EŞSİZ SAVAŞ RUHU
O anda, Akçaağaç Prens'in zihni boşaldı.
Mantıksız hareketinde Beşinci Prens'e kasten yardım etmesinin nedeni, Qinglong Kutsal Bölgesi'nin müritleriyle uğraşırken kasten bir olay meydana getirmesinin söylenmiş olmasıydı.
Daha önce Jianghuang Şehrinden ayrıldıktan sonra, Akçaağaç Prens, Akçaağaç Göz Tekniğinin muazzam bir şekilde gelişmesine izin veren şanslı bir karşılaşmaya rastlamıştı. Sonuç olarak, yalnızca ikinci sınıf bir Xuan dereceli Dövüş Ruhuna sahip olmasına rağmen, Slaughter City'nin Şehir Lordu'nun öğrencisi olarak işe alındı. Bununla birlikte, kimliği sıradan insanlara korkutucu gelebilir, ancak o yalnızca müstakbel bir öğrenciydi ve Slaughter Şehri Şehir Lordu'nun en az yirmiden fazla müstakbel öğrencisi vardı.
O adamın emri olmasaydı, Qinglong Kutsal Bölgesinin öğrencilerine meydan okumaya cesaret edemezdi.
Ancak, Qin Nan'ın Qinglong Kutsal Bölgesinin öğrencilerinden biri olacağını asla düşünmemişti!
Akçaağaç Prens, Qin Nan'a hâlâ kin beslese de, mevcut durumu ve yetenekleri, sınırlarını tamamen aşıyordu.
Onu buraya gönderen kişi bile, Qin Nan'ın önünde dururken büyük bir büyücü[1] ile karşılaşan küçük bir büyücü olarak kabul edilirdi!
Sarayın içindeki kalabalık hayretler içinde kaldı.
Neler oluyordu?
Akçaağaç Prens ona neden Nan Kardeş diyordu?
Olayın nedenini açıkça bilen Akçaağaç İmparatoru bile tamamen kafası karışmıştı.
Akçaağaç Prens'in ondan bu kadar korkacağı bu genç adam tam olarak kimdi?
Liang Kai ve diğerlerine gelince, Maple Prince'in bu tepkiyi göstermesini zaten bekledikleri için yüzlerinde histerik bir gülümseme belirdi.
Qin Nan, Maple Prince'e ifadesiz bir yüzle baktı, "Ne sürpriz; Son karşılaşmamızdan bu yana, kendine bazı şanslı karşılaşmalar bulmayı başardın. Ancak bu, şimdi ne istersen yapabileceğin anlamına mı geliyor?”
“Hıh…”
Akçaağaç Prens'in alnı soğuk terle kaplıydı.
Qin Nan'ın öfkesine kesinlikle aşinaydı. Eğer biri ayağına basarsa, o kişiyi bu kadar kolay affetmez.
"Abi, bana neden vurdun? Hala senin küçük kardeşin miyim? Neden onun yüzünden bana tokat atıyorsun!”
O anda, Beşinci Prens öfkeyle kükredi.
O bir aptal değildi - karşısındaki kişinin zorlu bir geçmişe sahip olduğunu kolayca anlayabilirdi, ama kesinlikle kardeşinin geçmişiyle ya da onun arkasında kardeşini destekleyen kişinin geçmişiyle uyuşmuyordu, değil mi?
"Diz çökmek!"
Akçaağaç Prens, Beşinci Prens'in yüzüne güçlü bir tokat daha indirirken çılgına döndü.
Kardeşim neden bu kadar aptal? Durum açık değil miydi?
KUYU!
Bir tokat daha duyuldu.
Tokat, Beşinci Prens'i boş bir ifadeyle bıraktı. Akçaağaç Prens'in tavrından, sonunda genç adamın geçmişinin beklentilerini tamamen aştığını fark etti!
yumruk!
Beşinci Prens büyük bir şoka girerken, itibarını yitirdi ve anında dizlerinin üzerine çöktü ve "Ağabey, lütfen beni ve bu hanımefendiyi de affet. Benim hatamdı. Ben bir pisliğim, ben bir pisliğim…”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 2
FantasyEşsiz Savaş Ruhu kitabınin devamıdır arkdaşalar öncelikle Discord sunucuma herkesi bekliyorum Orda özel rol sayesinde Teaser bölümleri ve Erken haber almanızı sağlıyor o yüzden Discord sunucuma bekliyorum Canglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bi...