EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Qin Nan'ın kullandığı yönteme herkes inanılmaz derecede aşina olmakla kalmıyordu, aynı zamanda her öğrencinin ilk kez ustalaşması gereken Hap Simyasının temeli olan 'Ateş Kontrol Sanatı' olarak bilinen en temel hap arıtma yöntemi olarak kabul ediliyordu. Caomu Peak'e katıldı!
"HAHA!"
"Qin Nan gerçekten bir hapı nasıl rafine edeceğini biliyor, aslında Ateş Kontrol Sanatını biliyor!"
"Gülmekten öleceğim!"
"......"
Öğrencilerin hepsi o anda gülmeye başladı.
Daha yüksek dereceli hapları rafine etmek için gelişmiş bir hap arıtma yöntemi gerekliydi. Qin Nan, Ateş Kontrolü Sanatında mükemmel bir şekilde ustalaşmış olsa bile, en fazla yalnızca birinci sınıf Xing dereceli bir hapı rafine edebilirdi!
Qin Nan düellolarda kaybetmeye mahkum edildi!
Chen Ying ve Zheng Kun'un yüzlerinde kibirli sırıtışlar görülüyordu.
Sonunda, Hap Simyası hakkında biraz bilgi sahibi olduğu için, Qin Nan'ın neden onları bir Hap Simyası düellosuna davet etme cesaretini bulduğunu anladılar. Bununla birlikte, Ateş Kontrol Sanatında ustalaştıktan sonra onlara meydan okuyabileceğini varsayarak, kendisiyle fazlasıyla doluydu.
"Bu düello..."
Lin Xiaoyu ve Leng Jianxiong'un yüzleri, özellikle yüzü tam anlamıyla kan rengini kaybetmiş olan Lin Xiaoyu'nun yüzleri hafifçe solgunlaştı.
Ateş Kontrol Sanatına bakılırsa, Qin Nan'ın Hap Simyasında nispeten yüksek bir beceriye sahip olmadığı açıktı. Yani sınavın ikinci turunda mutlaka kaybedecekti.
"Başlangıçta bir mucizeye tanık olabileceğimi düşünmüştüm..."
Tie Mu, hayal kırıklığına uğramış bir bakışla başını salladı. Sonra, hafif bir alayla başını iki yana salladı.
Kalabalığın bahsettiği gibi, Qin Nan zaten Dövüş Sanatlarında eşsiz bir yeteneğe sahipti, ancak bu onun Hap Simyasında son derece yetenekli olacağı anlamına gelmiyordu, bu nedenle başlangıçta herhangi bir beklentiye sahip olmamalıydı.
Sadece Qin Nan, meydana gelen gevezeliğe hiç aldırış etmeden tamamen hapı rafine etme sürecine odaklanmıştı.
...yarım saat geçti...
Bu süre içinde, öğrencilerin çoğu haplarını arıtmayı bitirirken, bazı öğrenciler her iki girişiminde de başarısız olmuş ve son denemelerine yeni başlamışlardı.
Sadece Zheng Kun, Chen Ying ve Qin Nan hala ilk denemeleriyle meşguldü.
"Ateş ve Suyun Birliği, Göklerin ve Yerin Yin ve Yang'ı, hap oluşurken ikisi birleşecek!"
O anda Zheng Kun, bitkiler kazana yakıldıktan sonra oluşan sıvıyı elleriyle sokmaya devam ederken ani bir kükreme çıkardı. Daha sonra ellerini kazanın üzerine koydu ve onu buz gibi bir aura yayan alevlerle kapladı. Kazanın içindeki çeşitli sıvılar, ateş ve suyun varlığıyla birleşmeye başlarken, bir hapın silueti şekillenmeye başladı.
Vızıltı!
Bir hap oluşurken kazanın içinde yumuşak bir vızıltı duyulabiliyordu.
Hapın rengi yarı kırmızı yarı maviydi ve yüzeyinde görünür dört bulut şekli vardı.
Kalabalık bunu görünce şaşırdı.
"Dört bulut, dört bulutu var, dördüncü sınıf bir Xing sıralama hapı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
Viễn tưởngEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...