Bölüm 245: Çekirdeğin Yarısını Birleştirmek

299 43 0
                                    

KÜKREME!

Yeni uyanmış muazzam Qi Ejderhası, vücudunda Qi'yi emen küçük bir insan keşfettiğinde, dağın içinde korkunç bir kükreme patladı.

"Oh hayır!"

Qin Nan'ın yüzü inanılmaz derecede solgunlaştı.

"Hu...adam... kendini...öldürmeye mi çalışıyorsun..." Qi Ejderhası bir çift iri gözüyle baktı, sesi gök gürültüsü gibi patladı. Dağın içindeki Qi, yakın zamanda patlayacakmış gibi hissettiren bir yanardağın ön patlaması gibi aşırı derecede kararsız hale gelmeye başladı.

"Kıdemli, on gün boyunca xiulian uygulamak için yardımınıza ihtiyacım olacak!" Qin Nan düşüncelerini topladı ve "On gün içinde, Tarikat Liderinin doğum gününde, Qinglong Kutsal Bölgesinin temsilcisi burada olacak, bu yüzden uygulamamı geliştirmem gerekiyor!" dedi.

"...Öldürmek…"

Görünmez bir güç çevresinden birikmeye başladığında, Qi Dragon başka bir kükreme çıkardı ve korkunç bir öldürücü darbeyi ima etti.

"Bok!"

Qin Nan'ın ifadesi sertleşti. Vücudunun güçlü bir kuvvet tarafından kilitlendiğini ve hareketlerini engellediğini hissedebiliyordu.

Tam zamanında, arkasındaki İlahi Savaş Ruhu başını hafifçe indirdi, sol gözünden antik bir parıltı yayılarak doğrudan Qi Ejderhasına baktı.

AH!

Qi Ejderhası, biriktirdiği öldürücü darbe anında dağılırken acı içinde ağladı. Bir çift ejderha gözü tam bir dehşetle doluydu.

"İlahi Savaş Ruhu?" Qin Nan şaşırmıştı. Dövüş Ruhunun bu kadar önemli bir zamanlamada Qi Ejderhasını doğrudan şaşırtmasını beklemiyordu.

"İnsan... Ne... Yeryüzünde... senin Dövüş Ruhun nedir..." Qi Ejderhası, vücudu titreyerek yerde sürünerek, önceki öldürücü görünümüyle tam bir tezat oluşturdu.

“Kıdemli, size söyleyemediğim için beni bağışlayın.” Qin Nan duygularını yatıştırdı ve yumruklarını bir araya getirdi, "Kıdemli, lütfen önümüzdeki on gün boyunca burada xiulian uygulamama izin verin."

Qi Ejderhasının gözlerindeki korku, hafif bir tereddütten sonra yanıtladığı için henüz dağılmamıştı, "...İyi!"

Bunu söyledikten sonra, Qi Ejderhası muazzam vücudunu kaldırdı ve kuyruğu Qin Nan'ın vücudunu bir salyangoz gibi sarmaya başladı.

“Qi şimdi çok daha güçlü!”

Bacak bacak üstüne atarak oturmadan ve İlahi Savaş Ruhu ile uygulama yapmaya başlamadan önce, Qin Nan yumruklarını Qi Dragon'da bir araya getirirken gözleri titredi.

Bu arada, Qin Nan'in haberi olmadan, Qi Ejderha arkasındaki İlahi Savaş Ruhu'na baktı, gözleri boş bir ifadeyle dolarken kendi kendine mırıldandı: “Neden... yaratma gücü… bu Dövüş Ruhundan…”

Bunu söyledikten sonra sessizliğe gömüldü ve yavaşça gözlerini kapadı.

Bunu takiben, Mistik Ruh Tarikatı halkı, Tianfeng Dağı'nda meydana gelen nadir fenomene alıştı ve hepsi kendi görevlerine döndüler.

Bunun yanı sıra Tarikat Lideri'nin kırkıncı doğum günü ile ilgili haberler tarikat içinde yayıldı. Sayısız yaşlı ve öğrenci tarikatı süslemeye başladı. Ulu Yaşlı şu an için daha güçlü görünse de, Tarikat Lideri hala onların Tarikat Lideriydi. Dövüş Dominatörü olamamasına rağmen, ona karşı çıkmaya cesaret edemediler.

Bahsetmeye değer olan şey, dört Salon Liderinin Prenses Miao Miao ve Longhu Ata Canavarı tarafından soyulmasından sonra, sadece şikayet etmemeleri değil, hatta Büyük Kıdemli'nin evini ziyaret edip bağışlanma dilemek için hediyelerle gelmeleriydi.

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin