Bölüm 319: Etkin Tahrik

237 44 0
                                    

Aslında iki başlık var ben ikisinde bırakıyorum
Bölüm 319 - Aktif Provokasyon


Sözler bir el bombası görevi gördü ve dahilerin gözlerini kocaman açıp çenelerini düşürmelerine neden oldu.

Jiang Bilan kimdi?

Ticaret İttifakının Azizi!

Bir Zirve Lideri tarafından atanan biri!

Göz alıcı görünümünden ve nazik tavrından bahsetmiyorum bile.

Başka bir deyişle, Jiang Bilan, kalabalığın kalbinde tam olarak 'tanrıça malzemesiydi' ve Qin Nan ona tam bir saygısızlıkla davrandı ve ondan defolup gitmesini mi istedi?

Qin Nan ve Jiang Bilan arasında bir anlaşmazlık olsa bile, sözleriyle bu kadar sert olmamalı.

Bununla birlikte, olay yerindeki dahiler sıcak kanlı gençler olsalar da, hiç de aptal değillerdi. Qin Nan'ın, Aziz'in kimliğini öğrendikten sonra bu tür sözleri söyleme cesaretine sahip olduğu için büyük olasılıkla zorlu bir geçmişe sahip olduğu onlar için açıktı.

"Arkadaşım Qin Nan, neden benden bu kadar nefret ediyorsun?" Jiang Bilan acınası bir tavırla dudaklarını kıvırdı, "Önceki olayların olmasına izin vermemin benim hatam olduğunu biliyorum ama umarım bana bir şans verirsiniz. Tüm dürüstlüğümle, seninle sadece arkadaş olmak istiyorum.”

Arkadaş olmak?

Tüm dürüstlüğünle mi?

Qin Nan neredeyse kahkahayı patlattı.

Daha önce bazı utanmaz pisliklerle tanışmış olmasına rağmen, Jiang Bilan kadar utanmaz birini hiç görmemişti. Qin Nan, samimi ve pişman görünmesine rağmen - ve arka arkaya birçok kez azarlandıktan sonra bile - bu Jiang Bilan'ın asla tövbe etmeyeceğinden emindi.

"Önemli bir kimliğe sahip birisin, ben de öyleyim. Seninle konuşarak zamanımı boşa harcamanın bir anlamı yok." Qin Nan ifadesiz bir yüzle, "Bu nedenle, sana sorduğum gibi kızabilir misin? Ne kadar utanmazsın!”

Qin Nan'ın öfkesine göre, genellikle dürtü üzerine bir tokat atardı. Ancak bu Jiang Bilan, Dövüş İmparatoru Alemi'nin zirvesine ulaşmıştı ve bu da gelişimleri açısından önemli bir farkla sonuçlanıyordu.

Onunla savaşacak olsaydı, bu cesurca değil, aptalca kabul edilirdi.

"Qin Nan..." Jiang Bilan'ın ifadesi aynı kaldı, ancak eskisinden daha acınası görünen gözleri ağlamaya başladı.

Prenses Miao Miao, minik eli buzlu bir aura yayarken gözlerini kıstı.

Bu Jiang Bilan utanmazca davranmaya devam ederse kesinlikle suratına bir tokat atacağını garanti edebilirdi.

En yüksek Dövüş İmparatoru Alemi gelişimini suistimal ederek bir pislik olmaya mı çalışıyordun?

İyi!

Prenses sana bir tokatla görgü kurallarını öğretecek!

Ancak o anda tatminsiz bir ses duyuldu ve bunun Huang Zhiheng'in çıldırdığı ortaya çıktı, "Qin Nan, senin sorunun ne? İkinizin arasında ne oldu bilmiyorum ama ben sadece Aziz Jiang Bilan'ın size nasıl içtenlikle davrandığını gördüm ve siz sözlerinizle onu küçük düşürmeye karar verdiniz. Saygın bir dahi olarak hoşgörünüz nerede?”

"Bu doğru!"

"İyi dedin."

"Ne kadar dar görüşlü!"

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin