"Bu yedinci sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu ile gelişim hızımın ne kadar hızlı olduğunu kontrol edelim!"
Qin Nan düşüncelerini sakinleştirdi ve havada duran ve Qi'yi emerek Gökler ve Yer ile iletişim kurmaya başlayan İlahi Savaş Ruhu'nu serbest bıraktı.
BANG!
O anda Gökler ve Yer sallanmaya başladı.
Qin Nan merkez olmak üzere, ondan beş mil uzaklıktaki ölçülemez Qi, şimşek ve gök gürültüsü eşliğinde bir rüzgar gibi ona doğru uçtu, bu da gürleyen fırtınalı bir girdap gibi hissettirdi ve korkutucu bir manzaraya neden oldu.
"Rüzgar ve Gök Gürültüsünün nadir fenomeni! Yedinci sınıf Xuan dereceli Dövüş Ruhu gerçekten güçlü!"
Qin Nan kaşlarını kaldırdı.
Bu dönemde emdiği Qi miktarı eski hızına göre en az on beş kat daha fazlaydı!
"Artık Yarı Savaş İmparatoru Alemine ulaştığıma göre, vücudumdaki Qi yoğunlaşmaya başladı, bu nedenle Vücut Çekirdeğimi yoğunlaştırmak ve Dövüş İmparatoru Musibetini tetiklemek için Vücut Çekirdeğimi vaftiz etmek için daha fazla Qi'ye ihtiyacım olacak. gerçek bir Dövüş İmparatoru olduğumun işareti!" Qin Nan'in gözleri heyecanla titredi.
Qi'yi emerken, düşünceleri netleşti ve korkunç kavrayışıyla uygulama yolunun sırlarında anında ustalaştı.
Bunun ana nedeni, İlahi Savaş Ruhu yedinci sınıf Xuan rütbesine yükseltildikten sonra, hem gelişim hızı hem de kavrama hızının artmasıydı.
"Yetiştirmenin yanı sıra, güçlü bedenimi boşa harcamamalıyım. Zamanı geldiğinde birinci sınıf bir Vücut Temperleme Tekniği bulmaya çalışmalıyım."
Qin Nan etini incelerken kararını verdi.
Vücudu artık Dokuz Ruhlu Yükselmiş Ginseng'den gelen mistik Qi'yi ve Longhu Orb'dan gelen rafine Qi'yi içeriyordu. Bu iki güç inanılmaz derecede esrarengizdi, o kadar ki onları henüz tam olarak özümsememişti. Bunu bir kez yaptığında, eti fazlasıyla ürkütücü olurdu.
"Ve İlahi Duyu da."
Zihninin merkezinde, sözde İlahi Duyu olarak bilinen altı fit büyüklüğünde berrak bir su havuzu vardı.
Qin Nan bir an düşündükten sonra kendi kendine mırıldandı, "Yarı Dövüş İmparatoru Alemine ulaştığımda İlahi Duyusu uyandıracak kadar şanslıyım. Eğer İlahi Duyumu geliştirseydim, kesinlikle daha da güçlenirdi ve bazı İlahi Duyu Teknikleri öğrenmeye çalışırken çok yardımcı olurdu!"
Biri Dövüş İmparatoru olduktan ve İlahi Duyuyu uyandırdıktan sonra, düşmanlara karşı savaşırken İlahi Duyuyu kullanan farklı teknikler öğrenebilecekti.
O anda, Qin Nan, uygulamasının bir sonraki adımıyla ilgili düşüncelerini nihayet düzenledi.
"Ayrıca, ben de artık zengin bir adamım!"
Qin Nan'in gözleri heyecanla doluydu. Longhu Sıradağları'na yaptığı yolculukta elde ettiği servet inanılmaz derecede büyüktü.
Dört Büyük Klanı toplam üç yüz altmış bin Dövüş İmparatoru Hapı ile Mistik Silahları, İlaç Hapları, yadigarı Dövüş Becerileri vb. için yağmalamıştı ve bunların beş yüz yetmiş bin Dövüş İmparatoru değerinde olduğu tahmin ediliyordu. Toplamda hap.
Beş Xiantian Silahı elde ettikten sonra, takas edildiğinde büyük miktarda Dövüş İmparatoru Hapı olarak hizmet edecek üç yüz altmış İmparator Canavar Çekirdeği, beş yüz kırk Arcane Realm Stones da yağmalamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...