Bir Dövüş Hakimi olan Ouyang Ba bile, Tang Qingshan gelişimini kullandığında ve onu Qin Nan'ın önünde diz çöküp özür dilemeye zorladığında mücadele etmişti.
Ancak, Tang Qingshan şimdi herhangi bir işaret veya tereddüt etmeden Qin Nan'ın önünde diz çöktü.
Qin Nan, Tang Qingshan'ın sözlerinde bahsettiği kadının kimliği hakkında hiçbir fikri yoktu, ama Tang Qingshan dizlerinin üzerine çöktüğünde, sanki ruhunun derinliklerinde diz çökmüş ve şiddetli bir patlamaya neden olmuştu.
Yüzlerce yıldan uzun bir süre önce, İmparatorluk Yok Edici birdenbire ortaya çıkmış, büyük bir kaosa yol açmış ve aşağı mahallede özgürce dolaşmıştı, ama şimdi sadece bir kadın yüzünden dizlerini büküyordu.
"Qingshan..."
Zirve Lideri Zhang, Zirve Lideri Duanmu ve Zirve Lideri Liu, ağzından kaçırdıkları sırada karmaşık ifadeler taktılar.
O zamanlar olanlar için Tang Qingshan'ı suçlayabilirler miydi?
Son yüz yılda, sadece bir umut işareti bulmak için dünyayı dolaşırken kaybolmuştu.
Artık umut bulunduğuna göre, son yüz yıldır gururla ayakta duran figürü eğmeye hazırdı.
Tang Qingshan, dizlerinin üzerine çöktüğü ve yalvarışla Qin Nan'a baktığı için çağrılarına cevap vermedi. İmparatorluk İmha Edici'nin görünüşü yerine, daha çok yaşı düşen yaşlı bir adama benziyordu.
"Kıdemli!"
Qin Nan şoktan hemen kurtuldu ve Tang Qingshan'ı yukarı çekmek için ellerini uzattı, ancak Tang Qingshan bir ton ağırlığındaymış gibi olduğu için bunu yapamadı. Hemen paniğe kapıldı ve “Kıdemli, size olan borcum dağ kadar ağır. Yardımcı olabileceğim herhangi bir şey varsa, asla ertelemem ama cidden önümde diz çökmeni göze alamam!
"Bu bir söz mü?" Tang Qingshan'ın gözleri bir umut ışığıyla yandı ve donuk bir tonda konuştu: "Qin Nan, sana yalan söylemeyeceğim. Bir insanı kurtarmanı istiyorum çünkü onu kurtarmak için sadece senin şansın var. Yere 'Ölüm Okyanusu' denir. Gidersen ölme ihtimalin var ve isteğimi reddedersen seni suçlamam."
"Ölüm Okyanusu mu?"
Prenses Miao Miao ve Longhu Ata Canavarı şaşırmış ifadeler takındı.
Zirve Lideri Duanmu o anda haykırdı, "Ölüm Okyanusu, aşağı bölgedeki İlk On Yasak Bölgeden biri olarak bilinir. Martial Dominators ve Martial Highnesses dahil olmak üzere bölgeye girenlerin büyük olasılıkla ölümle karşılaşacağı söyleniyor. Hayatta kalma oranı onda birden bile azdır.”
Tang Qingshan, Qin Nan'a bakarken sessiz kaldı.
O anda, Prenses Miao Miao kayıtsız bir tonda konuştu, "Sadece bir Ölüm Okyanusu bizi korkutmak için yeterli değil. Qin Nan, zamanı geldiğinde benim de Ölüm Okyanusu'nu ziyaret etmem gerekiyor. Orada edinmem gereken bir şey var!”
"Hadi gidelim, gidelim, Ölüm Okyanusu benim de yapılacaklar listemde!" Longhu Ata Canavarı ağzından kaçırdı, "Ben de gitmek istiyorum. Görünüşe göre kabile üyelerimden birinin cesedi Ölüm Okyanusu'nda saklanıyor. Onu bulsaydım, Dövüş Ekselansları Alemine ulaşmak benim için sorun olmazdı!"
Üç Zirve Lideri, tepkilerini gördükten sonra tamamen şaşkına döndü.
Ciddi bir atmosfer olmalı, neden şimdi birdenbire değişti?
Neden İlk On Yasak Bölgeden biri olarak listelenen Ölüm Okyanusu, onların sözlerine göre sıfır tehlike içeriyormuş gibi geliyor?
"Kıdemli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...