EŞSİZ SAVAŞ RUHUBaşlangıçta sağlam olan platform, İlahi Savaş Tanrısının Bastırılması nedeniyle, sanki yakında herhangi bir zamanda çökebilirmiş gibi şiddetle sallanmaya başladı.
Tan Jian ve Leng Feng'in gururlu yüzleri anında büküldü, bedenleri görünmez bir güç tarafından bastırıldıktan sonra titremeye başladı, sanki bir sonraki saniye dizlerinin üstüne düşeceklerdi.
Qin Nan'ın yüzündeki savaş niyeti yavaş yavaş geri çekildi ve o sakince dedi ki, "Siz ikiniz benim baskıma bile dayanamıyorsanız, bu çok hayal kırıklığı olur!"
Tan Jian ve Leng Feng'in çarpık yüzleri öfkeyle doluydu.
Bu adam çok kendini beğenmiş, onlara rakibi olmaya asla layık değillermiş gibi davranıyor!
“Nether Desolation Dövüş Ruhu!”
Leng Feng bir kükreme yaptı ve arkasından uzun, simsiyah bir kılıçla birlikte çevreye keskin bir aura yayan on altın ışın çıktı.
"İmparatorluk Kılıcı Dövüş Ruhu!"
Tan Jian'ın yüzü, arkasında on altın ışın belirirken kızardı. Altı ayak uzunluğunda devasa bir kılıç havada süzülüyordu.
O anda, iki onuncu sınıf Huang dereceli Dövüş Ruhu, İlahi Savaş Tanrısının Bastırılmasına karşı bir alan oluşturan iki yılmaz sütun gibi serbest bırakıldı!
Qin Nan'ın gözleri hafifçe parladı. Bu ikisi, Dövüş Ruhlarını serbest bıraktıktan sonra İlahi Savaş Tanrısını Bastırmasına karşı koyabilmek için İç Etki Alanı Müritleri arasında gerçekten birinci ve ikinci sırada yer alıyor!
"İmparatorluk Kılıcı, bir milyon kilo ağırlığında, iblisleri bastırıyor!"
Kılıcı andıran dev Dövüş Ruhu ilerideki boşluğu yırtıp Qin Nan'ın kafasına büyük bir kaya gibi ezerken Tan Jian büyük bir kükreme çıkardı.
BANG!
Qin Nan'in güçlü eti bile, çarpma nedeniyle bir dizi patlama yaydı ve bu, durduğu yerden çevreye doğru yayılan zeminde çatlaklara neden oldu.
"HAHAHA, Qin Nan, tadı güzel miydi? İmparatorluk Kılıcım Dövüş Ruhu her şeyi bastırabilir. Bir Dövüş İmparatoru Alemi uzmanı bile, Dövüş Ruhumun baskısı altında ciddi şekilde yaralanır!” Tan Jian bunu gördükten sonra hemen gülmeye başladı, "Leng Feng, acele et ve öldürücü bir darbe indirmek için bu fırsatı kullan!"
"Qin Nan, öl!'
Leng Feng, kılıcı Dövüş Ruhu aniden ortadan kaybolurken kulakları sağır eden bir kükreme çıkardı, ardından Qin Nan'ın boynunun arkasında anlaşılması güç bir şekilde ortaya çıktı ve Qin Nan'ın kafasını kesmek niyetiyle aşağı doğru savurdu.
Salon Liderleri ve yetkililer tamamen şaşkına dönmüştü.
Tan Jian ve Leng Feng arasındaki işbirliği mükemmel sayılabilir; Tan Jian, Qin Nan'in Dövüş Ruhunu bastırarak hareketini engelledi ve Leng Feng'e Dövüş Ruhu ile öldürücü bir darbe vurması için yeterli zaman verdi.
İki dahinin birleşik saldırılarından gelen güç, sıradan Dövüş İmparatoru Alemi gelişimcilerini yenmek için yeterliydi!
“HAHAHA, harika zamanlama!”
O anda, aniden yüksek bir kahkaha duyuldu.
Gülen kişi Qin Nan'dan başkası değildi.
Tan Jian sersemlemişti, Leng Feng sersemlemişti. Çevredeki Salon Liderleri, yetkililer ve yaşlılar şaşkına dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...