C204 - Kadim Çağırma

314 47 2
                                    

Qin Nan, mekanı en hızlı şekilde terk etti.

Xi Fengxiao ve diğerleri muhtemelen klanlarının büyükleriyle iletişime geçmişlerdi, bu yüzden daha fazla kalması için bir sebep yoktu.

Bir saat sonra, Qin Nan iyi gizlenmiş bir mağarada durdu.

"Burada güvende olmalıyım." Qin Nan çevresini gözlemledi ve gözleri alevler içinde kaybolmadan önce derin bir nefes aldı, "Bakalım bu sefer ne kadar kazandım..."

Qin Nan saklama torbalarını karıştırdı ve tüm Dövüş İmparatoru Haplarını ve diğerlerini çıkardı ve küçük, parlak bir hazine yığını oluşturmak üzere önüne koydu.

Qin Nan anında İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini uyguladı ve ganimetini taradı.

"Bu Xi Fengxiao'nun saklama çantası. Klanının Dövüş Becerileri hakkında üç kitap var. Tsk tsk, bu beceriler inanılmaz derecede değerli. Kahretsin, bu adamın iki Mistik Silahı daha vardı, ancak Güneş Ay Bileziği ile kıyaslanamazlar."

"Hmm? O kadar çok Dövüş İmparatoru Hapı? Bu Nan Chen ne yapmaya çalışıyor?”

"S*k beni!"

“……”

Bu boş mağarada bir dizi bağırış duyulabiliyordu.

Yarım saat sonra, Qin Nan'in tüm yüzü heyecandan sarhoşmuş gibi kıpkırmızı oldu.

Toplam üç yüz altmış bin Dövüş İmparatoru Hapı!

Toplam değeri seksen bin Dövüş İmparatoru Hapı olan şifalı ilaçlar!

En az otuz bin Dövüş İmparatoru Hapı değerinde çok sayıda üst düzey Dövüş Becerisi!

Ayrıca Güneş Ay Bileziği, Dong Ejderha Mızrağı, Yeraltı Dünyası Okyanus Küresi, İmparator Katleden Kılıç ve diğer Mistik Silahlar - bunlar en az elli bin Dövüş İmparatoru Hapı değerinde.

Özetle, Qin Nan toplam beş yüz yirmi bin Dövüş İmparatoru Hapı kazanmıştı!

Sadece bu değil, kırk Vakıf Mareşal Canavarı Çekirdeği ve Dong Yuehao'dan çaldığı elli iki bin Dövüş İmparatoru Pili dahil, bu toplam beş yüz yetmiş bin Dövüş İmparatoru Hapı olacaktı!

"Birkaç canavar öldürmem gerekiyor ve o zaman tüm borçlarımı ödeyebilirim!"

Qin Nan'ın yüzünde bir gülümseme belirdi.

Dong Klanının öğrencilerine rastladığı için buraya yaptığı yolculukta son derece şanslıydı. Aksi takdirde, böyle bir servet kazanmak için canavarları öldürmek için ne kadar zaman harcaması gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu.

Ancak bu deneyim sayesinde Qin Nan yeni bir ders de öğrenmişti.

"Gelecekte hap kazanmanın bir yolunu bulmalıyım. İnsanları soyarak ve hayvanları avlayarak her zaman işe yaramaz. Geçen sefer İlahi Savaş Ruhu'nun seviye atlaması beş yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı aldı. Bir sonraki seviye için baskı daha büyük olacak…” Qin Nan kalbinden düşündü.

Dövüş Dünyasında hap kazanmanın çeşitli yolları vardı; örneğin insanları öldürmek, bilgi toplamak, hap yapmak, silah yapmak vb. En yaygın olanları hap yapmak ve silah yapmaktı.

Başka bir deyişle, yetiştiricilerin neredeyse yarısı haplarını hap yaparak ve silah döverek kazandı.

"Pekala, şimdi bunu düşünmenin sırası değil. Şimdi önceliğim Gizli Onuncu Kelime Hazinesi!”

Qin Nan'in gözleri heyecanla titrerken mırıldandı, "Muhtemelen Prenses Miao Miao, Dört Büyük Klan gibi Gizli Onuncu Kelime Hazinesini arıyor. Bu ikisi birbirine rastlarsa…”

Eşsiz Savaş Ruhu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin