EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Anıların parçaları, Qin Nan'ın bulunduğu büyülü bir boyutta birleşti. Sanki Qin Nan, tuttukları anıları yaşarken bu parçaların sahibi olmuştu.
Olağandışı Hap Almanak'ın, Şeytani Özlü Ekselans'ın ruhuyla birleştikten sonra, Hap Simyası ile ilgili sahip olduğu sırların yanı sıra, Majesteleri'nin son birkaç yüz yılda kazandığı deneyimleri de içerdiği ortaya çıktı. .
"Nadir Hap, alışılmadık şekillerde hap yapmak!"
“Sıradışı olmanın odak noktası nedir? En basit yöntemlerle mükemmel kaliteyi sağlamak.”
"Hap Simyasında seksen bir farklı yöntem varsa, o zaman bu sıra dışı yöntemim seksen ikinci yöntem olarak kabul edilecek!"
“……”
Qin Nan, bu deneyimlerin aslında en büyük fayda olacağını açıkça biliyordu. Hiç tereddüt etmeden hemen dikkatini topladı ve içindekileri inceledi.
...Bu arada, adada...
"HAHA, Qinglong Kutsal Bölgemiz yakında yeni bir Yue Dereceli Hap Simyacısına sahip olacak!" Zirve Lideri Duanmu, Qin Nan'ın değişimini gözlemledikten sonra farkına vardı ve bu onun hoş bir görünüm kazanmasına neden oldu.
Canglan Kıtasında, Hap Simyası nadiren yetiştiricilerin ana odak noktası olarak kabul edilse de, belirli bir seviyede bir Hap Simyacısı çok talep ediliyordu. Örneğin, birisi Şeytani Özlü Ekselans'tan bahsettiğinde, akıllarına gelen ilk şey onun gaddar kişiliği ve ardından Pill Alchemy'deki yeteneği olurdu. Bunun yerine gücü vurgulanacak son şey olurdu.
Ne yazık ki, Pill Alchemy'nin ilerlemesi son derece zaman alıcıydı. Önemli bir seviyeye ulaşmanın zorluğu, Göklere yükselmekle eşitti, çünkü çoğu uygulayıcı, Hap Simyasında belirli bir standarda ulaşamadan ölümle karşılaşacak ve harcadıkları tüm çabaların boşa gitmesine neden olacaktı.
Bu nedenle Qin Nan, Şeytani Özlü Ekselanslarının Pill Alchemy'deki yaşam deneyimlerini elde edebildiği için son derece şanslıydı. Yakın gelecekte büyüklüğe ulaşabilecekti.
"Siktir, ben gidiyorum!"
Alanı paramparça eden ve yeri terk eden Zirve Lideri Luo'nun morali bozuldu.
“Birinci Kardeş, İkinci Kardeş, bu ay meşgul olacak bir şeyim yok. İstersen önce sen gidebilirsin." Zirve Lideri Zhang gülümseyerek söyledi.
"Qin Nan'ın beni bu Şeytani Özlü Ekselans yüzünden çağırmadığına dair bir his var. Uyandığında ona bunu sorduğunuzdan emin olun.” Bunu söyledikten sonra, Tang Qingshan'ın figürü ortadan kayboldu.
"Haberleri kapatmaya devam edeceğim!"
Zirve Lideri Duanmu da titreyerek ayrıldı.
"Oh Qin Nan, gelecekte neler başarabileceğini görmek için sabırsızlanıyorum."
Zirve Lideri Zhang, bedeni tüm adayı mühürleyen güçlü bir aura yayarak tüm bölgenin ölü bir sessizliğe bürünmesine neden olurken kendi kendine mırıldandı.
Bu arada Zirve Lideri Duanmu'nun araya girmesiyle olayla ilgili gerçeklerin çoğu gizlendi. Sonuç olarak, halk yalnızca Dövüş Atasının Mistik Alanının nadir görülen bir olay nedeniyle gelecekte yeniden ortaya çıkmayacağını biliyordu.
Bu, Maple Kingdom'daki birçok insanın hayal kırıklığı içinde iç çekmesine neden oldu. Öte yandan iki Kutsal Bölge sessiz kalmayı tercih etti. Öğrencilere liderlik eden iki sorumlu kişinin ikisi de Dövüş Atalarının Mistik Alanında meydana gelen olaydan bahsetmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...