Bölüm 351: Acı Çığlıkları

242 41 0
                                    

"Ha? Hareket etmiyor!”

"Vay canına, bu Duan Qing düşündüğüm kadar güçlü değil, rütbesi dördüncü sıraya düştü!"

“Efsanevi Hırsızlık Kralı Yu Luosha daha güçlü gibi görünüyor; sekiz yüz puan kazandı!”

“……”

Kara Eller Şehri'nde, savaş seslerinin yanı sıra, birkaç yetiştirici grubu kendi aralarında tartışıyorlardı.

Ana sebep, Duan Qing'in başlangıçtaki performansının çok inanılmaz olmasıydı, dolayısıyla bunu fark etmemek imkansızdı. Bu nedenle yarışmacılar, performansının normale dönmesiyle rahat bir nefes aldılar ve birbirleriyle mücadele ederek müsabakadan daha fazla puan almaya odaklandılar.

Herkesin beklentilerinin ötesinde, Qin Nan şu anda bir evin içinden sulu ekrana bakıyordu.

"Hmm? Biraz daha bekleyeceğim!”

Qin Nan çevresine baktı ve savaşların yeni başladığını keşfetti. Planını uygulama zamanı henüz gelmemişti.

Yarım saat sonra, Kara Eller Şehri'ndeki dövüş sesleri azaldı. Başlangıçta binden fazla katılımcıdan sadece yüzden azı yarışmada kaldı.

Zhao Fang, bin sekiz yüz puanla ekranda birinci sırada yer aldı. Bai Shao, bin iki yüz puanla ikinci sırada yer aldı. Li Xiaoxue'nin bin yüz puanı üçüncü oldu. Arkalarında her uzman da yüzlerce puan biriktirmişti.

Qin Nan'ın sıralaması şimdi on yedinci sıraya düşmüştü.

"Zamanı geldi!"

Qin Nan yerden yükseldi ve bir tekme ile ortadan kayboldu.

Kara Eller Şehri'ndeki sokaklardan birinde Bai Shao, önündeki üç kişiye gururlu bir ifadeyle baktı, "Üçünüz benim dengim değilsiniz. Size hemen teslim olmanızı tavsiye ediyorum, bu yüzden ellerimi kirletmeyeceğim!”

"Sen!"

Üç genç adam öfkelendi, ancak daha fazla konuşmaya cesaret edemediler. Üç güç bir araya gelse bile Bai Shao'nun dengi olmadıkları doğruydu.

O anda iri yarı bir adam yavaşça yanlarına yaklaştı.

Bai Shao'nun gözleri parladı. Aynı anda üç rakiple karşı karşıya gelirken galip gelme özgüvenine sahipti ama dört kişi sorun olabilirdi. Hemen ağzından kaçırdı, “Orada kim var? Ben, Bai Shao, burada bir anlaşmazlığı çözmeye çalışıyorum. Derhal ayrılın; yoksa merhamet göstermediğim için beni suçlama!”

"Hehe, bir karınca bile bu kadar kendini beğenmiş olmaya cesaret edebilir mi?"

İri yarı adamın hareketleri gülümseyerek konuşurken durdu.

"Bana karınca demeye cüret mi ediyorsun?" Bai Shao'nun gözleri öfkeyle parladı, "Bana karınca demeye cüret eden kişinin henüz Qinglong Kutsal Bölgesi'nde doğmadığına inanıyorum. Gerçek gücün tanımını deneyimlemenize izin vereceğim…”

Konuşmasının ortasında, Bai Shao'nun aurası, dalgalanan bir okyanusun gümbürtüsü gibi hızla yükseldi.

"Bu iyi değil!"

Üç genç öğrencinin yüzleri solgunlaştı. Bai Shao'nun 'Okyanus Türbini Becerisi' adlı bir Dövüş Becerisi uyguladığına dair söylentilerin farkındaydılar. Yetiştirici Xiantian Bölgesi'nin zirvesindeyken bile, rakiplerini gömmek için kabaran bir okyanus çağırabilirdi, bu gerçekten de güçlü bir yetenekti.

Dövüş Becerisi, Bai Shao'nun Kara Eller Şehri'ni fethedebilmesinin sebebiydi. Sadece birkaç rakip onun gücüyle boy ölçüşebilirdi.

Ancak, Bai Shao cümlesini tamamlayamadan, Okyanus Türbini Yeteneği başarılı bir şekilde infaz edilmeden önce, bir sümsük sesiyle önüne bir figür geldi. Sadece hareketinden kaynaklanan rüzgar, yüzünde acı verici bir duyguya neden oldu.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin