arayan Balığı çektikten sonra hala Qin Nan ile rekabet etme hakkım olmadığını mı söylüyorsunuz?

Ancak, Qin Nan'ın tetiklediği ender görüşü düşündüğünde, kelimeler ağzında kaldı ve söylenemez oldu.

"Jiao Zhe!"

Jiao Shiyi derin bir nefes aldı ve "Ağabeyim olmana rağmen neden beni hep kontrol etmek istiyorsun? Tamam, dediğin gibi, Qin Nan'a meydan okumaya hakkım yok, ama bana ders vermeye ne hakkın var?

Sözler cenneti şok eden bir patlama gibiydi.

Jiao Shiyi, kardeşi Jiao Zhe ile konuşmaya cesaret etti mi?

"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?" Jiao Zhe sert bir bakış attı, ancak o kızmadan bile buyurgan görünüyordu.

Jiao Shiyi içgüdüsel olarak korkmuş hissetti, ancak şansın nadir olduğunu biliyordu, bu yüzden kurşunu ısırdı ve dişlerini sıkarken, “Jiao Zhe, duruşmaya katılma sırası sende! Eğer sonucunla beni geçebilirsen, gelecekte söyleyeceğin her kelimeye uyacağım! Eğer sonucumu yenemezsen, bir daha asla kararlarıma karışma!”

Normalde Jiao Shiyi, Jiao Zhe'ye meydan okumaya cesaret edemezdi.

Ancak, beş yüz dokuz Dao Arayan Balığı tetiklemeyi başardığı için şimdi durum farklıydı. Jiao Zhe bile bu sonucu geçip geçemeyeceğinden emin olamazdı!

Ne de olsa mesele kişinin Dövüşçü Ruhu veya Dao Arayan Balığı çekme gücü değildi, kişiyle ilgili her şey önemliydi!

“Gerçek bir adam sözlerini tutar. Jiao Shiyi, bir kez konuştuğunda kendi sözlerinden sorumlu olmalısın!"

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin