(Arkadaşlar bölüm Müziği Wiz Khalifa See You again)
Karanlık!Sonsuz karanlık!
Qin Nan, vücudunun bir dağ gibi ağırlaştığını ve durmadan battığını hissedebiliyordu.
"Yani... ben öldüm."
Qin Nan'in zihninde bir düşünce belirdi. Bunu takiben, yükselen bir gelgit gibi güçlü bir yorgunluk onu tamamen yuttu.
Derin bir uykuya daldı.
Ancak o anda, parlak bir ışık karanlığa sızdı ve dev bir ele dönüşerek Qin Nan'ı yakaladı ve onu sonsuz uçurumdan yukarı doğru çekti.
"Bu…"
Qin Nan gözlerini açtı ve vücudunda büyüyen gücü hissettikten sonra afalladı.
Ben ölmedim mi?
Şimdi nasıl yaşıyorum?
“Qin Nan!”
O anda, İlahi Savaş Ruhu'ndan geldiği anlaşılan ani bir çığlık duyuldu.
Mevcut İlahi Savaş Ruhu öncekinden farklıydı. Sol gözü, güçlü bir yaşam duygusuyla tamamen görülebiliyordu ve bulanık figürünün, sanki İlahi Savaş Tanrısı yeniden doğmuş gibi, eskisinden daha canlı hissetmesine neden oluyordu.
“İlahi Savaş Tanrısının sol gözü!”
Qin Nan'in ifadesi, “Neden bedenimi ele geçiriyorsun?” derken değişti.
"Neden? Bana nedenini mi soruyorsun?" İlahi Savaş Ruhu'nun kafatası aşağı doğru ona baktı ve gök gürültülü bir ses çıkardı: "İlahi Savaş Ruhu Göklere ve Yere karşı savaşır. Savaşmadığı ve kazanmadığı kimse yoktur ve siz başınızı eğip teslim olmayı seçtiniz. Bu İlahi Savaş Ruhuna sahip olmaya hakkınız olduğunu düşünüyor musunuz?”
Qin Nan, gözleri bir karışıklık ipucu ile dolduğunda zihninin patladığını ve ruhunun titrediğini hissedebiliyordu.
Gerçekten yanlış bir şey mi yaptı?
Arkadaşının hatırı için başını eğmen gerçekten yanlış bir şey miydi?
"Qin Nan, sözde arkadaşlarının ne kadar aptal olduğu hakkında bir fikrin var mı?" İlahi Savaş Ruhu elini uzattı ve parmağını sallayarak bir ekran oluşturdu. Ekranda, Prenses Miao Miao, Qin Nan'in öldüğünü fark ettikten sonra Dokuz Ruhlu Yükselmiş Ginseng'e dönüştü ve onu kurtarmak için kendi birincil gücünü feda etti. Longhu Ata Canavarı, yüz yıllık ekimi ile oluşan Longhu Küresini tükürdü ve Qin Nan'ın vücuduna ateşledi. Bunu takiben, Prenses Miao Miao yavaşça Qin Nan'a doğru yürüdü ve alçak sesle konuştu.
Qin Nan bunu gördükten sonra tamamen afalladı.
Prenses Miao Miao sadece hayatını kurtarmak için birincil gücünü feda mı etti?
Neden beni kurtarıyor?
Kan anlaşmasının bozulması için benim ölmemi ummuyor mu?
Qin Nan'in kalbinde, her zaman Prenses Miao Miao'nun sadece çıkarları uğruna ve kan anlaşmasının kısıtlamaları nedeniyle onun tarafını tuttuğunu varsaymıştı; yoksa kesinlikle düşman olurlardı. Kendisi ve Prenses Miao Miao arasında bir dostluk olduğunu hiç düşünmemişti. Ancak, önündeki beklenmedik sahne onun tamamen yanıldığını kanıtladı.
"Şunu gördün mü? Bunlar senin aptal arkadaşların!” İlahi Savaş Ruhu sesini yükseltti, "Seni kurtarmak için ikisi de birincil güçlerini feda ettiler. Kulağa dokunaklı geliyor, ama sonuç? Size söyleyeyim, bu deneme Dokuz Sembolik Sözün bir denemesi değil. Başından beri senin ve arkadaşlarının da ölmeye mahkum olduğu bu davayı ben kurdum!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...